Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тәжірбиелік жұмыс (сызық түрлері)
Материал жайлы қысқаша түсінік: Негізігі жазулар мен өлшемдерді қою,сызба қаріптері,сызық түрлері,масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып,графикалық кескін орындау.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет

Ақтөбе облысы Хромтау ауданы «Ақжар орта мектебі» КММ-ніңтехнология пәні мұғалімі Кожагулов Абдулла Турсынбекович

2 бет



3 бет
Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» стратегиясы бойынша- Бір-бірімен тығыз қарым-қатынастарын жақсарту арқылы сыйластықтарын арттыру.- Ұлттық құндылықтарды оқушылар бойына сіңіру нәтижесінде, ұлттық болмысымызды сақтау.- Оқушылар арасында бір-біріне мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру жағыдайында ортада өмір сүру мәдениетін жетілдіру.

4 бет
интерактивті тақта, ноутбок, слайт призентатция, электрондық оқулық
АКТ қолдану дағдылары
Сызу аспаптары мен жабдықтары туралы түсінеді
Бастапқы білім

5 бет

«Жүректен-жүрекке» атты психологиялық тренинг.
«Серпілген сауалдар» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Тренинг: «Жүректен жүрекке»Сыныпта психологиялық ахуал туғызу, оқушыларды біріктіру, ынтымақтастық орта құру. Оқушылар жүректі бір – біріне ұсыну арқылы жақсы тілектер тілейді
Топтық жұмыс.
Белсенді оқыту әдістері
Белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге, оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді.

«Серпілген сауал » әдісі арқылы өткенді пысықтау. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамын. Оқушылар бір- біріне допты лақтыра отырып сұрақтарға жауап береді.


6 бет
Саралау
Нұсқау: Оқушылар берілген суреттерге қарап, сызба сызықтарының түрлерін сызады атайды.
Топтық жұмыс. Саралау тапсырмалары. Мақсаты: Оқушы қажеттіліктерін қанағаттандыру. Практикалық жұмыс
І- топ тапсырмалары
ІІ-топ тапсырмаларыНұсқау: Оқушылар сызба сызықтардың түрлерін сызуда сызып қолданады.
Cерпілген сауал әдісіҮй тапсырмасыНұсқау: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру және талқылау дағдыларын дамыту, шапшаң ойлау дағдыларын қалыптастыру.1.Қатты, қаттылығы орташа жұмсақ қарандаштарды ата?2. А4 қағазының өлшемі қандай?3.Сызу пәнінде түзу сызық сызу үшін қандай құрал пайдаланылады?4. Қандай құралдармен жұмыс жасауды үйрендіңдер?5. Циркуль қай тілден алынған, қандай мағынаны білдіреді?6. Сызба қағаздар түрлерін ата?
Саралау – оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін белсенді дамытуға, оқыту қызығушылығына әдіс-тәсілдер табуға мүмкіндік береді.

1.Тұтас жуан негізгі сызықты көрсет? 2.Тұтас ирек сызықты көрсет? 3.Тұтас жіңішке сызықты көрсет?
4.Үзілме сызықты көрсет? 5.Жіңішке нүктелі үзілме сызықты көрсет? 6. Қос нүктелі үзілмелі сызықты көрсет?

1.Сызуда үзілме сызық қайда қолданады?2. Сызуда нүктелі сызық қайда қолданады?3. Үзілмелі сызыты сызуда қайда қолданады?4. Тұтас жіңішке сызық сызуда қайда қолданылады?5.Тұтас жіңішке іркісінді сызық сызуда қайда қодданады?

7 бет
Ауызша мадақтау арқылы бағалау.
Критериалды бағалау
Оқушылардың оқуда жетістіктерге жетуіне және алға ілгерілуіне тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады.
Дискриптор:Оқушылардың жаңа тақырыпты түсіну деңгейлерін анықтау. Оқушыларға алмалар беріледі. Оқушы өзінің деңгейіне сәйкес түсті алмаларды таңдап, нені жақсы түсінгенін, нені жетілдіру керек және әлі дайындалу керек тұстарын айтады.
Дискриптор:Дұрыс жауап берген , тапсырмаларды толық орындап отырған оқушыларға жүрекшелер беріледі, тапсырмала жауаптары толық қамтылды.:
Дискриптор: – сызба сызықтарын тапсырмада орынды қолдана біледі;-алған білімдерін сызбада көрсетті;
Саралау тапсырмаларының дискрипторлары



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кожагулов Абдулла Турсынбекович
Жарияланған уақыты:
2020-03-19
Категория:
Сызу
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584597011