Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Техникалық сурет
Материал жайлы қысқаша түсінік: техникалық сурет, ерекшеліктерін анықтау және білу
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Дайындаған:Кожагулов Абдулла ТурсынбековичСыныбы: 10Хромтау ауданыАқжар орта мектебі
Техникалық сурет



2 бет
Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)
10.2.2.3. техникалық сурет, ерекшеліктерін анықтау және білу

3 бет
Сабақтың мақсаты: Техникалық сурет жайлы түсінік беру.Техникалық суреттің ерекшеліктерін түсіндіру.

4 бет
Техникалық суреттердің ерекшелігін біледі.Техникалық суреттердің ережесін түсінеді.Техникалық суретті орындайды.

Критерийалды бағалау

5 бет
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:Техникалық суретті орындай алады.Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер мен тіркестер:Пропорционал-шамалар деп аталады.Шатировка-шраффировка, тор көздер түрінде штрихтау.Сыныптағы диалог:Сіздер қандай форма\сызықтарды көрдіңіздер?Тапсырманы орындау үшін бір-біріңе қалай көмектестіңдер?Техникалық суретті не үшін орындайды?Техникалық суретте нәрсенің көлемін қалай айқындауға болады?

6 бет
Мәңгілік ел» стратегиясы: қазақстандық патриотизм жəне азаматтық жауапкершілікті, ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру, өмір бойы білім алу. Сыйластық, имандылық, кішіпейілділік, салауаттылық, қайырымдылық, ізгілік, еркіндік, сыпайылық, мәдениеттілік, шығармашылдық, рухани байлық. -Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту-Окушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмыстарын құрметтеп қарап, ойын жеткізе білу- Оқушылардың мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру
Құндылықтарды дарыту

7 бет
Пәнаралық байланыс
Геометрия МатематикаБейнелеу өнеріТехнология Сызу

8 бет
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту;Дәлелдеме мен дәйектемелер келтіру нақты мәліметтерді салыстыра білу.Ноутбук, интербелсенді тақта, тақта, оқулық, сызу құралдары
АКТ қолдану дағдылары

9 бет
Белсенді оқу
«Шаттық шеңбері» “Ыстық орындық” әдісіОй қозғау«Жапондық» бағалау әдісі АКТ ( интербелсенді тақтамен жұмыс, слайд,оқулық)“ Жалғасын тап” сергітуТоптық жұмыс“Өрмекші торы” БағалауСаралауКері байланыс

10 бет
Ұйымдастыру кезеңі
- оқушылармен амандасу, түгендеу. - сабаққа дайындығын тексеру.ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАР ӨЗ ЕСІМДЕРІН МАҚТАНЫШПЕН АЙТУ. - оқушыларды екі топқа бөлу.I топ – шеңбер II –төрт бұрышТоп басшыларын анықтау үшін сұрақтар мен жұмбақтар қойылады.Сайланған топ басшылары өзінің топтарындағы оқушылар дұрыс жауап берсе фигуралар арқылы бағалап отырады. Сабақтың соңында оқушылардың фигураларын санау арқылы топ басшысы бағалайды.



11 бет
.
Үй тапсырмасын тексеру«Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен материалды сұраймын . Практикалық тапсырма бойынша оқушылардың деңгейін анықтау.

Оқушылардың бағалауы

12 бет
Жаңа сабақ.Техникалық суретМашиналарды құрастыру кезінде нәрселердің пішіндерін суреттеп алу үшін олардың көрнекі кескіндерін жылдам орнатуға тура келеді. Осындай кескіндерді орындауды техникалық сурет деп атайды. Техникалық сурет-нәрсенің көрнекі кесікіні, сызу аспаптарынсыз (қолмен) өлшемдердің пропорцонал қатынастарын сақтай отырып, аксономотриялық проекциялардың ережелері бойынша орындалады. Техникалық суретті тор көздері бар қағаздарда орындаған ыңғайлы. Техникалық суретте нәрсенің пішіні көлеңке түсірудің көмегімен айқындалады. Көлеңке түсіру шатировка, шраффировка (тор көздер түрінде штрихтау) және нүктелік көлеңкелеу тәсілдерімен жүзеге асырылады


13 бет
.

103-сурет. Нәрселердің көлеңке түсірілген техникалық суреттері

14 бет
Ой-қозғау.Техникалық суреттерге жазылған сұрақтарға жауап беру.





15 бет
«Жалғасын тап» сергіту сәті(Оқушыны жылдам ой қорытуға баулу).Сөйлемнің басы жазылған карточкалар оқушыларға таратып, олар сөзді жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады.Мысалға: (тех....., шатир..., шраф...., штр...., т.б)

16 бет
Бағалау:«Өрмекші торы» арқылы өз-өздеріне сұрақ қою арқылы бағалау. Оқушы жіптің бір ұшын беріп, сұрақ қояды. Жіптің екінші ұшын алған оқушы сұраққа жауап беру керек.


17 бет
Топ басшысы әр оқушылардың берілген фигураларын санап сабаққа қаншалықты қатысқанын бағалайды.



18 бет

Кері байланыс:
Плакат. Стикер. Фломастер.

19 бет
Рефлексия
Сабақтың мақсаттары, оқу мақсаттары шынайы.Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді.Сараланған сабақ жақсы нәтиежеге жетті.Сабақ барысында уақыт ұтымды пайдаланылды.Сабақ жоспарында ауытқулар болған жоқ.

20 бет
Саралау
Ширату жаттығуы арқылы жауап бойынша саралау жүргізілді. Топтық жұмыс қарым- қатынас формалары бойынша сараланады. “Жапондық” бағалау әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізілді.

21 бет
Үйге тапсырма: Техникалық суреттер жайында білу

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кожагулов Абдулла Турсынбекович
Жарияланған уақыты:
2020-03-19
Категория:
Сызу
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584597283