Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдары атты сабақ жоспары көмекші құрал ретінде пайдалантын ұстаздарға.
Материалды ашып қарау








































































































ҰМЖ бөлімі: 4Мектебі: Б.Аманшин атындағы орта мектеп
Күні:Мұғалімнің атыөні: Тәжіғариева Мейрамгүл Абатқызы
Сынып: 8 «ә»Қатысқандар -Қатыспағандар -
СабақтыңтақырыбыУолл – стриттің күйреу себептері мен салдары
Оқу мақсаттары8.4.1.3. тарихи оқиғаларды талдау үшін «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайдалану
Сабақ мақсатыБарлығы:
  • «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайдаланып, Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдарына талдау жасайды
  • Көпшілігі:
  • «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайдаланып, Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдарын түсіндіреді;
  • Кейбірі:
  • «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайланып, Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдарына дәлелдер келтіреді;
  • Бағалау критерийі
  • «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайдаланып, Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдарын талдап, түсіндіреді.
  • «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайдаланып, Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдарына дәлелдер келтіреді.
  • Тілдік мақсаттарДиалогқа арналған тармақтар:
  • Тарихи оқиғаларды талдау үшін «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайдаланып әңгімелей алады.
  • Жазылымға арналған тіркестер:
  • Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдарын жазады.
  • Терминология
  • «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция».
  • Құндылықтарғабаулу«Мәңгілік ел» Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Экономикалық өсу – бұл біздің ең маңызды міндетіміз, мұның шешіміне Қазақстанның өңірлік және жаһандық қабілеттілігі тәуелді.
    ПәнаралықбайланысҚазақстан тарихы
    Алдыңғы білімЭкономика өсу, «нарық», «несие», «алыпсатарлық» ұғымдары туралы жалпы мағлұматты біледі.
    Сабақ барысы
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған әрекеттерРесурстар
    Сабақтыңбасы 5 минут

    Ұйымдастыру кезеңіТоптастыру: 1-топ: «несие »; 2-топ: «акция»; 3-топ: «банкрот»Әдісі: «БББ» кестесі. Жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын кесте сызады. Миға шабуыл өткізгеннен кейін оқушылар алғашқы екі бағанды толтырады және бөлімді оқып,біте бастағанда, үшіншіге қайта оралады.









    Қима қағаздар
    Сабақтың ортасы

    1 тапсырма. Bilimland сайтынан Бейне клип көріп, танысып, Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдарын талдап, түсіндіріңіз.Оқыту формасы: Топтық жұмысӘдісі: «Балық қаңқасы»







    Сыныпта тапсырманы орындауда қолдауды қажет ететін топтарға (оқушыларға) саралаудың «диолог және қолдау» тәсілі арқылы сұрақтар беріледі.
  • 1929 ж 24 қазанда қандай оқиға болды?
  • Бір күннің ішінде акция бағаларының құлауының жалпы сомасы қанша миллиард долларды құрады?
  • 30 жылдағы экономикалық дағдарыс қай елдің экономикасына қатты соққы болды?
  • Акциялардың күрт түсуі, мыңдаған банктер, өнеркәсіптік және сауда компаниялары банкротқа ұшырауына қандай себеп болды?
  • Дағдарыс тұрғындарға, қызметкерлердің еңбек ақысына қалай әсер етті?
  • «Бағалы қағаздар нарығы», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «инфляция» ұғымдары қандай мағына береді?


  • Қалыптастырушы бағалау «Өзара бағалау»Оқыту форматы: Топтық жұмыс«Ақиқат – Жалған» әдісі арқылы оқушылар берілген тұжырымдардың ақиқат немесе жалған екенін √ белгісі мен анықтайды.

    2 тапсырма. Бейне материалды көріп, «бағалы қағаздар нарығы», «акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайдаланып, Уолл – стриттің күйреу себептері мен салдарына дәлелдер келтіріп, кестесін толықтырыңыз.Оқыту формасы: Жеке жұмысӘдісі: «Т» кестесі.

    Сыныпта тапсырманы орындауда қолдауды қажет ететін оқушыларға (топтарға) саралаудың «Дереккөздер» тәсілі арқылы мәтін беріледі.1929 жылы әлі де гүлденіп тұрған АҚШ экономикасы бұрын болып көрмеген дағдарыс алдында тұрды. 1929 жылы 24 қазанда танертең американдық бизнестің өзегі Уолл – стритте бұрын – соңды болмаған үрей басталды. Бір күннің ішінде акция бағаларының құлдырауының жалпы сомасы 10 миллиард долларды құрады. Нью – Йорктегі биржаның күйреуі бүкілдүниежүзілік көлемдегі катаклизмдердің бастауы болды. Жалпыұлттық табыс 50пайызға азайды. Мыңдаған банктер, өнеркәсіптік және сауда компаниялары банкротқа ұшырады.

    Қалыптастырушы бағалау «Өзара бағалау»Оқыту форматы: Жұптық жұмысӘдісі: «Атаулы үш сұрақ»
  • Қайда? Уолл – стриттің күйреуі қайда болды?
  • Қалай? Уолл – стриттің күйреуі себебі қалай басталды?
  • Қандай? Уолл – стриттің күйреуі салдары қандай болды?
  • Bilimland сайты«Бейне клип»Германиядағы экономикалық дағдарыстың ерекшеліктері.

    А/3 форматты қағаздар мен маркерлер































































    ҚБ парағы





















































    «Дүниежүзітарихы» бойынша диск материалдары





















    http://expert.mektep.kz/ru/shop





































    ҚБ парағы
    Сабақтың аяқталуы

    Кері байланыс:Әдісі: «БББ» кестесі. Жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын кесте сызады. Миға шабуыл өткізгеннен кейін оқушылар алғашқы екі бағанды толтырады және бөлімді оқып,біте бастағанда, үшіншіге қайта оралады.







    Саралау- сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
  • Сыныпта тапсырманы орындауда қолдауды қажет ететін топтарға (оқушыларға) саралаудың «диолог және қолдау» тәсілі арқылы сұрақтар беріледі.
  • Сыныпта тапсырманы орындауда қолдауды қажет ететін оқушыларға (топтарға) саралаудың «Дереккөздер» тәсілі арқылы мәтін беріледі.


  • Тапсырмалар «Ақиқат – Жалған», «Атаулы үш сұрақ» әдісі арқылы бағаланады;
  • Оқушылар сабақтан алған білімдерін тексеру мақсатында «БББ» кестесі әдісін қолданылады.
  • Сыныпта оқушылар, жеке және топтық жұмыстарды ұйымдастыру үшін ыңғайланып орналастырылған
  • РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандайтүзетулер енгіздім және неліктен?
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1)

    2)

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)? 1)

    2)

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тәжіғариева Мейрамгүл Абатқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-11
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570790508
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999