Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Неке және отбасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Әлеуметтік педагог
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
«Неке және отбасы» заңы аясында жайсыз жанұямен жұмыстың ұйымдастырылуыОрындаған әлеуметтік педагог: Қарашанова Н.А. 3-бөлім “Отбасы” “Неке және отбасы туралы” ҚР-ның Заңы 7 бөлімнен, 29 тараудан, 213 баптан тұрады.Оның ішіндегі 3-бөлім “Отбасы” деп аталып, 9-тарау баланың құқықтарына арналса, 10-тарауда ата-аналардың құқықтары мен міндеттері қарастырылған.4-бөлім “Қорғаншылық және қамқоршылық” деп аталады және 13-16 тарау аралығын қамтиды.   БАЛАНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ 52-бап. Баланың отбасында өмір сүру және тәрбиелену құқығы53-бап. Баланың ата-анасымен және басқа да туыстарымен қарым-қатынас жасау құқығы54-бап. Баланың өз пікірін білдіру құқығы55-бап. Баланың ат алуға, әкесінің атын және тегін алуға құқығы56-бап. Баланың атымен тегін өзгерту57-бап. Баланың ұлты58-бап. Баланың мүліктік құқықтары59-бап. Баланың қорғалу құқығы  Ата-аналардың құқықтары мен міндеттері 60-бап. Ата-аналардың құқықтары мен міндеттерінің теңдігі61-бап. Кәмелетке толмаған ата-аналардың құқықтары62-бап. Ата-аналардың балаларды тәрбиелеу және оларға білім беру жөніндегі құқықтары мен міндеттері63-бап. Балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау жөніндегі ата-аналардың құқықтары мен міндетері64-бап. Ата-ана құқықтарын балалардың мүдделерін көздей отырып жүзеге асыру65-бап. Баласынан бөлек тұратын ата-ананың ата-ана құқықтарын жүзеге асыруы66-бап. Ата-аналардың басқа адамдардан балаларын талап етуге құқығы   Қорғаншылық және қамқоршылық 13-тарау. Ата-аналардың қамқорлығынсыз қалған балаларды анықтау және орналастыру14-бап. Қорғаншылықты және қамқоршылықты белгілеу тәртібі15-бап. Қорғаншылардың (қамқоршылардың) және қамқорлыққа алынғандардың құқықтық жағдайы16-бап. Патронат   11-тарау. Ата-ана құқықтарынан айыру және оларды шектеу 67-бап. Ата-ана құқықтарынан айыру 68-бап. Ата-ана құқығынан айыру тәртiбi 69-бап. Ата-ана құқықтарынан айырудың салдары 70-бап. Ата-ана құқықтарын қалпына келтiру 71-бап. Ата-ана құқықтарын шектеу 74-бап. Баланың өмiрiне немесе оның денсаулығына тiкелей қатер төнген жағдайда баланы айырып алу  4-бөлiм. Қорғаншылық және қамқоршылық 13-тарау. Ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды анықтау және орналастыру 100-бап. Ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтары мен мүдделерiн қорғау 101-бап. Ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды анықтау және есепке алу 102-бап. Ата-аналарының қамқорлығынсыз   қалған балаларды орналастыру 14-тарау. Қорғаншылықты және қамқоршылықты белгiлеу тәртiбi 103-бап. Қорғаншылық және қамқоршылық белгiленетiн адамдар 104-бап. Қорғаншылық 105-бап. Қамқоршылық 106-бап. Қорғаншы және қамқоршы органдар 107-бап. Қорғаншылықты және қамқоршылықты белгiлеу 108-бап. Қорғаншылар мен қамқоршылар 16-тарау. Патронат      119-бап. Патронат      1. Қорғаншылық және қамқоршылық нысанындағы патронат ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, соның iшiнде тәрбиелеу, емдеу немесе осы тәрiздi басқа да мекемелердегi кәмелетке толмаған балаларға белгiленедi.       2. Баланы тәрбиелеуге алуға тiлек бiлдiрушi адам (патронат тәрбиешi) мен қорғаншы және қамқоршы орган арасында жасалған баланы (балаларды) тәрбиелеуге беру туралы шарт патронаттың туындау негiзi болып табылады.       3. Патронат туралы Ереженi Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.Осы заңдардың орындалуы аясында мектепте оқушылардың әлеуметтік-тұрмыстық жағдайы зерделеніп мектептің әлеуметтік төлқұжаты жасалды Мектеп бойынша жалпы оқушылар саны: 482Оның ішінде ұл бала саны; 200Оның ішінде қыз бала саны; 282Аз қамтылған отбасы балаларының саны;32Көпбалалы отбасы балаларының саны; 169Оның ішінде аз қамтылған отбасы балаларының саны; 22Мүмкіндігі шектеулі оқушылар саны;5 Оның ішінде үйден оқылатын оқушы;1Оның ішінде инклюзивті біліммен қамтылатын оқушы;3Толық емес отбасы балалар саны;21Жалғыз басты әке отбасындағы балалар саны;3Өгей әкесімен тұратын балалалар саны; 6Оның ішінде өгей әкесімен тұратын қыз балалар саны;2Өгей шешесімен тұратын балалар саны;2Ата-анасымен (әр түрлі себептермен) тұрмайтын саны; 20 Жалғыз басты аналардың бала саны; 2Жайсыз отбасы саны; 2 Аудандық ішкі істер бөлімінде есепте тұрмағанымен мектепшіліік бақылауда 2 отбасы бар.Ол отбасылар үнемі бақыланып,әлеуметтік көмек берілді. Жайсыз жанұямен жұмысының мақсаты: бірінші деңгейде баланы зерттеу болып табылады, оның жағдайын, жанұядағы қарым-қатынасын, мектептегі қарым-қатынасын, айналадағы балалармен қарым-қатынасын және оны конфликт жағдайында зерттеу; бала тәрбиесіне жауапты адамдардың (ата-ана оның орнындағы адам) жауапкершілігін күшейту; Міндеттері: бала өмірінің әр кезеңдерінде жанұяда, әлеуметтік ортада жеке тұлғаның интелектуалды дамуына ықпал ету; жайсыз жанұялардың әлеуметтік- психо-педагогикалық ахуал үйлесімділігін қалыптастыруға ықпал ету; үзіліссіз білім мен тәрбие процесінің сабақтастығына педагогикалық жағдай жасау.Жайсыз отбасыларын үш топқа бөліп қарауға болады:Алдын алуға болатын отбасының проблемалары болар болмас және бастапқы даму кезінде болады.Әлеуметтік және басқада қайшылықтар бар.Келесі классификациялық топқа: ата-ананың көлеміне қарай толық, жартылай,ақамқорлыққа алу, асырап алу алу отбасыларын,балалардың санына байланысты,материалдық жжағдайға байланысты азқамтылған,орташа қамтылған, ата-ананың мәселесіне байланысты алькоголді қолданатын отбасы,нашақорлық отбасы,жұмыссыз,ата-ана құқығынан айырылған деп жан-жақты қарастыруға болады. Жайсыз отбасында бала өзінің сыртқы түрімен,киімімен,қарым-қатынасымен, психологиясының өзгеруімен,тұйықтылығымен,не нәрседен алыс қалғандылығымен аңғарылады. Баланың сыртқытүрі мен іс-әрекеті тек қана оның мәселесін көрсетіп қана қоймай, оған көмек көрсетіп,қол ұшын беруге шақырады.Осындай жағдайда бала қоғамда жайсыздықтарға, түсінбеушілікке тап болады.Баланың жас мөлшері әр түрлі болғанымен олардың проблемалары бірдей болып келеді. Балалық және жасөспірім шақтағы тұлға әлеуметтенуінің негізгі және тең құқылы субьектілері. Отбасы мен мектептің қарым-қатынасы туралы айтқан кезде бұлардың тәрбие ісінде өзара байланысы – бірін-бірі толықтырып отыруы және тығыз жұмыс жасауын атап өткен жөн. Бала үшін маңызды бұл институт бірге отырып әрекет еткенде ғана жағымды жетістіктерге жетуге болады. Тәрбие мен оқытудың маңызды міндеттерін шешуде ата-аналар өздерінің педагогикалық ұжымның мүшелері ретінде сезінуі және сол тұрғыдан балаға ықпал етуге тиіс. Өз тарапынан да мектепте тәрбие обьектісі ретіндегі өз тәрбиеленушісіне байланысты емес оның ата-анасына және отбасының басқа мүшелеріне назар аудару ықпал ете білуі қажет. Мектеп пен отбасының ынтымақтастығын жүзеге асыруда басты рөл сынып жетекісіне тиселі екені даусыз.Жоғарыда айтылған себептердің нәтижесінде қазіргі уақытта Қазақстанда республикалық бюджет туралы Заңмен бекітілді есептік көрсеткіш ресми түрде қолданылды. Демек, әлеуметтік саясат арқылы әлеуметтік және қоғамдық жұмыстардың жаңа заңдары жаңа түрлері енгізілді.
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Қарашанова Нургуль Айтмуратовна
Жарияланған уақыты:
2020-02-17
Категория:
Әлеуметтік педагог
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1581917711