Материалдар Ы. Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі Жомарттық - қайырымдылық тамшысы.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Ы. Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі Жомарттық - қайырымдылық тамшысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі Жомарттық - қайырымдылық тамшысы. Мұғалімнің аты-жөні: Ахметбекова Б. Р. Күні: 12.12 СЫНЫП: 5 А Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаттары Шығарма жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5.Т/Ж1); Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. (5.А/И1). Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тШығарма мазмұнын түсінеді, зерттейді. Рөлдік ойындар, таныстырылым әдістері арқылы шығармадағы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра отырып, тұжырымдайды. Қарама-қарсы ұғымдағы жомарттық пен сараңдықты мәтін мазмұнынан табады,салыстырады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: : Көркем шығармада көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын дәлелді етіп жеткізеді. Шығармадағы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра отырып, тұжырымдайды, «Ойлан,зерделе» әдісі арқылы сыни ойлау тұрғысынан зерделейді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: «Құнды пікір» әдісі арқылы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра отырып, түйінді ой айта алады. Жомарттық пен сараңдықты адамгершілік тұрғысынан салыстыра бағалайды. Әдеби шығармада көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа көзқарасын қалыптастырады. Бағалау критерийі 1.Шығарма мазмұнын түсіну, тұжырым жасау. 2.Әдеби шығармадағы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді, жомарттық пен сараңдықты мәтіннен табады. 3.Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды. 4.Жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын ашады. Тілдік құзіреттілік Әдеби шығармадағы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстырып және қарама-қарсы суреттеулерді тауып, диалог, пікірталасқа түсу үшін қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады. көңілге жел кіру, дәулет,әдет, кем-кетікке жәрдем беру, әбірет алу.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
23 Қаңтар 2019
1573
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
2172
12
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсат тары (оқу бағдарла масына сілтеме) 5.2.3.2-Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау Сабақ мақсаттары Барлығы: Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындайды. Көпшілігі: Бірнеше өру әдісін пайдаланып бұйым орындайды,шығармашылық жұмыс барысында техника қауіпсіздігін сақтайды Кейбіреу:өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында) Бағалау критерилері Білу Түсіну Қолдану қатарлап өруді схема бойынша өруді біледі, өру өнері туралы білімін көрсетеді; өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген; материалдар мен құрал-жабдықтарды ұқыпты қолдана алады; шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; өру техникасын қолдана алады.
Технология
Ашық сабақ
6 сынып
Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
2484
20
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау Сабақ мақсаттары - Ұлттық мәдениет туындыларындағы кесте өнерін зерделеу және зерттеу; - Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнеріндегі кесте өнерінің рөлін анықтау; - Шығармашылық нобай орындау арқылы сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту; - Кестелеу нобайын орындау; - Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
Технология
Ашық сабақ
6 сынып
Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері).
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
1807
25
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері). Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу Сабақ мақсаттары - Ұлттық мәдениет туындыларын зерделеу және зерттеу; - Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін анықтау; - Технологиялық, сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту; - Симметрия туралы білімдерін тереңдету; - Түспен жұмыс істеу; - Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
Технология
Сабақ жоспары
6 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері