Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Ұзын-қысқа». Заттарды бір-бірінің үстіне қойып және жанына қойып салыстыру.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бала бақша тәрбиеленушілеріне Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру сабағы бойынша фигураларды, пішіндерді, ұзын-қысқа ажырата білуге үйрету, осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану. Таныс заттарды көлеміне қарай және санына қарай салыстыруды үйрету. Салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Материалды ашып қарау
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, Мамырсу ауылы, «С.Ғаббасов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ «Ақбота» шағын орталығының тәрбиешісі Омарова Гульнур Оразгалиевна.



Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: «Таным»Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.Тақырыбы: «Ұзын-қысқа». Заттарды бір-бірінің үстіне қойып және жанына қойып салыстыру. Фигуралар туралы өткенді пысықтау.Мақсаты: «Ұзын-қысқа». Заттарды бір-бірінің үстіне қойып және жанына қойып салыстыруды үйрету.Мінедеттері: ұзын-қысқа ажырата білуге үйрету, осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану. Таныс заттарды көлеміне қарай және санына қарай салыстыруды үйрету. Қолданылатын көрнекі құралдар: Дымбілмес деген қуыршақ, ішіне 2см ақ жолақтар салынған қорапша.Сөздік жұмыс:. Ұзын, қысқа.Билингвалентті компанент: ұзын-длинный, қысқа-короткий.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдеріПедагогтің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықҒажайып сәт. «Дымбілмес»Есіктен Дымбілмес кіріп, балалармен амандасады. Дымбілмес өзімен бірге қорапқа салынған жолақшаларды ала келеді. Ол педагогтен заттардың ұзындығын салыстыруды үйренуін сұрайды. Педагог Дымбілмеске оқу іс-әрекетіне қатысуын ұсынады. Балалар мен Дымбілмеске екі жолақты көрсетеді. Біреуі ұзын жасыл, ал екіншісі қысқа ақ. Балалар, бүгін Дымбілмескпен бірге заттарды ұзындығына қарай салыстыруды үйренеміз.Қызығушылық танытады. Дымбілмеспен амандасады. Сәлеметсізбе.

Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдап, оның қимылын жіті бақылап отырады.Дымбілместің келгеніне қатты қуанады
Ұйымдастырушылық-ізденістік«Ұзын-қысқа» ойыныМен жасыл жолақтың үстіне ақ жолақты қоямын. Қайсысы ұзын екен?Ендеше, жасыл жолақ ақ жолаққа қарағанда ұзын деуге әбден болады. Енді оларды қатарластырып қоямыз. Қазір де жасыл жолақтың аққа қарағанда ұзын екені көрініп тұр.«Атты дұрыстап қой ойыны»Үлестірмелі материялдар. Қызыл, көк жолақшалар және ойыншық аттар. Тәрбиеші үлестірмелі материялар салынған тәрелкелерден қызыл және көк түсті екі жолақшаны алуды сұрайды. Қызыл жолақша-қысқа, ал көк жолақша –ұзын.Жолақшалаодың қайсысы ұзын, қайсысы қысқа екенін анықтаңдар?Түсі қандай жолақша ұзын?Түсі қандай жолақша қысқа?Үстіңгі жаққа қысқа жолақшаны, астына ұзын жолақшаны қой. Содан соң тәрбиеші қысқа жолаққа көп атты қоюды тапсырады.Бір ат тұрған жолақ ұзын ба, әлде қысқа ма?Көп ат тұрған жолақ ұзын ба, әлде қысқа ма?Бір ат қандай түсті жолақта тұр?Көп ат қандай жолақта тұр?Сөздік жұмыс Сергіту сәті «Отбасым»Саусақтарымызды жаттықтырамызБір үйде біз нешеуміз?Кел, санайық екеуімізАтам, әжем, шешем, әкем және мен.Алақай!Біз бесеуміз!Тәрбиеші пойыз туралы жұмбақ жасырады.Тізбектелген көк үйлерКөшіп жүрген көп үйлер ПОЙЫЗЖұмбақ не туралы?Тәрбиеші балалардан аю қандай пойызды жүргізіп келе жатқанын, ал қоян қандай пойызды жүргізіп келе жатқанын сұрайды. Балалардың назарын пойыздың әртүрлі екеніне аударып, сұрақ қояды: аю мен қоянның пойыздарының ұзындығы бірдей ме, әлде әртүрлі ме?Олардың айырмашылығы қандай?Кімнің пойызы ұзын екен?Кімнің пойызы қысқа?Паровоз қандай дыбыс шығарады екен балалар?Дымбілмес геометриялық фигуралар: шеңбер мен үшбұрыштың қандай екенін ұмытып қалыпты.Оған геометриялық фигуралардың ішінен үшбұрышты тауып көк қарындашпен, ал шеңберді тауып қызыл қарындашпен бояуға көмектесейік.Жеке жұмыс жүргізедіДымбілмес қайтадан балалардың назарын аю мен қоян жүргізіп келе жатқан пойыздың ұзындығына аударады.



Балалар жолақтарды қалай салыстырғандарын бақылайды.





Қызыл және көк жолақшалардан алады. Қызыл және көк жолақшаларды қатарластырып қойып салстырады.-көк жолақ ұзын, қызыл жолақ қысқаКөкҚызыл



Тапсырманы орындайдыҚысқа жолаққа бір атты, ұзын жолаққа көп атты қояды.-қықа-ұзын-қызыл-көк

Қайталайды: ұзын, қысқа,

Балалар саусақтарын кезек-кезек бүгіп жаттығу жасайды.









Жұмбақтың жауабы ПОЙЫЗ.

Жұмбақ пойыз туралы жасырылған





Пойыздар әртүрліАюдың пойызы қояндыкіне қарағанда ұзын.

Аюдың пойызы ұзынҚоянның пойызы қысқаПойыз ду-ду-ду деген дыбыс шығарады





Балалар шеңбер мен ұшбұрышты тауып, бояйды.
Рефлексиялық-түзетушілікАю қандай пойызбен келе жатыр?Қоян қандай пойызбен келе жатыр?Дымбілмес ұзын жолақты қысқа жолақтан ажырата білуді және геометирялық фигуралар: шеңбер мен үшбұрышты ажырата білуге үйреткендеріне балаларға рахметін айтып қоштасады.Аю ұзын пойызбенАл қоян қысқа пойызбен келе жатыр.
Күтілетін нәтиже;Жасайды заттардың көлемін (ұзын-қысқа)Түсінеді көлемі бойынша қарама-қарсы заттарды қалай салыстыруға болатынын.Қолданады геометриялық фигураларды белгіг бір түске қалай бояуға болатынын, заттарды бір-бірінің үстіне салу және жанастыру тәсілдерін.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Омарова Гульнур Оразгалиевна.
Жарияланған уақыты:
2019-10-09
Категория:
Шағын орталық
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1570650590
2222
333
444
555
666
7
888
999