Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: "Жаңатірлік" жалпы орта білім беретін мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кариева Айсулу
Сынып: 9Пәні: геометрияҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыҰқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.4.16Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және қолдану

Сабақ мақсаттарыОқушылар:-үшбұрыш биссектрисасының қасиеттерін ажыратады, және оны есептер шығаруда қолданады;-үшбұрыш биссектрисасының қасиеттерін дәлелдейді.- үшбұрыш биссектрисасының қасиеттеріне байланысты күрделі деңгейлі есептерді шығарады;
Бағалау критерийіОқушылар:- үшбұрыш биссектрисасының қасиетін есептер шығаруда қолданады;- үшбұрыш биссектрисасының қасиетін дәлелдейді

Тілдік мақсаттарОқушылар:- үшбұрыш биссектрисасының қасиетін ауызша және жазбаша сипаттайды;- үшбұрыш биссектрисасының қасиетін есептер шығару барысында қолдануды түсіндіреді.Пәндік лексика мен терминология.Үшбұрыштар ұқсастығы, биссектриса, пропорционал, пропорционал кесінділер.Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер.-үшбұрыштың бұрышының биссектрисасы...-үшбұрыштың биссектрисаларының қиылысу нүктелері...;

Құндылықтардыдарыту



Оқушыларды топтық және жұптық жұмыс жүргізу арқылы бір-біріне сыйластыққа, ынтымақтастыққа,өз ойларын ашық айта білуге, бір-бірінің пікірін құрметтей білуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарАлгебра, сызу, информатика
Бастапқы білім

Үшбұрыштардың ұқсастық белгілері, үшбұрыштардың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатынас.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы7 мин1. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеймін. Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу үшін "Шаттық шеңберін" құрамын. "Жүректен-жүрекке" әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады."Мозаика" әдісі бойынша кеспе қағаздарды құрастыру арқылы 3 топқа бөлемін. Суреттерді құрастыру арқылы үшбұрыштың түрлеріне қарай топқа бөлінеді. Олар: теңқабырғалы үшбұрыш, теңбүйірлі үшбұрыш, тікбұрышты үшбұрыш. 2. "Миға шабуыл" әдісі арқылы оқушыларға жаңа тақырыпты меңгеру үшін қажетті ұғымдарды қайталатып, жаңа сабаққа бағыттаймын. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында оқушыларға келесі сұрақтарды ұсынамын:1. Ұқсас түрлендірудің қасиеттерін ата.2. Үшбұрыштар ұқсастығының бірінші белгісі.3. Үшбұрыштар ұқсастығының екінші белгісі.4. Үшбұрыштар ұқсастығының үшінші белгісі. 5. Мына суреттен ұқсас үшбұрыштарды табыңдар.Бағалау: Ауызша бағалау.











геометрия 9 сынып: Шыныбеков А.Н. Атамұра,2013Слайд
Сабақтың ортасы30 мин3. "Түртіп алу" әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында ақпараттық ресурс арқылы тақырыпты ашатын видеоролик көрсетіледі және оқулықтан осы сабақ мақсатына байланысты ақпараттар беріледі. Оқушылар маңызды, керекті тұстарын белгілейді. Тақырыпқа қатысты әрбір оқушыдан нені түсінді немесе түсінбеді деген мақсатта "Бір минуттық әңгіме" әдісі арқылы жұптық жұмыс жасатамын. Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы жаңа сабақ бойынша өз ойларымен бөліседі, ой қорыта алады. Оқушының бір-бірінен ақпарат алу дағдысы қалыптасады.4. "Ойлан, бірік, бөліс" әдісі арқылы топтық жұмыс:1 тапсырма. А деңгейлі есеп (№368) ВД кесіндісі-АВС үшбұрышының биссектрисасы:1- топ. АВ=10м, ВС=15м, АС=20м деп алып,AD мен DС кесінділерін табыңдар.2-топ. АД:ДС=8:5 және АВ=16м деп алып, ВС қабырғасын табыңдар.3-топ. АВ:ВС=2:7 және ВС-АД =1 м деп алып, АС қабырғасын табыңдар. Оқушылар тапсырманы плакатта орындайды, плакаттарды алмастыру арқылы топтар слайдтағы жауаптары бойынша бір-бірін "Қол сигналдары"арқылы бағалайды.«Олқылықты толтыру» әдісі арқылы оқушылардың математикалық тілде, сыни тұрғыда сөйлей алуын қамтамасыз ету мақсатында сыныпқа №373 есепті беремін. 1-ші шығарған оқушы тақтаға есепті жазады. Оқушылар есептің дәлелденуі бойынша пікірлерін айтады. АВС үшбұрышының биссектрисасыоның АВ қабырғасын кесінділеріне бөледі. ВС=a, АС=b, AB=c деп алып, теңдіктерін дәлелдеңдер.Кері байланыс бере отырып, ауызша мадақтаймын. Көрсетілген дұрыс шешім бойынша әр қайсысы өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау үшін "Түйіндеу" әдісі арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріп, жеке жұмыс жасатамын. А деңгейAD кесіндісі АВС үшбұрышының биссектрисасы. ВD және DС-ны табыңыз, егер АВ =14 см ВС =20 см АС =21 смБ деңгейАВС үшбұрышының AD биссектрисасы ВС қабырғасын сәйкесінше 4,5 см және 13,5 см болатын СD және ВD кесінділерге бөледі. Егер АВС үшбұрышының периметрі 42 см болса АВ және АС-ны табыңызС деңгей MNK үшбқрышына ромбы іштей сызылған, оның М , E және F төбелері сәйкесінше MN, NК және MК қабырғаларында жатады. NЕ және ЕК кесінділерін табыңыз, егер MN= 7 см, NК= 6 см, МК= 5 см."Көршіңді тексер" әдісімен, бір – бірін слайдтағы дұрыс жауап арқылы тексеріп, өзара бағалайды. Ауызша кері байланыс беремін. https://youtu.be/Gf9RHmXsKBY













Геометрия9-сынып ШыныбековА."Атамұра" 201389 бет.

Плакат, Маркер, смайлик















9-сынып ШыныбековА."Атамұра" 201390 бет





















Ә.Н.Шыныбеков.Дидактикалық материалдар9 сынып, геометрия

















Сабақтың соңы 3 мин"БББ" кестесі арқылы оқушылардың рефлексия дағдысын қалыптастырамын. Үйге тапсырма: №374, 90-бетБББ кестесі.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралаудың" диалог және қолдау көрсету" тәсілі бойынша оқушының бір-бірінен ақпарат алу дағдысын , бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алу дағдыларын қалыптастыру мақсатында"Бір минуттық әңгіме"әдісін пайдаландым.Саралаудың "тапсырма" тәсілімен "Ойлан, бірік, бөліс" әдісі арқылы топтық тапсырма беріп, бір-біріне көмектесуіне ықпал жасадым. "Түйіндеу" әдісі арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріп оқушылардың ойлау қабілеттеріне саралау жүргіземін.Саралаудың" бағалау "тәсілі бойынша оқушыларды қажеттілігіне қарай түзетіп, бағалап отырдым.Өзін-өзі бағалайды "Қол сигналдары" арқылы бағалау. Ауызша бағалауӨзара бағалауҚауіпсіздік ережесін, сыныптың тазалығын сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия











Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кариева Айсұлу
Жарияланған уақыты:
2019-06-09
Категория:
Геометрия
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560096885
333
444
555
666
7
888
999