Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Үй құстары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тәрбиешілерге
Материалды ашып қарау
Тәрбиеші: Кенжебаева А. Білім беру саласы: Таным Бөлімі: «Жаратылыстану». Тақырыбы: «Үй құстары» Мақсаты: Үй құстарды ажыратып, атай білуді қалыптастыру (1-2 түрін). Міндеттері: Білімділік мәні: Балаларға үй құстары және олардың тіршілігі жайлы түсінік беру.Дамутушылық мәні: Үй құстарының тіршілігі жайлы сұрақтарға жауап бергізу арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Тәрбиелік мәні: Құстардың табиғатқа, адамдарға келтіретін пайдасына тоқталу, үй құстарына қамқор болуға, оларды күте білуге тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, ойын. Көрнеліктер мен қажетті құрал-жабдықтар: үй құстарының суреттері тауық, әтеш, балапан жұмыртқаның суреті. Сөздік жұмысы: әтеш, тауық, балапан. Мотивациялық – қозғаушылық Балалар шаттық шеңберіне тұрып, жұмбак шешейік. Бұрап қойған сағаттай, Айғайлайды таң атпай. (Әтеш). Балалар дөңгелене тұрып, педагоггің көмегімен жұмбақ шешеді. Ұйымдастырушылық- ізденістік 1. Үнтаспа тыңдату. Үнтаспадан үй құстарының дауысын тыңдату. - Балалар, сендер қандай құстардың дауысын тыңдадыңдар? - Иә, балалар, үй құстарының дауысы екен? - Дұрыс, тауық, әтеш, қаз, үйрек, балапан және т.б. Бұл құстарды неліктен үй құстары деп атайды?2. Суретпен жұмыс.- Балалар, үй құстарыныңадамға пайдасы өте көп. Олардың жұмырткасы мен еті - тамақ. Бүгін үй құстарының бірі - тауық және оның балапанымен танысамыз. Тауық - ең көп тараған құстардың бірі. Оны «мекиен, әтеш», - депекіге бөлеміз. Оның балаларын балапан деп атаймыз. Тауықтың баласын не деп атайды екенбіз? - Балапанның түсі қандай? - Тауықтарға жем, су береміз. Тауықтар бидайды жақсы көреді. Міне, балалар, суреттен көріп тұрғандарыңдай, әтештің тауықтан ерекшелігі мынандай: оның айдары бар, ал қауырсыны түрлі түсті болады. Тауықты сипап көрейік (жұмсақ ойыншық тауықты көрсету) жүнім айда, айдары бар, тұмсығын, қанатын созып көрейік, ол қанатының астына балапандарын алып қорғайды. Аяғында тырнағы бар екен. Онымен жер тырналап, балапандарына жем тауып береді. Үй құстары қалай дыбыстайды? 3. Сергіту сәті. «Шөжелерім» әнімен орындалады 4.Үлестірмелі материалмен жұмыс. Шарты: суреттегі тауықтың салынбай тұрған бөлігін тауып жапсыру. Балалар тыңдайды.Балалардың жауаптары тыңдалады. Балалар құстардың атына атап, қайталайды. Үйде күтіп-баптап өсіретін кұстарды үй кұстары деп атайды. - Балапан. - Сары (суретке қарап айту). Балалар қайталап айтады. Үй құстарының дауысын салады Қыт-қыт. -Ку-ка-ре-ку. Балалар қимыл-қозғалыспен айтады. Балалар тәрбиешінің көмегімен бірге орындайды. Рефлексиялық-түзетушілік Бүгінгі сабағымыз не туралы болды? Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетінде оқып үйренгендерін пысыктайды. Сабаққа белсенді қатысқан балалар мадақталады. Балалар жауап беруге тырысады. Күтілетін нәтиже: Қабылдайды: үй құстары мен дала құстарын, олардың аттарын, түстерін ажырата біледі Түсінеді: тауықтың адамдарға тигізетін пайдасы туралы түсінікті; Қолданады: үй құстары және олардың пайдасы туралы білімді.
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кенжебаева Амина Калжановна
Жарияланған уақыты:
2019-05-15
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1557901623
333
444
555
666
7
888
999