Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Тренинг сабақ: Қайырымды істер мектебі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тренинг сабақ: Қайырымды істер мектебі
Материалды ашып қарау
Тренинг сабақ: Қайырымды істер мектебі

Мақсаты: Баланың бойына рухани-адамгершілік  қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге ,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету.Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту,оларды  адамгершілікке ,имандылыққа. шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.  Дамытушылық мақсаты: шығармашылық қиялын,ой-өрісін, есте сақтау, жүйелі ойлауын дамыта отырып, танымдық қабілеттерін жетілдіру.Сабақтың көрнекілігі:  Секен Тұрысбековтың  «Көңіл толқыны» күйі, доп, түрлі-түсті  жүрекшелер, стикер,ұлағатты сөздер.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру.ІІ.  Шеңбер айналасында жылы лебіздерін білдіруді ұсынамыналалар,бәріміз ортаға шығып, шаттық шеңберін» құрайық.Әрбіріміз қасымызда тұрған досымыздың жақсы қасиеттерін ізгі ,жылы  сөздермен,жылы жүрегімізбен,күлімдеген көзімізбен,жымиған езуімізбен  жеткізейік.-Сен нағыз доссың,ең әдемі қызсың,мейірімдісің өте ұқыптысың,еңбекқорсың және т.б.-Жарайсыңдар балалар! Әрбіреуің достарыңа деген жылы лебіздеріңді естіп, қатты қуанып тұрмын. ІІІ. Тыныштық сәті (баяу музыка  Секен Тұрысбековтың «Көңіл толқыны»)Көзімізді жұмып,біраз демалып,жақсы істерді көз алдымызға елестетейікіз қазір керемет,әрі сиқырлы,мейірімділік пен сүйіспеншілікке толы әлемге саяхат жасаймыз.Бұл әлемнің ауасы тазаұпар иісті.Бәріміз де сол әлемге қарай қадам басайық! Біздің жанымызда достарымыз,олардың жанында біз өзімізді еркін сезінемізейірімділік,сүйіспеншілік ізгілік нұры бізге қонып,жан дүниемізді осы жақсы сезімге толтырады.Адамдар бір-біріне тек жақсылық,қуаныш,ізгілік сыйлап жатса,қандай жақсы болар еді.Қайтатын уақыт та келді.Осы әлеммен қоштаса отырып,мейірімділік нұрын өзімізбен бірге ала кетейікнді балалар көздеріңді аша қойыңдар.ІҮ. Оқушылардың назарын  қайырымдылық туралы әңгіме тыңдауға аударамын.  Бір мазасыз балапан өмір сүріпті.Күндердің күнінде ол анасынан «Мейірімділік деген не?-деп сұрапты». «Сен әлі кішкентайсың.Өскеннен кейін түсінесің», деді анасы. Жолда ол жылап жүрген ешкіні кездестіреді,ол балапаннан жоғалып кеткен лағын тауып алуға көмектесуін сұрайды. «Менде уақыт жоқ»,-деді балапан,- мен мейірімділіктің не екенін білуім керек»,-деді де, әрі қарай жүгіріп кетеді. Шалғайдан балапанды кездестіреді,ол ағашқа ілініп қалған шарды ала алмай жүреді. «Балапан,балапан маған шарды алуға көмектесіп жіберші»,-деп сұрайды қыз. «Менде уақыт жоқ,дейді балапан,-Мен қайырымдылықтың не екенін білгім келеді». «Маған айтшы»,-деді балапан. «Бірінші сен шарды алып бер дейді. Балапан шарды алып береді. «Мінеки, сен қайырымды іс істедің.Мейірім деген осы». «Қандай оңай?»-деп таң қалды балапан.Мәтін бойынша оқушылардың өзіндік пікірлерін білу мақсатында сыныпқа төмендегідей сұрақтар қоямын.а)Мейірімділік деген не?ә)Неге мейірімді болу керек?б)Қалай мейірімді болуға болады?Мейірімділік-ол басқаларға қамқор болу.Қайырымды болу-жердегінің бәріне қамқорлық жасау дегенді білдіреді.Мейірімділік адамдар мен табиғат және жануармен қарым-қатынаста байқалады,айқындаладыейірімді болу адамдарға қамқорлық жасау және де қоршаған ортаға,өзіңе қамқорлық жасау. Ү.«Құпиялы қасиет» ойыны. (Барлық балалар бір шеңберге тұра қалады да, қолдарын алдына қарай,алақандарын бір-біріне тигізіп,созадыұғалім қолында,мейірімділік қасиетін білдіретін белгі ретінде,тиын ұстап тұрады. Мұғалім екі алақандарының арасындағы тиынды балалардың алақандарына салғандай тигізеді деылай дейді: Сезім « өте мейірімді». Сонан кейін  Арай алақанын ашады даиын бар ма,жоқ па, көрсетеді. Балаларға тиынның кімде екенін табуға үш рет мүмкіндік беріледі.ҮІ «Қайырымдылық  нұры» жаттығуы.Қазір  мен тақтаға  мейірімділік  шапағын ілемінұл шапақтан жан-жаққа шуақ шашылуы керек. Ол үшін алдарыңдағы  стикерге мейірімділікке байланысты сөздер жазып, шуаққа нұр таратамыз, яғни мейірімділік нұрын шашамыз.

 ҮІІ.         КөрінісСезімКеуде тұсына қызыл жүрек бейнесін ілген.Жүрек. Мен адам баласын алаламаймын;Жақсылыққа елжірепритұғын-мен,жаманшылықтан жиреніп,тулап кете тұғын-мен.Әділетысап,ұят,рақым,мейірімділік дейтұғын нәрселердің бәрі меннен тарайды.Жүрек жанында тұрған «Ақыл» мен «Қайратқа» қарата сөз сөйлейді.Ейқыл! Амал дайла да-бәрі сенен шығады,жақсының,жаманның,екеуінің де сүйенгені-сен екеуінің де іздегенін тауып беріп жүресің соның жаман.-Ей,қайрат! Сен де жақсылықты берік ұстапейде жамандықты берік ұстап кетесің-соның жаман. Ортада бой таластырған үшеуге әділ төрелікке «Білім» ата келеді.Басына шалма ораған, ойлы,қолында кітап        (Бихан)   Білім.-Сенің үшеуіңнің басыңды қоспақ-менің ісім. Бірақ сонда билеуші,әмірші жүрек болса жарайды. Осы үшеуің басыңды қос, соның ішінде жүрекке билет.Жүргізуші.       ш-ақ нәрсе-адамның қасиеті.Ыстық қайратұрлы ақыл,жылы жүрек.Біреуінің күні жоқ,біреуінсіз.Ғылым сол үшеуінің жолын білмек.Қорытындылау.« Жүректен жүрекке» жаттығуы.Алдарыңда түрлі-түсті жүрекшелер бар. Кімге қай түстегі жүрекше ұнайды соны алайық. Әр жүректің артында адамның бойындағы жақсы қасиеттерді оқыңдар.Қызыл-адамгершілік.Сары- адалдық.Қызғылт- мейірімділік.Көгілдір- сүйіспеншілік.Жасыл- әдептілік.Көк- ізеттілік.Ақ-қайырымдылық.Ендіше, осы қасиеттер сендердің бойларыңнан табыла берсін демекпін.Жақсылықпен- кәрі-жастың күйін біл,Сөз,ісіңмен ел-жұртыңды сүйіндір.Есендікте ізгілік ет, тарылма,Қазына үлес ,жарылқа Һәм жаңылма- деген Ж Баласағұнидің             сөзімен тренинг сабағымызды қорытындылаймын. Бүгінгі тренинг сабаққа бәріңе көп рахмет, жақсы қатысқандарың үшін!













































«Ш.Құдайбердиев атындағы №32 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі





Тренинг сабағыТақырыбы:«Қайырымды істер мектебі»



Сыныбы: 7 «А»Әлеуметтік педагог: Е.Қалбай











2018-2019 оқу жылы
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Қалбай Ернар Тастемірұлы
Жарияланған уақыты:
2018-12-01
Категория:
Әлеуметтік педагог
Бағыты:
Коучинг жоспары
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1543640818
2222
333
444
555
666
7
888
999