Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Үй жануарларының пайдасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Балалардың үй жануарлары мен олардың төлдерін білдіретін сөздерді қолдана отырып, жануарлар туралы айту білігін бекіту. Сөйлеу барысында жануарлар мен олардың төлдерін атауын білдіретін зат есімдердің жекеше және көпше түрлерін (үйрек-үйректер-үйректің балапаны; түйе- түйелер-бота-боталар) қолдана білу іскерлігін дамыту және оларды топтарға қарай жіктелуін ұғындыруды жалғастыру. Жануарларға қамқоршы болуға тәрбиелеу
Материалды ашып қарау
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:ЖаратылыстануТақырыбы: Үй жануарларының пайдасы. Мақсаты:Балалардың үй жануарлары мен олардың төлдерін білдіретін сөздерді қолдана отырып, жануарлар туралы айту білігін бекіту.Сөйлеу барысында жануарлар мен олардың төлдерін атауын білдіретін зат есімдердің жекеше және көпше түрлерін (үйрек-үйректер-үйректің балапаны; түйе- түйелер-бота-боталар) қолдана білу іскерлігін дамыту және оларды топтарға қарай жіктелуін ұғындыруды жалғастыру.Жануарларға қамқоршы болуға тәрбиелеу.Сөздік жұмыс: үй жануарлары. Қолданылатын көрнекі құралдар:үй жануарларының суреттері.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекетіБаланың іс-әрекеті
Мотивациялық -қозғаушылықШаттық шенбері: «Жылы сөздер»Шарты: балалар шеңбер бойымен тұрып, өз аналарының еркелететін сөздерін айтып шығады.

Балалар шеңберге тұрады.– Мені анам ботақан дейді,– Мені анам қошақан дейді,– Мені анам құлыным дейді,– Мені анам балапаным дейді.
Ұйымдас-тырушылық-ізденістікМақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру.Қарға баласын «аппағым» дейді,Кірпі баласын «жұмсағым» дейді.– Жануар да баласын жақсы көреді, еміренеді. Ал адамдар балаларын еркелетіп «күнім», «алтыным» деген сияқты көптеген сөздерді айтады.Үй жануарлары жайлы түсіндіру.– Үй жануарлары – қолға үйретілген жануарлардың түрлері. Сондықтан кейде бұларды қолға үйретілген жануарлар деп айтады. Олар: сиыр, түйе, жылқы, қой-ешкі, есек, мысық, үй қояны, құстардан тауық, үйрек, қаз, күркетауық.Сергіту жаттығуы.Ал, балалар, келіндер,Бой жазайық бәріміз –Мойынымызды бұрамыз,Қолымызды созамыз,Аяқтармен топ-топ басып,Орнымызға барамыз.Ойын: «Дауысынан таны»Ойын шарты: балаларды шеңбер шеңбер бойымен тұрғызып, бір баланың көзін байлайды. Көзі байланған баланың қасына бір бала жануар дыбысын салады. Бала қандай жануардың дауысы және оны салған кім екенін табады.

Мақал-мәтелді педагог соңынан қайталау. – Қарғаның түсі қара болады.Бірақ қарға өз баласын «аппағым» деп еркелетеді екен. – Ал кірпінің үсті тікенек болады. Бірақ кірпі баласын «жұмсағым» дейді екен.– Мұның бәрі – теңдеу сөз– Үй жануарларын адамдар күтіп-баптайды.– Олардың қорегі: шөп, жем.



Сергіту сәтін өлең шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау.Балалар ойын шартын мұқият тыңдап алып, әртүрлі жануарлардыбысын салады.
Рефлексиялық-түзетушілікЖаңылтпашты мұқият тыңдап,жаңылмай айтуға ұсыныс беру.Балалар жаңылтпашты анық және тез жаңылмай айтуға тырысады.
Күтілетін нәтиже: игереді: жануарлардың дауысын салуды; меңгереді: жануарлардың төлдерін ажырата біледі.















































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кенесбекова Назым Мейрамбеккызы
Жарияланған уақыты:
2019-11-06
Категория:
Шағын орталық
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1573020430
2222
333
444
555
666
7
888
999