Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Үшбұрыштарды шешу
Материал жайлы қысқаша түсінік: Үздік сабағыммен бөліскім келді
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1.Үшбұрыштарды шешу«Мектеп: «Майдантал» ЖОМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кадирова Дана Адилханқызы
Сынып: 9Қатысқандар: ??Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыҮшбұрыштарды шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.1.3.7 Синустар теоремасын білу және қолдану
Сабақтың мақсаты- Синустар теоремасын білу;- Синустар теоремасында үшбұрыштың қабырғаларын,бұрыштарын табу формуласын түрлендіру;- Синустар теоремасының формулаларын қолданып есептер шығарту.
Бағалау критерийі- Синустар теоремасын біледі;- Синустар теоремасында үшбұрыштың қабырғаларын,бұрыштарын табу формуласын түрлендіреді;- Есептер шығаруда синустар теоремасының формулаларын қолданады.
Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер:Үшбұрыш,бұрыш,синус, косинус, альфа ,бетта, гамма,пропорционал,теоремаДиалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: -Косинустар теоремасын неге Пифогор теоремасының жалпы түрі дейміз ?-Үш қабырға бойынша үшбұрыштың биіктігін қалай анықтауға болады ?-Үшбұрыштардың элементтері ...-Үшбұрыштың бұрыштары...-Косинустар теоремасы...-Синустар теоремасы...-Егер үшбұрыштық бір қабырғасы мен оған қарсы жатқан бұрыштың шамасы белгілі болса сырттай сызылған шеңбер диаметрін қалай анықтауға болады?
Құндылықтарға баулу
  • Қарым-қатынас жасау қабілеті
  • Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға баулу
  • ПәнаралықбайланысТарих,алгебра,сызу
    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Косинустар теоремасын,Пифогор теоремасын,үшбұрыштың ішкі бұрыштар қосындысын,тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функцияларын біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығуларРесурстар
    Сабақтың басы7 мин



















































    «Жүректен-жүрекке» әдісімен сынып оқушылары бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып, көтеріңкі көңіл-күй өзгерісін, белсенді ахуалын қалыптастыру.

    «Ыстық орындық» әдісін оқушылардың өткен сабақта не білгенін, нені үйренгендігін білу мақсатында қолданамын.1. Үшбұрыш дегеніміз не?2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштар қосындысы неге тең?3. Пифогор теоремасы дегеніміз не?4. Косинустар теоремасы дегеніміз не?5. Косинустар теоремасын неге Пифогор теоремасының жалпы түрі деп атаймыз?6.Үшбүрыштың үш қабырғасы бойынша үшбұрыштың биіктігін қалай анықтаймыз?Қ.Б.: Әртүрлі көлемдегі жұлдызшалар арқылы бағалау.Ауызша кері байланыс береді.

    «Қима қағаздар» Геометриялық фигураларды таңдату арқылы топқа бөлу.

    Саралау: Диалог және қолдау көрсету.. Көмек қажет ететін оқушыларды өз ойын айтуға,сабаққа қатысуға мүмкіндік беріледі.Үй жұмысын тексеру. «Көршіңді сына» әдісі бойынша дайын жауаптар арқылы оқушылар дәптерлерін бір-бірімен ауысып үй тапсырмасын тексереді.Дұрыс жауаптар үшін «+ »қате жауаптарға «–» белгілерін қойып отырады. Жіберілген қателерді бірге талдайды.ҚБ:Оқушылар бірін- бірі бағалайды.









    слайд

























    Жұлдызшалар

    геометриялық фигуралар түсті қағазда

    Сабақтың ортасы 25мин



    <Object: word/embeddings/oleObject1.bin>

    (1)





































































































































    Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға «Ойлан, Жұптас, Бөліс» әдісін пайдаланып оқулықтағы тақырыпты өзі оқып меңгеріп содан кейін оқушы тобымен жазғанын талқылау, пікірлесіп ой қорыту тапсырылады.

    Теорема.Үшбұрыштың қабырғалары қарсы жатқан бұрыштарының синусарына пропорционал болады,яғни, АВС үшбұрышының а,b,c қабырғаларына қарсы жатқан бұрыштары болса,онда(1)теңдігі орындалады.<Object: word/embeddings/oleObject2.bin>









    Дескриптор:1.Синустар теоремасын біледі.(1 ұпай)2.Есептерді шешуде синустар теоремасын қолданады.(1 ұпай)3.Синустар теоремасын тұжырымдай біледі.ҚБ:Топтар дескриптор арқылы бір-бірлерін бағалайды.

    Саралау- қарқын:.Топтағы көшбасшылар көмек қажет ететін оқушылар бірлесіп орындайды.Жарысу түрінде оқушылардың пәнге қызығушылығы артады.Оқулықпен жұмыс . .“Веер“ әдісі арқылы оқушылар арасында жеке жұмыс жүреді

    №475 .Үшбұрыштың а және b қабырғалары мен а қабырғасына қарсы жатқан бұрышы берілген.b қабырғасына қарсы жатқан бұрышының синусын табыңдар.1)а=3м,b=5м,=300 2)а=8м,b=7м,=6003)а=2м,b=3см,=450 4)а=6м,b=2м,=1200№477.Үшбұрыштың а қабырғасы мен оған қарсы жатқан бұрышы бойынша сырттай сызылған шеңбер радиусын табыңдар.1)а=5м,=300 3)а=3м,=450 2)а=0,6дм,=1500 4)а=21см,=600 Дескриптор 1.Есептің сызбасын сызады. 2.Үшбұрыштың b қабырғасына қарсы жатқан бұрышының синусын табады.ҚБ: Оқушылар дескрипторға сай өзін-өзі бағалайды және топ басшысы бағалау парақшасына белгілеп алады.

    Саралау: Тапсырма. Топтағы көшбасшылар көмек қажет ететін оқушыларға көмектеседі. Топтық кері байланыс жасаймын. Оқушылардың қабілеттері жағынан ұқсас сыныптастарымен бірлесе жұмыс істеуіне мүмкіндік беремінТоптық жұмыс: «Конверт» әдісі арқылы топқа есеп тастау.(Конвертте деңгейлік тапсырмалар болады.Бірлесіп топпен орындайды)1 топ:А деңгей<Object: word/embeddings/oleObject3.bin><Object: word/embeddings/oleObject4.bin>-тағы мәнін тап?ВдеңгейАВС үшбұрышының ВС және АС қабырғалары мен ВС қабырғасына қарсы А бұрышы берілген.Қалған бұрыштары мен үшінші қабырғасын табу керек. ے А=600 , ВС=10 см, АС=7см.С деңгейABCD параллелграммында АВ=8 см,AD=14см,<Object: word/embeddings/oleObject5.bin>.Параллелграмның диогоналдарын есептеңдер.2 топ:А деңгей <Object: word/embeddings/oleObject6.bin><Object: word/embeddings/oleObject7.bin>-тағы мәнін тап?В деңгейАВС үшбұрышының ВС және АС қабырғалары мен ВС қабырғасына қарсы А бұрышы берілген.Қалған бұрыштары мен үшінші қабырғасын табу керек.ے А=1380 , ВС=27 см, АС=9см.С деңгей Ромбының қабырғасы 46 дм, сүйір бұрышы <Object: word/embeddings/oleObject8.bin>.Оның диогональдарын табыңдар.3 топ:А деңгей <Object: word/embeddings/oleObject9.bin><Object: word/embeddings/oleObject10.bin>-тағы мәнін тап?В деңгей АВС үшбұрышының ВС және АС қабырғалары мен ВС қабырғасына қарсы А бұрышы берілген.Қалған бұрыштары мен үшінші қабырғасын табу керек.ے  А=800 , ВС=16 см, АС=10смСдеңгейABCD параллелграммында АВ=6 см,AD=12см,<Object: word/embeddings/oleObject11.bin>.Параллелграмның диогоналдарын есептеңдер.
  • Қ.Б: Дұрыс және жылдам шығарған топтың мүшелерін бағалау.«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы сұралады. Кері байланыс ауызша жасалады.
  • Саралау:.Топтағы көшбасшылар көмек қажет ететін оқушылар бірлесіп орындайды.Жарысу түрінде оқушылардың пәнге қызығушылығы артады.
    Интерактивті тақта, слайд

























    А3 парағы, маркер,Оқулық (А.Шыныбеков),маркер,слайд






































    Маркер, оқулық, интербелсенді тақта,қаламсап, дәптер



































































    Қалам,сызғыш,Дәптер













































    Сабақтың соңыРефлексия8 мин































    Керібайланыс:«Қара жәшік» әдісіҚара жәшік ішіндегі сұрақтарға жауап беріп, сабақты қортындылайдыРефлексияБілемін,білгім келеді,үйрендім кестесінің үйрендім бағанын толтыру.

    Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін , ұсыныс,тілектерін жазады.





    Үйге тапсырма: оқулықтағы № 478


















    ББҮ кестесі
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардыңМатериалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлапотырсыз?
    Тапсырма: дарынды оқушыларға қосымша тапсырмалар беру.Қарқын: Топтағы көшбасшылар көмек қажет ететін оқушылар бірлесіп орындайды.Жарысу түрінде оқушылардың пәнге қызығушылығы артады.Диалог және қолдау көрсету:топта көмек қажет ететін оқушыларға дарынды оқушылардың жақын арада даму аймағын қалыптастыру арқылы жүргізілді.Оқушыларды ауызшамадақтау,оқушылардың бірін-бірі бағалау, бағалау парақшасы арқылы бағалау, «+», «» белгілерін қолдану.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.





    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: Топтық жұмыста тұжырым кестесін түрлендіре отырып толтыру нәтижелі болды. Өтілген материалды оқушылар топта жан-жақты талдап айта білді.2.Жеке жұмысты орындау барысында синустар теоремасын орынды қолдана отырып ,нақты дескриптор арқылы жұмыс жасауына оң ықпал етті.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: .Сабақ мақсатына сай әдістерді түрлендіріп қолдану.



    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? - Оқушылардың кері байланысын назарға ала отырып ,оқушы үніне мән беру.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кадирова Дана Адилхановна
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-21
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1582283312