Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жаңа форматтағы мұғалім (презентация)
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал оқу ісінің меңгерушілеріне қажет
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Абай атындағы жалпы орта мектеп мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Жаңа форматтағы мұғалім



2 бет
Ұстанымым: Еліміздің  ертеңі – бүгінгіжас  ұрпақтың  қолында,  ал  жас  ұрпақтың  тағдыры  –  ұстаздардың  қолында» Н.Ә. Назарбаев.
Оқу ісінің меңгерушісіБекманова Эльмира
Абай атындағы жалпы орта мектеп


3 бет
Жаңа форматтағы мұғалімдер оқушылардың бойына өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға, түрлі адамдармен тиімді диалог жүргізе алатын, қазіргі заманға табысты өмір сүруге дайын, сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді азамат, болашақ маман ретінде қалыптасуға көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті біліммен және практикалық дайындықпен қамтамасыз етуі қажет.

4 бет
Жаңа форматтағы мұғалім моделі
Маман-мұғалім
Жаңа форматта-ғы мұғалім моделі
Мұғалім өз ісінің шебері
Мұғалім дамушы шығармашыл тұлға
Мұғалім үздіксіз ізденуші
Мұғалім әділ еңбекқор тәрбиеші

5 бет
Жаңа форматтағы біліктілікті арттыру курсында бағдарлама бойынша жеті модуль ұсынылады. Қазіргі кезде өзекті болып отырған жеті модульдің әрқайсысы пәндік және жас ерекшеліктеріне байланыссыз, жалпы сипатта.

6 бет
Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру
7 модуль

7 бет
Мектеп тәжірибесіне өзгерісті қалай енгіземін?
Нақты тақырып бойынша әріптесінің кәсіби мүмкіндіктерін ашуға бағытталады.
Тәлім алушыға жүйелі кәсіби қолдау көрсетуді көздейді.
Lesson Study-де ең бастысы сабақты зерделейді.
Мұғалімдердің озық тәжірибелерін белсенді бөлісуінің тиімді тәсілі.
Коучинг
Тәлімгерлік
Lesson Study
Шеберлік сынып






«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау » коучинг №1 көрініс
Тәлім алушылар
Lesson Study сабағын жоспарлау


Шеберлік сынып сабағынан көрініс
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» коучинг №2 көрініс
Тәлім алушылар
«Бақылаудағы сабағын талқылау
Шеберлік сынып сабағындағы бағалау
Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін - тек қана олардың оқуы үшін жағдай жаратамын А. Эйнштейн

8 бет
Өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланады?
Кедергілер
Жетістіктері
Болашақтағы іс - әрекет
Жауапкершіліктің жетіспеуі
Бағалау кезінде нақты критерийлер қоя алмау
АКТ-ні тиімді қолдана алмау, тех. кедергілер
Шешу жолдары
Тапсырмаларды орындау барысында дұрыс бағдар беру
Көшбасшы ретінде пәндік, педагогика-лық білім көтеруге жағдай жасау
Қосымша балама жоспар құру, жүйелі технология қолдану
Сабақта топтық жұмысты жандандыру
Мұғалім
Оқушы
Жаңаша оқытудың мүмкіндіктерін қолдана отырып, жаңа әдіс-тәсілдерді меңгереді
Оқушыларды топтық, жұптық жұмыс жасауға дағдыландыра-ды
Өзгеріске бет бұрады
Желілік қоғамдастық құру
Коучинг пен тәлімгерлік үдерісті түсінеді, қатысады
«Оқушы үні» қалыптасты
Өз идеяларын ашық жеткізуге, және қорғауға,топ топта белсенді сыни тұрғыдан ойлауға үйренді
Бір-бірін бағалауға үйренді
Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзіндік ойларын жеткізе алатын, сыни пікірлері дамыған оқушы қалыптасты

Өзгерген мұғалім, көшбасшы-лық
Жеті модульді кеңінен қолдану
Мектеп тәжірибесіне LS тәсілін енгізу
Кері байланыс алу, рефлексия жасау
МДЖ – ны іске асыру
Желілік семинар-лар

9 бет
Тыңдағандарыңызға рахмет!

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Бекманова Эльмира Орақбайқызы
Жарияланған уақыты:
2019-04-23
Категория:
Оқу ісінің меңгерушісі
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1556016917
333
444
555
666
7
888
999