Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
XXI ғасырдағы мұғалім қандай болу керек?
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ұстаздарға, ата аналарға, оқушыларға
Материалды ашып қарау
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті





Эссе

«ХХІ ғасырдағы педагог тұлғасы» ол қандай?

Ұстазы талантты болса, Шәкірті талапты болады. (Мақал)XXI ғасыр – дамыған заман. Күнделікті тіршілік көзіміз ғана емес, сол тіршілік көзіне сай адамдардың да көзқарастыр, іс – әрекеттерінің өзгеруін айтамыз. Мамандықтардың ішінде беделді, тұғыры биік мамандықтың бірі – ұстаз, мұғалім. Педагог мамандыға заман талабына сай өзгереді.Қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, ескібірсарынды сабақтардан гөрі, жаңа талапқа сай инновациялықтехнологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса, сабақ тартымды да,мәнді, қонымды, тиімді болары сөзсіз. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы«Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің бастыміндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім берудіақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу»деп атап көрсеткен.Менің ойымша, ХХІ ғасырдағы педагог тұлғасы :
  • Жүйелі технологиялық білімді игерген
  • Іздемпаз
  • Зерттеуші
  • Өнертапқыш
  • Жеке тұлға бойындағы қасиетті дамытушы
  • Шығармашылықпен жұмыс істейтін жаңашыл болуы керек.
  • Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты – бәсекеге қабілетті маман дайындау. Ал, сол бәсекеге қабілетті оқушыны, маманды даярлайтын адам – мұғалім. Қазақ халқында мынадай мақал бар: «Ұстазы жақсының – ұстамы жақсы» деген. Ол яғни, мұғалім шебер болса, оқушыда шебер болады. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше артықшылығы – оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі – педагогикалық құралдардың барлығын терең меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлғалық құзыреттілігі. Мұғалімнің өмірге көзқарасы, оның идеялық нанымы. Пәнді жетік білуі, ойын оқушыларға жеткізу үшін жан жақты, тереңдайындықпен баруы, оқушылар бойына әдеп, әдет, дағды сияқтыжақсы қасиеттерді сіңіруі, моральдық нормаларды білуі. Оқыту мен тәрбиелеудің әдіс тәсілдерін міндетті түрде меңгеру. Білімберудің ұлттық моделін қолданушы ойшыл, зерттеуші, практикалыққызметте педагогикалық үйлестіруді шебер меңгерген, психолог-педагогтік сын көзбен қарай білетін іскер мұғалім қажет.Ұстаз алдындағы басты міндет XXI ғасырдың есігінен еркін енетін, дүниежүзілік мәдениетті танитын, төл мәдениетін құрметтей білетін, рухани дүниесі бай, интеллектуалдық өрісі кең,білімі жоғары, құқықтық құжаттық мәдениеті, жан жақты ақпараттандырылған заман талабына сай белсенді ұрпақ тәрбиелеу. Ұстаз атана білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау – әр мұғалімнің борышы.Ендеше, бүгінгі білім мен білік бәсекелес заманда ұландарымыздың биіктен көрінуіне күнделікті ісіміздегі жаңашылдығымыз бен жан-жақты берген тәрбиеміз арқылы қол жеткіземіз. Мен, Ғадылқызы Назерке өзімді жаңашыл мұғаліммін деп ойлаймын. «Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса, ол нағыз ұстаз» деген орыс жазушысы Лев Толстойдың нақыл сөзін жадымда ұстаймын. Өйткені ұстаз - мақтан тұтар, ұлы мамандық. Өмірдегі көп мамандықтардың ішінде жан-жақты білімділікті, шеберлікті, шәкіртжандылықты, сүйіспеншілікті қажет ететін мамандық - ұстаздық мамандық. Олай дейтін себебім, мұғалім еңбегі біріншіден, сапалы білім беруге тиіс болса, екіншіден, үнемі шәкірттерімен тығыз қарым-қатынаста болып, білсем, үйренсем деген бала арманын жүзеге асыратын маман.Осындай қызығы да, қиыншылығы да мол мамандықты мен де таңдадым. Себебі, ұстаз болу - бала кезімнен арманым болатын. Сол арманға қазір жеттім деп айта аламын.Білімнен асқан байлық, қараңғылықтан асқан қасірет жоқ» деген көнеден келе жатқан нақыл сөз бар. Бүгінгі заманда жеке тұлғаның да, мемлекеттің де тағдыры тек білімге тәуелді. Соған орай, менің мақсатым- сапалы білімді шәкірт жүрегіне ұялату, меңгерту.Заман күннен - күнге дамып, өркендеу үстінде. Бүгінгі таңда жаңашылдыққа толы XXI ғасыр талабына сай лайықты, шығармашылыққа жаны құмар, дарынды, сауатты да саналы жеке тұлға қалыптастыру және тәрбиелеп шығару біздің міндетіміз.Оқушы – гүл, мұғалім – бағбан. Бағбан жақсы күтім көрсетсе, гүл әдемі өсіп шығады. Мен - ақыл дәнін сепкен бағбанмын!XXI ғасыр – білімділер ғасыры. Сондықтан, бізге ой өрісі жоғары, зерделі, жан-жақты дамыған, парпсатты ұрпақ керек екенін бір сәтте естеншығармағанымыз жөн.Қорыта келе, Әл – Фараби бабамыздың сөзімен аяқтағым келеді:«Ұстаз… жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын, ешнәрсені ұмытпайтын… алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі…, мейлінше шешен, өнер-білімге құштар, аса қанағатшыл жаны асқақ және ар-намысын ардақтайтын, жақындарына да, жат адамдарына да әділ…, жұрттың бәріне… жақсылық пен ізгілік көрсетіп…қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ержүрек болуы керек.» демек, XXI ғасыр мұғалімі де, осындай болу керек деп ойлаймын.

    Орындаған: Ғадылқызы Назерке
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ғадылқызы Назерке
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-08
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Эссе
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573233435
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999