Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Түбір және туынды сөз 3 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: жас мамандарға тәжірибе алмасу үшін
Материалды ашып қарау
САБАҚ: қазақ тіліТақырыбы: Түбір және туынды сөз

Күні: Мұғалімнің есімі: П Еркеева
СЫНЫП: 3«Б»Қатысқандар саны: 12Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушылардың сөз құрамы туралы алған білімдерін кеңейтіп, түбір және туынды сөздер туралы білімдерін  қалыптастыру.Жаттығу жұмыстары мен тапсырмалар арқылы оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілетін, дамыту
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Барлық оқушылар негізгі түбір және туынды сөзді айта алады, берілген тапсырмаларға сенімді және еркін жауап береді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Еркін түрде өз пікірін жеткізеді, түбір және туынды сөзді саралайды, түсіндіреді бір-біріне сұрақ қоя алады, сұраққа жауап бере алады.


Кейбір оқушылар:


Тақырыптың идеясын түбір және туынды сөзді аша алады, ой салады, мысал келтіріп атап өтеді, дәлел келтіреді, суреттейді және өмірмен салыстырады
Тілдік мақсатОқушылар:Тақырыпқа қатысты түбір және туынды сөздік қор мен терминдерді істей алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Түбір, жұрнақ, жалғау, туынды сөз.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:



Талқылауға арналған тармақтар:






Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?






Жазылым бойынша ұсыныстар:




Алдыңғы тақырыпТубір және туынды сөз
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы5минҰйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Сыныпты топқа бөлу.Мозайка арқылы 3 топқа бөлу (үй жануарының суреті)Үй тапсырмасын пысықтау «Сөзімді аяқта» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау.



Ортасы

5 мин















10 мин













10 мин









5 мин
Жаңа сабақ «Ой ашар». Кітап, дәрі, ас, егін сөздеріне жұрнақтар қосып айтыңдар. Түбір және қосымшаларды тауып, ережені қайталау. Оқулықпен жұмыс «Болжау»Қыс мезгілінің суретін слайдтан көрсету. Оқушылар суретке сөйлемдер құрайды. Сөйлемдерден түбір және туынды сөзді табады.1-жаттығу. Өлеңді оқы. Қарамен жазылған сөздердің ішінен жұрнақ жалғанын бір, жалғау жалғанғанын екі сызықпен сыз. Өлеңнің мағынасы не туралы екенін сұрау. (ауызша) 1-ші топ орындайды.2-жаттығу. «Диологтық оқыту»Мәтінді оқы. Қосымшалы сөздерді тауып, сөз құрамына талда. Мәтін мазмұнын өз сөзіңмен баянда. (ауызша) 2-ші топ орындайды.Сергіту сәті.3-жаттығу. «Кім көп біледі» 3-топ мақалдар айтып жарысады және айтқан мақалдарының түбір және қосымшаларын ажыратады.Мақалды көшіріп жаз. Туынды сөздерді тауып, қосымшасын белгіле. Мақалдардың мәнін түсіндір. (дәп.орын.) 1-ші топ орындайды.4-жаттығу. Берілген сөздерден жұрнақ жалғанған туынды сөздерді теріп жаз. (дәп.орын.) 2-ші топ орындайды.5-жаттығу. Мәтінді оқы. Туынды сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талда. (дәп.орын.) 3-ші топ орындайды.











Оқулық, кеспелер
Аяқталуы5мин







5мин
Қорытынды. Шығармашылық тапсырма:Төмендегі жұрнақтарды сөздерге қосып жаңа сөз жасаңдар. Хана, паз, гер, кер, шы, шық, ші,«Интервью» әдісі арқылы оқушылар бірін –бірі сұрақ қою арқылы бүгінгі тақырыпты өтілген сабақ туралы өз түсінігін сұрап пікір алмасады. Бағалау: Бағалау картасы бойынша жүзеге асады. Кері байланыс: «Алма ағашы» Әр топ бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып жапсырады.

Үйге тапсырма: 6-жаттығу 12 бет





























Стикер
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Барлық оқушыға: топқа бөлу, сергіту сәті, топтық және жұптық жұмыс, оқулықпен жұмыс, карточкамен жұмысЖұппен жұмыс арқылы СТО қалыптастыруБағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Жұптасып, өзара бағалауБағалау картасыРефлексия «Алма ағашы»

Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс

Әдебиеттік оқумен байланысИнтерактивті тақтаның мүмкіндіктерімен байланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқушылар түбір және туынды сөздер туралы түсінді. Жаттығулардан түбір және туынды сөздерді табуға үйренді. Сыныптағы ахуал жақсы, балалар топпен жұмыс жасау арқылы, ауызша, жазбаша тапсырмаларға тобын қорғау үшін жақсы қатысты.


Жоспарлаған сабағым оқушыларға тиімді болды деп есептеймін.

Берілген уақыт ішінде үлгердім. Жаттығуларды топтарға бөліп беру арқылы тиімді пайдаландым.

Уақытты тиімді пайдалану үшін, өз жоспарыма түзетулер енгізуім қажет. Жаттығуларды, тапсырмаларды топтарға бөліп беру.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Ауызша сұрақ -жауап2: Жаттығуларды оқу, талдау, пысықтауҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: СТО арқылы2: Бағалау және кері байланысСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Еркеева Парида Сейдехановна
Жарияланған уақыты:
2019-09-12
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1568297122
333
444
555
666
7
888
999