Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Үйкеліс күші.
Материал жайлы қысқаша түсінік: физ керек
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Денелердің өзара әрекеттесуі

Мектеп: Қоныс ЖОББМ
Күні:Мұғалім: Нургалиева.А.Н
Сынып: 7

Сабақтың тақырыбыҮйкеліс күші. Үйкеліс әрекетін техникада ескеру№5 зертханалық жұмыс. «Сырғанау үйкеліс күшін зерттеу»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.2.6 тыныштық, домалау және сырғанау үйкелістерін сипаттау.7.2.2.7 үйкеліс күшінің пайдасы мен зиянына мысалдар келтіру.
Сабақтың мақсатыҮйкеліс күші ұғымын біле отыра, оның түрлерін ажырата алып, пайдалы және зиянды жақтарын өмірде қолдану.Барлық оқушылар: -Үйкеліс ұғымы және оның түрлерін сипаттай біледі.Басым бөлігі:-Үйкелістің пайдалы және зиянды жақтарын ажырата алады. Кейбір оқушылар:-Үйкеліс күшінің үйкеліске түсетін денелердің материалының тегіне және беттерінің күйіне тәуелділігін зерттейді.


Бағалау критерийі
- Тыныштық, домалау және сырғанау үйкелісін сипаттайды.-Үйкелістің пайдасы мен зияны, үйкелісті қалай азайтуды және көбейтуді біледі,мысалдар келтіре алады.-Сырғанау үйкелісін зерттеп, қорытынды жасайды.
Тілдік мақсаттар



























Тілдік мақсат:Үйкеліс күші,үйкеліс коэффициенті,нормаль қысым күші,домалау үйкеліс күші,сырғанау үйкеліс күші, тыныштық үйкеліс күші терминдерін қолдану. Сөздік





















Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:1.Үйкеліс күшін кеміту әдістері …2.Үйкеліс күшін арттыру әдістері ….3. Сырғанау үйкеліс күші пайда болады …5.Күшті өлшейді.6.Бір дене екінші дене бетімен қозғалғанда …
Құндылықтарды дамытуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру.
Пәнаралық байланысМатематика, ағылшын
Алдыңғы білімСерпімділік күшінің анықтамасын,формуласын,өлшем бірліктерін біледі.Есеп шығару барысында қолдана алады.Cерпімділік күші.Гук заңы.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы 5 мин Ұйымдастыру бөлімі. -Оқушылармен амандасу. -Психологиялық дайындық.Үй тапсырмасы “иә” немесе “жоқ” стратегиясы арқылы сұралады.1.Серпімді деформацияның (созылуы немесе сығылуы) түсірілген күшке тура пропорционал.”иә”немесе “жоқ”2.Күшті А әрпімен белгілейді. “иә”немесе “жоқ “3.Күштің өлшем бірлігі секунд . “иә”немесе “жоқ”4.Гук заңының формуласы F=КХ “иә”немесе “жоқ”5.Күш скаляр шама. “иәнемесежоқ”€6.Күшті өлшейтін құрал динамометр.иәнемесежоқ

КБ. Мадақтау



Сабақтың ортасы5 мин









































6 мин





























6 мин



















20 мин
Белсенді оқыту“Ой қозғау” әдісі.Оқушыларға cуреттер көрсету арқылы ой қозғап,тақырыпты ашу. (АКТпайдаланып сурет көрсету) Cуреттен не көрдіңдер? -Төбешіктен сырғанап түскен шана,домалап келе жатқан доп біраздан соң тоқтайды. Не себептен тоқтайды?-Тетік бөлшектері майланбаған велосипедті тебу қиынға түседі- Машинаның доңғалақтарын не себептен бедерлі етіп жасайды?Сурет бойынша өз ойларын айтып,себебін түсіндіредіҮйкелістің анықтамасы айтылады.Суреттен көргенін айтадыСабақ тақырыбын болжайды.Топқа бөлу.Фигуралар арқылы. Белсенді оқыту.Әр топқа тапсырма беріледі.“Ойлан,жұптас,пікірлес” әдісі.Әр топ оқулықпен жұмыстанып постер қорғайды.Ойланып,жұптасып бір-біріне түсіндіреді.Топпен талқылап постерге өз ойларын түсіреді.I топҮйкеліс. Үйкелістің түрлеріII топ Үйкелістің пайдасы мен зияны.1.Мәтінді оқиды.(жеке жұмыс )2.Талдайды. (жұптық жұмыс )3.Постерге түсіреді.( топты жұмыс )

ҚБ От шашу Саралау әдісі. Зерттеу жұмысы.Тапсырма Cырғанау үйкеліс күшін зерттеу. Топпен жұмыс Саралау әдісі Зерттеушілік жұмысSМАRT мақсат: 1.Сырғанау үйкеліс күшін анықтау;2.Үйкеліс күші мен нормаль қысым күші арасындағы тәуелділікті табу;3. 20 минутта зерттеу жұмысын жүргізу;4.Қорытынды жасау.Бағалау критериі: Зерттеу жұмыстарына талдап, қорытындылай алады және үйкеліс күші мен нормаль қысым күшінің арасындағы тәуелділікті табады.Дескриптор:
  • Қажетті құралдарды таңдап алады.
  • Өлшеу нәтижелерін кестеге жаза біледі.
  • Мәліметтер бойынша график тұрғыза алады.
  • Нәтижені басқа топ оқушылары мен талқылай алады.
  • Қорытынды жасай біледі.
  • Бaғдaршaм aрқылы бір- бірін бaғaлaу.Жacыл түc-4 қaтeдeн көп жібeргeндeр Caры түc-2-3 қaтe жібeргeндeрҚызыл түc- бaрлығын дұрыc oрындaғaндaр




    Үлестірмелі карточкалар,суреттер,интерактивті тақта















    Геометриялық фигуралар









    Флипчарт,түрлі түсті Қаламдар

















































    Құрал-жабдықтар: Білеуше,жүктер жиынтығы,динамометр,ағаш сызғыш.























    <Object: word/embeddings/oleObject1.bin>
    Сабақтың соңы3 мин

    КБ “Плюс, минус, қызықты”Плюс-оң әсер еткен фактілерді,алған білімдері жайлы жазады.Минус-қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларды жазады.Қызықты-өздеріне не қызықты болды немесе не жайында көбірек білгісі келсе соны жазады.

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейДенсаулықl және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Оқушылардың қабілетіне қарай деңгейлік тапсырмалар беріледі.Сынып оқушылары көбі күштің түрлері,пайдалы және зиянды жақтарына мысалдар келтіреді.Қабілеті жоғары оқушылар зерттеу жұмыстарын талдап,қорытындылайды.иә немесе жоқ”cтратегия“Ой қозғау” әдісі“Фигуралар” әдісі“Ойлан,жұптас,пікірлес”ҚБ “Мадақтау” “От шашу»«Бағдаршам»КБ “Плюс,минус,қызықты” Зертханалық жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау, сергіту жаттығуларыОқушылардың партада дұрыс және түзу отыруын қамтамасыз ету






    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нургалиева Аяжан Нурболатовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-14
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560534656
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999