Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Үш элементі бойынша үшбұрыш салу
Материал жайлы қысқаша түсінік: математика
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.4 . Шеңбер. Геометриялық салулар (17 сағат) Мектеп:  №82 Б.Наметов атындағы негізгі орта мектеп КММ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Махмудов Авазхан
Сынып: 7 Геометрия Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Үш элементі бойынша үшбұрыш салу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.3.2.18. Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу
Сабақтың мақсаты

  • Үшбұрышты екі қабырғасы мен арасындағы бұрышы бойынша салу
  • Үшбұрышты қабырғасы мен іргелес жатқан бұрыштары бойынша салу
  • Үшбұрышты үш қабырғасы бойынша салу.
  • Бағалау критерийі
  • Тең кесінділерді салады
  • Берілген бұрышқа тең бұрышты салуды орындайды;
  • Транспортир, циркульді және сызғышты пайдаланып салу
  • тапсырмаларын орындайды ;
  • Тілдік мақсаттарОқушылар: Үшбұрыштарды салуда салу алгоритміне сипаттама береді.Пәнге қатысты лексика мен терминология- тең кесінділер, тең бұрыштар, салулар,транспортир, циркуль, сызғыш, шеңбер, түзу, сәуле, үшбұрыш, екі қабырғасы арасындағы бұрыш, іргелес бұрыш, белгілеулер, қиылысулар.Диалогтар мен жазу үшін қолданылытын тіркестер:Тең кесінділерді салу үшін ... керек;Берілген бұрышқа тең бұрышты салу үшін ... керек;Үшбұрышты екі қабырғасы мен арасындағы бұрышы бойынша салу;Үшбұрышты қабырғасы мен іргелес жатқан бұрышы бойынша салу;Үшбұрышты үш қабырғасы бойынша салу...
    Құндылықтарға балу

    «Мәңгілік ел» идеясының «Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият» құндылығы бойынша салуларды күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, өмір бойы білім алуға баулу;
    Пәнаралық байланыстарСызу- геометриялық фигуралар салу, технология-ұлттық ою өрнектер, физика -қозғалыс, өзен ағысына қатысты есептер.
    Бастапқы білімҚарапайым салу есептері (берілген бұрышқа тең бұрышты салу, берілген бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлу, берілген түзуге перпендикуляр түзу жүргізу).
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақ басы10 мин





















































  • Ұйымдастыру кезеңі
  • Оқушылар мен сәлемдесу, түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру және талқылау.
  • Психологиялық ахуал орнату, оқушылар үш топ болып әр түрлі үшбұрыштар жасап турады. Оқушылар бірін-бірі үй жұмысын тексереді, мұғалім дайын жауапты береды, оқушылар салыстырады. Кері байланыс береді.Өткен тақырыпты қайталау. «Ия – жоқ» ойыны арқылы:
  • Перпендикуляр түзулер 900 жасап қиылысады - иә/жоқ
  • Тікбұрышты үшбұрыштың екі сүйір бұрышының қосындысы доғал - иә/жоқ
  • Егер екі түзуді қиюшы қиып өткенде, айқыш бұрыштары тең болса, онда тузулер параллель - иә/жоқ
  • Үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биіктік 1800 жасап түседі - иә/жоқ
  • Егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда үшбұрыш теңбүйірлі - иә/жоқ
  • Тең екі қабырғасы 4см, үшінші қабырғасы 10см болатын үшбұрыш бола ма? - иә/жоқ
  • Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 900 болады - иә/жоқ
  • Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады - иә/жоқ
  • Медиана бұрышты қақ бөледі - иә/жоқ
  • Кез келген үшбұрыштың екі бұрышы доғал - иә/жоқ
  • Паралель түзулер 900 жасап қиылысады - иә/жоқ
  • Тең қабырғалы үшбұрыштың барлық бұрыштары тең - иә/жоқ
  • Қателікке жол берген оқушыны басқа оқушыға бағыттау арқылы дұрыс жауабын анықтайды. Кері байланыс: 1. Бұл-жақсы жауап.2. Сен жетістіктерге жетудесің.3. Сенде аз болсада ілгерілеу бар, егер үздіктердің қатарында болғың келсе, саған анықтамаларды, терминдерді меңгеруге көңіл бөлуің керек






















    Оқулық7-сынып геометрияӘ.Н.Шыныбеков











































    Сабақтың ортасы20-минутСыныпты топтарға бөлу және топ басшыларын сайлау.Партаға алдын ала «Тең қабырғалы үшбұрыш», «Теңбүйірлі үшбұрыш», «Доғал бұрышты үшбұрыш» және «Тік бұрышты үшбұрыш» суреттерін қойып оқушыларға солардың біреуін қарамай таңдату арқылы топтарын құру.Жаңа тақырыпты Джигсо әдісін қолдану арқылы игеру жоспарланды. Тапсырма:1-топ . «Тең қабырғалы үшбұрыш»Үш қабырғасы бойынша үшбұрыш салуa=3 см , b=3,5 см , c=4 см2-топ. «Теңбүйірлі үшбұрыш»Екі қабырғасы және арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыш салуАВ=4см, АС=5см, <А=7503-топ . «Доғал бұрышты үшбұрыш»Бір қабырғасы және оған іргелес жатқан бұрышы бойынша үшбұрыш салуАВ=6см, <А=350 , <В=8004-топ. «Тік бұрышты үшбұрыш»Бүйір қабырғалары 5 см және олар арасындағы бұрышы 700 болатын теңбүйірлі үшбұрыш салыңыз.Кері байланыс: 1.Үздік түсіндірмеші, үздік топтық жұмыс анықталған соң оқушыларды мадақтау арқылы бағалау. ( Жарайсың, тамаша, керемет орындадың ) 2.Тапсырманы орындау барысында қиындық туындаған оқушыларға ұсыныс айтылады. Сергіту сәті: Оқушылар орнынан турып жаңбыр жауын орындайдыЕсептер шығару :Оқушыларға тапсырмалар беріледі№ 4.39,1); № 4.41Қабілеті жоғары оқушыларға № 4.70 Дескриптор:Оқушылар үшбұрышты түрлерін салуды біледі; (берілген элементтері бойынша) Циркуль, транспортир және сызғышты тиімді қолданады; Үшбұрыш түрлерін ажыратадыТапсырманы орындаған оқушыларды смайліктермен бағалаймын:Кері байланыс: 1.Есепті шығара алдық па? 2.Қандай қателерге жол қойдық ? 3.Ол қателер неліктен болды? 4.Тақырыпты түсініп, толық меңгеру үшін не жасау қажет?











































































    1 ұпай1 ұпай1 ұпай

    Сабақтың соңы

    10мин













































































































































































    15 минут



    Үй тапсырмасы.№4.39.(2), №4.43Рефлексия Сабақта орындалған тапсырмалар бойынша оқушылар пікірлерін үшбұрыш салынған парақшаның артына жазып тапсырады;-нені білдім, нені үйрендім?-нені толық түсінбедім? -немен жұмысты жалғастыру қажет? Оқушылар сұрақтар бойынша кері байланыс береді













































































    4-5-6 слайд



































































































































































































    7-слайд





















    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    «Ия – жоқ» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталайды. Жаңа тақырыпты Джигсо әдісін қолдану арқылы игеру жоспарланды. Сыныптағы оқушыларды түгел қамту, барлық оқушы өз бетінше іздену үшін топтарға бөлу. Әр топқа конвертте тапсырма беремін. Оны топ басшысы топ мүшелеріне таратып жеке-жеке жұмыс істейді. Сосын топ мүшелері бірігіп тапсырманы талқылайды әр бір топтан бір –бірден топты қайта жинап, топтағы оқушылар өздерінің тапсырмаларын бір-біріне түсіндіреді. Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықтан күрделі тапсырмаларды беремінҚалыптастырушы бағалау, Джигсо әдісінде барлық оқушы бағаланады. Әр тапсырмадан соң кері байланыс беріледі Сергіту сәттерін орындату әрекет түрлерін қолдану.Топтық жұмыс барысында парта ұштарынан сақтану




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Болатова Бибигул Бухарбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-10
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560141915
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999