Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Өру (тоқу)өнері. Өру (тоқу)түрлері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет

Сабақ тақырыбы:Өру өнері. Өру түрлері. Қорғаған: Кожагулов Абдулла ТурсынбековичХромтау ауданы“Ақжар орта мектебі” КММтехнология пәнінің мұғалімі



2 бет


3 бет



4 бет
Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» стратегиясы бойынша- Бір-бірімен тығыз қарым-қатынастарын жақсарту арқылы сыйластықтарын арттыру.- Ұлттық құндылықтарды оқушылар бойына сіңіру нәтижесінде, ұлттық болмысымызды сақтау.- Оқушылар арасында бір-біріне мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру жағыдайында ортада өмір сүру мәдениетін жетілдіру.

5 бет
интерактивті тақта, ноутбок, слайт призентатция, электрондық оқулық
АКТ қолдану дағдылары
Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Бұйым дайындау.
Бастапқы білім

6 бет

«Жүректен-жүрекке» атты психологиялық тренинг.
«Серпілген сауалдар» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Тренинг: «Жүректен жүрекке»Сыныпта психологиялық ахуал туғызу, оқушыларды біріктіру, ынтымақтастық орта құру. Оқушылар жүректі бір – біріне ұсыну арқылы жақсы тілектер тілейді
Топтық жұмыс.
Белсенді оқыту әдістері
Белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге, оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді.
«Серпілген сауал » әдісі арқылы өткенді пысықтау. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамын. Оқушылар бір- біріне допты лақтыра отырып сұрақтарға жауап береді.



7 бет
Саралау
Нұсқау: Оқушылар пластикалық шөлмек қиын- дыларын өруді көрсетеді және түсіндіреді.
Топтық жұмыс. Саралау тапсырмалары. Мақсаты: Оқушы қажеттіліктерін қанағаттандыру. Іс-тәжірибелік жұмыс
І- топ тапсырмалары
ІІ-топ тапсырмаларыНұсқау: Оқушылар былғары- дан өру түрлерін көрсетеді және түсіндіреді.
Cабақты бекіту мақсатындатопқа сұрақтар қоямынНұсқау: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру және талқылау дағдыларын дамыту, шапшаң ойлау дағдыларын қалыптастыру.1.Өруді орындау үшін қандай материалдар қолданады?2. Тоқу түрлері үшін қандай құралдар қолданады?3.Шартты белгілер не үшін қажет?4. Өру техникасы неге негізделген ?5. Өруге болатын материалдар-ды атаңдар?6. Негізгі өру болып табылатын қолөнер түрлерін атаңдар?
Саралау – оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін белсенді дамытуға, оқыту қызығушылығына әдіс-тәсілдер табуға мүмкіндік береді.
1.Қажетті материалдар мен құрал- жабдықтарды дайындаймыз. 2.Бөтелкенің көлденеңінен шиыршық- тап , ені 1-1,5 см болатын жолақтар қиып алады. 3.Мықты қалып (қорап) таңдап алады. 4.Қалыпқа резеңкенің көмегімен дайындаған жолақтарды тартып бекітеді. Пішінді бекіту үшін бұйымды жылы ауа ағысында (феннің көмегімен) үстайды.
1)Өру үшін 1-ден 4-ке дейін таспаларды нөмірлейді.2)1 таспаны 2 жане 3 таспаларды орай келе, 3және 4 таспалардың арасынан өткізіп жоғары жағынан 3 таспаға қосады.3) 4 таспаны 1 және 3 таспа- ларды орай келе, 3 және 2 тас- палардың арасынан өткізіп жоғары жағынан 1 таспаға қосады.4)Одан әрі сол жақ шеткі таспаны екі оң жақтағы таспа арасынан өткізе отырып сызба бойынша өреді.

8 бет
Ауызша мадақтау арқылы бағалау.
Критериалды бағалау
Оқушылардың оқуда жетістіктерге жетуіне және алға ілгерілуіне тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады.
Дискриптор:Оқушылардың жаңа тақырыпты түсіну деңгейлерін анықтау. Оқушыларға алмалар беріледі. Оқушы өзінің деңгейіне сәйкес түсті алмаларды таңдап, нені жақсы түсінгенін, нені жетілдіру керек және әлі дайындалу керек тұстарын айтады.
Дискриптор:Дұрыс жауап берген , тапсырмаларды толық орындап отырған оқушыларға жүрекшелер беріледі, тапсырмала жауаптары толық қамтылды.:
Дискриптор: – Өру (тоқу) өнерін орынды қолдана біледі;-алған білімдерін іс-тәжірибе жүзінде көрсетті;
Саралау тапсырмаларының дискрипторлары



Орындалған жұмыстарға смайликтер беру әдісімен бағалау



Білім ағашы

9 бет
Назарларыңызға рахмет!

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кожагулов Абдулла Турсынбекович
Жарияланған уақыты:
2020-03-19
Категория:
Технология
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
5 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584596510