Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Акробатикалық жаттығулар реттілігі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Акробатика негіздерінде гимнастика. Мектеп:№68
Күні:26.11.2018 Мұғалімнің аты-жөні:Байсов Н
Сынып: 3 Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны:-

Сабақ тақырыбы
Акробатикалық жаттығулар реттілігі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.5 Кеңістікте қозғалыс әрекеттерін талдай білу.


Сабақ мақсаттары
3.1.5.1 - кеңістікте қозғалыс әрекеттерін орындау және анықтау.

Бағалау критерийлері
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету

Тілдік мақсаттар
Гимнастикалық қозғалыс дағдыларын көрсету

Құндылықтарды дарыту
Қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын қалыптастыру

Пәнаралық байланыстар
Ана тілі, математика

АКТ қолдану дағдылары
Ноутбук, проектор

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы
Оқушы назарын аудару



15 минут

Бой сергіту жаттығулары.
Біреуден сапқа тұру.
Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру.
Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру.
Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру.
Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады.
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.


Сабақтың ортасы





20 минут










(Ж, Т, ЖЖ) Оқушылар үйренген акробатика элементтерін қолдана отырып, жұппен немесе шағын топтарда дайындық жаттығуларын құрастырып көрсетеді(отырған қалыптан алға-артқа қайтадан отырған қалыпқа келгенше аударылу; кеудеде жатып, шалқая қолды алға созып, жанына аударылу; тізеде тұрып жанына аударылу; бір тізеде тұрып жанына аударылу; отырған қалыптан алға домалау қайтадан отырған қалыпқа келгенше; арқада жатқан қалыптан, жауырынға тұру).
Аңшыларойыны.
Ойынға қатынасушылар араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп сайлап алады да, кең жазық алаңға жиналады.
Жүргізуші күні бұрын белгіленіп сызылған шеңбердің (радиусы 5—10 м) бойына, қолына доп беріп, үш жерге үш ойыншыны тұрғызады,— бұлар аңшылар. Қалған ойыншылар үйрек болып, ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша шеңбердің ішіне жамырай жүгіріседі де, Тоқта! деген кезде бәрі орындарында қозғалмай тұра қалады. Осы кезде аңшылар қолдарындағы доптарымен үйректерді атқылай бастайды. Аңшылар атқылаған кезде үйректерге доптан бұлтаруға болады, бірақ тұрған орнынан жүріп кетуге болмайды. Өлген үйректер аңшыны алмастырады, ал үйректерге тигізе алмаған аңшылар доптарын алып қайтадан атқылайды. Осылайша үш аңшы орындарын ауыстырғаннан кейін ойын қайта жалғасады.

Үлкен, бос кеңістік, гимнастикалық матылар



















Ысқырық
Доп



Сабақтың соңы
5 минут
1. Сапқатұру. Ықшамдалған ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру. Секіру жаттығулары2. Демалыс жаттығулары.3. Үйге тапсырма.




Бағалау. Бағалаудың жұлдызша,
смайликтер,шапалак аркылы,
балдык жуйе әдісімен бағаладық

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу














Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Байсов Нұрперзент Тілеумағамбетұлы
Жарияланған уақыты:
2020-03-16
Категория:
Дене шынықтыру
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584332935