Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
ҰМЖ тарауы: БІЛІМ.Ғылым.Инновация.Сабақтың тақырыбы: Қаныш Сәтбаев ғылым-білім туралы.10-сынып қазақ тілі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне дайын ҚМЖ.Жаңартылған білім беру бойынша жасалған сабақ жоспары.Сабақ жоспарында түрлі әдіс-тәсілдер,қалыптастырушы бағалаудың түрлері енгізілді.
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5-тарау. Білім.Ғылым.Инновация

Күні: 11.10.2019ж Мұғалімнің аты-жөні: Нұржанова Ғалия Өтемісқызы
Сынып: 10Пәні: Қазақ тіліҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Қаныш Сәтбаев ғылым-білім туралы.Көркем әдебиет стилі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары10.1.3.3. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстыра білу,астарлы ойды анықтау.10.4.3.1. Белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп,түрлендіріп,талғаммен қолдана білу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:Мәтін мазмұнын түсінеді.Көркем әдебиет стилі туралы білетін болады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:«Ер Едіге» жырындағы көркемдегіш құралдарды табады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Қ.Сәтбаевтың қанатты сөздерін ғаламдық мәселелермен байланыстыра талдайды.Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады.
Ойлау дағдылары Білу,түсіну,қолдану, талдау.
Бағалау критерийлері
  • Мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстырады.
  • Тақырып аясында сөздерді іріктеп,түрлендіріп жазады.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: Ғылым мен білімнің маңызын түсінеді.Мәтіннен көркем әдеби тілге тән көркемдегіш құралдарды таба біледі.


    Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):Инновация- инновация-innovationЭпитет-эпитет- epithetМинерал –минерал- mineralАллегория-аллегория- allegoryИрония-ирония- irony.


    Диалог құруға/мақала жазуға арналған тиімді тіркестер:Заман талабы,ғылым майданы,ірі қайраткер,ғалымға азық берер,өмірді тану,қол мен ой қимылы.
    Құндылықтарға баулу



    Коммуникативтік қарым-қатынас дағдысы қалыптасады,сыни тұрғысынан ойлайды,топтық,жұптық жұмыс барысында өзара сыйластық пен құрмет көрсетеді.Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік сияқты құндылықтарды игереді.
    Пәнаралық байланысГеография
    Алдыңғы оқуҚаныш Сәтбаевтың өмірі туралы деректер біледі.Геология саласына қосқан үлесі мен ғылыми еңбектерімен таныс.
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріРесурстар
    Сабақ басы – 5 мин2мин













    2мин













    1мин

    Ұйымдастыру кезеңі . Психологиялық ахуал«Комплименттер бұрқасыны» ойыныОқушылар ақ параққа жағымды комплименттер,жылы сөздер жазады да,бір-біріне ұсынады.ҚБ. «Мадақтау» Топқа бірігу.Оқушылар бүгінгі сабақтың тарауына байланысты өлең тармақтары арқылы бөлінеді.І топ. «Білім»ІІ топ. «Ғылым»ІІІ топ. «Инновация» Ширату жаттығуы.ТЖ. «Ауызша микрафон» әдісіҒылым,білім туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?

    ҚБ. «Басбармақ арқылы бағалау».Оқушыларға жаңа сабақтың мақсаты және бағалау критерийі таныстырылады.


















    Ортасы - 30 мин

    7 мин















    8 мин













    6 мин











    2 мин

    3 мин
    Мағынаны тану.Ж. «Ойлан,тап!» әдісі

    Аудиожазба тыңдалады.Ой шақыру мақсатында кім жөнінде сөз болып жатыр? – деп сұралады. -Қ.Сәтбаев.

    ҚБ. «Қол шапалақтау».

    Ж. Оқулықтағы 1-тапсырма.Мәтіндегі әрбір азатжол мазмұнын өз сөздерімен жеткізеді.

    ҚБ. «Алғыс айту».

    ТЖ. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.«Сауқат бер» әдісі 1-тапсырманың В бөлімі «Кім жылдам жазады?» Мәтін бойынша табыңдар.
  • Ең қысқа сөз.
  • Ең ұзақ сөз
  • Неше есімдік бар?
  • Буын үндестігіне бағынбай жасалған сөздер нешеу?
  • ҚБ.«Басбармақ арқылы бағалау».

    Мұғалім түсіндірмесі.Тілдік бағдар.Көркем әдебиет тілінің стильдері,өзіне тән ерекше сөз қолдану заңдары болады.Көркем әдебиетке тән әр алуан көріктеу,шеберлік тәсілдері болады.Сөз шебері соларды біліп,өз шығармашылығында шыңдап пайдалануы тиіс.Олар:теңеу,эпитет,метафора,кейіптеу,символ,аллегория,ирония т.б.

    Жазылым. Дәптермен жұмыс.Ғ.бөліміндегі «Ер Едіге»жырынан үзінді тыңдап,көркем әдеби тілге тән көркемдегіш құралдарды табыңдар.ҚБ. Дескриптормен бағалау.







    АКТ мүмкіндігі







    Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық. «Мектеп» баспасы Авторы:



















    Соңы – 5 мин



    3 мин















    2 мин
    Рефлексия «Бір сөйлеммен жалғастыр» әдісіМенің бүгінгі білгенім ...Қызықты болғаны ...Қиын болғаны ...Мен орындаған тапсырма ...Менің түсінгенім ...Менің қолымнан келеді...«Түймедақ» күлтелеріне сабақ туралы өз ойларын жазып,қорытады.ҚБ. «Басбармақ»Үй тапсырмасы: 2-тапсырма. «Есте сақта!» айдарындағы соңғы сөйлемде берілген термин сөздердің анықтамасын лингвистикалық терминдер сөздігінен тауып жазып келу.





    Қосымша ақпарат


    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    СаралауБарлық оқушылар әңгімені оқып, «Әдеби үйірме» әдісі арқылы мазмұнына сай негізгі ойды түсінеді. Шығармадан үзіндіні «ПОПС» әдісімен өз көзқарасын дәлелдеу үшін қолдана алады.«5 минуттық эссе» әдісімен шығарманың көркемдік идеялық құндылығын ашады. Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасымен өзгертіп жаза алады.Шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.

    Бағалау.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы сыныпта жүргізілген жұмыстарда оқушының білім деңгейін анықтау мақсатында қалыптастырушы бағалау түрлері мен дескрипторлар арқылы бағалаймын. Бағалауға «Қол соғу»,«Мадақтау», « Екі жұлдыз, бір ұсыныс»,«Дескриптор»,«Басбармақ», «Бағдаршам» түрлерін пайдаландым. Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқу жетістіктері айқындалады.

    Пәнаралық байланыс –География, АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс.

    Жоспарлаудағы рефлексияСабақ/мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Сабақ жоспары сабақтың мақсатына сай жасалған. Оқушылардың дағдыларын қалыптастыруда тиімді.Оқушылар негізгі мәліметтермен толық танысады. Жоспарланған саралау тапсырмалары оқушы қызығушылығын арттырады, білімді бекітеді. Сабақта әр түрлі әдістерді бір тапсырмамен орындату арқылы бәріне үлгеруге болады.







    Сабақ барысында қауіпсіздік ережелерінің сақталуын қадағалаймын.

    Бейнебаян, слайд көрсету үшін жаңа технологияларды пайдаланамын.Өзара сыйластық, достық қарым-қатынастың болуы,өнерді құрметтеуге үйретемін.
    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: «Әдеби үйірме» әдісін пайдаланып өз көзқарастарын жеткізе алады.2: «Позиция таңдау», «Сыр сандық» әдістері арқылы өз ойларын білдіріп,шығарманы көркемдік идеялық тұрғыдан талдай алады.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізереді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Әңгіме мазмұнына сай композициялық талдау жасайды. 2.Топқа бөлудің сабақ тақырыбымен байланысты болуы тиімді.

    Ықшам сабақтың ықпалы: Жеке, топтық, жұптық тапсырмалар орындатудың тиімділігін, аз уақытта әр түрлі әдістерді қамтуға болатынын байқадым. Әр тапсырмаға қалыптастырушы баға беру нәтижеге бағыттайтынын, кері байланыс пен рефлексияның оқу үдерісін жақсартуға әсерін тигізетінін білдім. Әріптестермен біріге отырып ынтымақтастықпен жұмыс жасау, сабақ құрылымының дұрыс құрылуына ықпал етіп, біріміздің ойымызды біріміз толықтыруға негіз болды.
    Пайдаланылған әдебиеттер:


    ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

    1.«Күй аңызы» әңгімесінде жазушы Қазақ ұлттық күй өнерінің құдіретін қандай сөздер арқылы білдіргендігі мен белгілі күйші Айгүл Үлкенбаеваның орындауындағы «Нар идірген» күйінің шығу тарихын айтқан бейнекөрсетілімді тыңдап, эссе жазады.

    ҚБ. Дескриптор арқылы бағалау.

    Бағалау критерийлеріДескриптор
    Шығарманың мазмұны мен ұлттық құндылығын талдап, әдеби эссе жазу.

    - шығарма идеясын анықтайды; - ұлттық құндылық тұрғысынан ашып жазады; - ойын жеткізеді.
























    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нұржанова Ғалия Өтемісқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-17
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571331785
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999