Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Геометриялық денелердің формаларының қалыптасу заңдылықтары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Геометриялық денелердің формаларының қалыптасуының негізгі заңдылықтары және принциптерін білу
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары

Мектеп: Ақжар орта мектебіАты-жөні: Кожагулов Абдулла ТурсынбековичКүні: Класс: 10Қатысушылардың саны: Қатысушылардың жоқ саны:

Сабақ тақырыбыГеометриялық денелердің формаларының қалыптасу заңдылықтары
Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)10.4.1.1 Геометриялық денелердің формаларының қалыптасуының негізгі заңдылықтары және принциптерін білу.10.4.1.2 Әр түрлі беттер мен форма құрастыру тәсілдерін білу және түсінгендерін көрсету (көпқырлы және қисық беттер)
Сабақтың мақсаты

  • Барлық оқушылар үшін: Сабаққа керек құрал-жабдықтарды қолдана біледі.


  • Көптеген оқушылар үшін: Геометриялық денелердің негізгі заңдылықтары мен принциптерін біледі.


  • Кейбір оқушылар үшін: Әр түрлі беттер мен форма құрастыру тәсілдерін біліп, көпқырлы және қисық беттерді орындай алады.


  • Критерии жетістігіСызбаны орындаудағы негізгі ережелерді білуГеометриялық денелердің формасын өз бетінше орындау Геометриялық денелердің формасын талдау
    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:Геометриялық денелердің формасын орындайды.Пәнге қатысты сөздік терминдерТекше, призма, параллелепипед, пирамида, цилиндр, конус, шар.
    Құндылықтарды дарытуМәңгілік ел бағдарламасы:Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау-Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту;-Окушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмыстарын құрметпен қарап, ойын жеткізе білу;- Оқушылардың мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
    Пәнаралық байланысГеометрия, сызу, сурет, информатика, технология
    АКТ пайдалану дағдыларыЗерттеу жұмыс барысында ноутбуктерді қолданамыз.Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дығдысын дамыту;Дәлелдеме мен дәйектемелер келтіру нақты мәліметтерді салыстыра білу.Ноутбук, интерактивті тақта, тақта,оқулық, сызу құралдары
    Алдыңғы білімГеометриялық денелердің формаларының заңдылықтарын біледі, қалыптасудың заңдылықтары мен принциптері туралы жалпы түсініктері бар,сызудың өмірге қажеттілігін түсінеді. Сызуда қолданылатын пішіндерді біледі.


    Сабақ барысы
    ЖоспарланғансабақтыңкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесуртар
    Сабақ басы4 мин







    2мин







    10 мин























    Сабақтың ортасы12мин























    2мин





    2мин
    Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, жақсы атмосфера орнату үшін үлкен шеңберде тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіру. «Сатамын және сатып аламын» тренингіМұнда оқушылар бір-біріне мен сіздің алғырлығыңызды сатып аламын, сізге еріншектігімді сатамын дейді және т.с.с.Жаңа материал.Түрлі фигуралар арқылы оқушыларды үш топқа бөлу1-топ: «Сызық»1-топ: «Дене»3-топ: «Фигура»Жаңа білімді меңгерту.Оқушыларға түрлі геометриялық фигуралардың суреттерін көрсете отырып, теорияны баяндау.Геометриялық денелер дегеніміз – кеңістіктің жазық немесе қисық беттерімен шектелген тұйықталған бөлігі.









    Практикалық жұмыс. Үш топқа тапсырмалар беру арқылы өз жұмыстарын орындап, қорғайды. 1-топқа: Көпқырлы денелердің сызбасын орындау;2-топқа: Қисық беттердің сызбасын орындау;3-топқа: Көпқырлы және қисық беттердің айырмашылықтарын табу.ВЕНН диаграмасы орындалады.

    Мұғалімнің басшылығымен оқушылар қарапайым жұмыстарды орындайды.

    Бағалау. Өзін-өзі бағалау .Оқушылар жұмыстарын көрсетеді және бағалайды, өз жұмысын бағалайды, бір-бірінің жұмысын бағалайды жұмыс кезінде кездескен қиындықтарын анықтайды

    Сергіту сәті.«Құпия айна» Оқушылар үлкен шеңберде тұрып, құпия қораптағы бейне туралы айтады. Бұл оқушылардың сыни ойлауына жақсы әсер етеді.










    Сызба құралдары















    Суреттер, сызбалар















    Ватман, карандаш, сызғыш, өшіргіш, циркуль, маркер


    Сабақ соңы8мин


    Деңгейлік тапсырмаларӘр топқа тапсырма беріледі. Жекелеген кейбір оқушыларға тапсырмаКеспе қағаздар арқылы тапсырмалар беру.1.Геометриялық денелер дегеніміз не?2.Көпқырлы денелерге мысал келтір?3.Қисық беттер туралы не түсіндіңіз?Қорытынды.«Білемін, білдім, білгім келеді» стратегиясы бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін, белгендерін толтырады. Үйге тапсырма: Геометриялық денелерді орындау, аяқтау Шульманның үштігі

    Рефлексия Жұмыс істеу кезінде геометриялық денелердің формаларының қалыптасу заңдылықтары бойынша алған білімдерін келешекте аталған тақырыптарды қолдануға болады.


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?





    Дискриптор:білім алушы- Берілген тапсырманы уақытылы орындау-Оқушылар бағалау критерийлерін пайдаланып бағалайды

    Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау
    Геометриялық денелердің принциптері мен заңдылықтарын біледі.Сабағы төмен оқушыларға жекелеген таратпа тапсырмалар беру.Топпен жұмыс жасау.Жұмыс жеке, топпен орындалады, бұл бағалау үдерісі жеңілдетеді. Оқушылар өздері бірін-бірі  бағалайды.Бағалау кезінде әрбір оқушының деңгейіескеріледі

    Еңбек сабағында жұмыс кезінде қауіпсіздік техника ережесін сақтауТапсырмаларын орындау алдында қауіпсіздік техникасы мен арнайы киім киіп, және қорғау құралдарын қажет ұстану
    Сабақ бойынша рефлексияЖалпы сабақтың мақсаттары толықтай орындалды. Барлық оқушы сабаққа атсалысып,түсінгенін көрсеттіТоппен жасалған жұмыстарды жоғары деңгейде орындады.. Қандай сабақтың мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы? Барлық оқушылар қол жеткізді ме ОМ?Егер жоқ болса, неге?Саралау сабақта дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың кезеңдері уақытша себепші болды ма? Сабақ жоспарында және қандай ауытқулар болды? неге?







    Оқу мақсаты шынайы. Сабақ барысында кездескен қиыншылықтар болды. Топпен жұмыс кезінде уақыттың жетпеуіМен өз сабағыма мынадай өзгертулер енгіздім: Келесі сабақтарыма уақытты тиімді пайдалануға дағдыландырамын.



    Жалпы бағалауСабақ қандай екі аспектісі жақсы өтті (ойланып көрші қалай оқыту туралы, сондай-ақ оқу туралы)?1:сабақ барысында берілген тақырыптарға ізденіс жүргізу;2: Топтық жұмыста оқушылардың бірігіп жұмыс жасауда бір-біріне көмек көрсете біледіСабақ жақсартуға не ықпал етер едің (ойланып көрші қалай оқыту туралы, сондай-ақ оқу туралы)?1: Ақпараттық -коммуникалық технологияны кіріктіру2: Бағалау жүйесін нақтылауБұл сабақ барысында сынып туралы немесе жетістіктері/қиындығы анықтады, оқушылардың келесі сабақтарында неге назар аудару қажет деп ойлайсыздар?Бұл сабақта үлгерімі жоғары және үлгерімі төмен оқушыларды деңгейлік тапсырмалар беру арқылы анықтадым.Келесі сабақтарда ақпараттық-коммуникациялық технологияны кіріктіру және бағалау жүйесін нақтылауға назар аудару қажет


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кожагулов Абдулла Турсынбекович
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-19
    Категория:
    Сызу
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584597897