Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Бейінді оқытуды оқу үдерісінде іске асырудың 2018-2019 жылдарға арналған жоспары.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Әкімшілік, психолог, сынып жетекшілері
Материалды ашып қарау
Бейінді оқытуды оқу үдерісінде іске асырудың
2018-2019 жылдарға арналған жоспары.

Педагогикалық жүйе элементтері
Жұмыстар мен іс-шаралар тізбесі
Мерзімі
Орындаушы
Ескерту

Ұйымдастыру, ақпараттық-талдау кезең
-Мектепте БО жүйесін әзірлеуге жауапты органдарды құру
-Жұмыс тобы мүшелеріне алдағы жұмыс жоспарын мәлімдеу
-Аумақтың білім беру ортасын, еңбек рыногын, білім алушылар мен олардың ата-аналары(заңды өкілдері) сұраныстары мен қажеттіліктеріне талдау жасау
-Бейінді оқытуды енгізу үшін мектептің әлеуетті мүмкіндіктері мен қолда бар ресурстарын зерттеу
-Мектеп ресурстарын жалпы білім беру мемлекеттік стандарттарының компоненті оқу пәндерін мазмұнды етіп толтыруға сай білім беру үрдісін жарақтандыруға қойылатын талаптармен сәйкестікке келтіру
-Жаратылыстану-математикалық және гуманитарлық циклдар мұғалімдерін оқыту(қайта даярлау)
-Мұғалімдерді элективті курстар (таңдау бойынша курстар) бағдарламаларын әзірлеу әдістеріне оқыту
-Мұғалімдерге БО жүйесінде сабақ берудің тиімді технологияларын оқыту
-Педагогтерді оқытудың жаңа жүйелері мен технологияларына сәйкес оқу материалдарын жоспарлау әдістемесіне оқыту
-Бейінді оқыту сыныптарын ашу
-БО үшін жаңа ОӘК алу
-Білім беру үрдісіне қатысушыларды БО-ның құратын жүйесі немесе оған енгізілетін өзгерістер туралы ақпараттандыру
-Ақпараттық іс-шараларды әзірлеу және өткізу
Қыркүйек



Қазан

Қыркүйек-қазан






Қыркүйек-қазан


Қыркүйек- мамыр








Қыркүйек- мамыр



Тамыз




Тамыз




Тамыз






Тамыз-қазан
Әкімшілік, психолог, сынып жетекшілері










Әкімшілік









Әкімшілік














БЖПКБАИ
курстары

Мектепшілік кәсіби бейімдеуді ұйымдастыру үлгісі
-Мектептің нормативтік-құқықтық базасын жасау
-Бейінді оқытуды енгізу бойынша басқару құрылымының функционалын(жауапкершілік аймағы) анықтау
-БО бағдарламасының жүзеге асырылуы мен стандарттың орындалуын бақылау жүйесін әзірлеу және енгізу
-Мұғалімдер еңбегін бағалау және сый берудің жаңа жүйесін әзірлеу және енгізу


Наурыз-мамыр
Әкімшілік
ОТҮ жағдайлары мен тұтынушылар сұранысын есепке ала отырып өзгерістер енгізу

Бейінді оқыту сыныптарын жинау және құру
-Білім алушыларды, ата-аналарды 10 сыныпқа қабылдаудың талаптары мен бейінді оқыту сыныптарындағы оқыту ерекшеліктері жайында ақпараттандыру
-Ақпараттық іс-шараларды әзірлеу және өткізу
-Бейінді оқытылатын 10 сыныпқа оқушылар жинақтау
-Бейінді оқыту сыныптарын құру бойынша талдау-болжамдау іс-қимылдары
Мамыр-маусым







Тамыз-қыркүйек
-
Бұл жұмыс жыл сайын жүргізіледі

Білім беру мекемесінің оқу жоспары
-Оқушылар талап еткен оқу және элективті курстар тізбесін анықтау
-Оқу және элективті курстарды апта, тоқсан, жыл бойы оқып үйренуге уақыт бөлу
-Бейінді оқытудың оқу жоспарын әзірлеу және бекіту
-БО УП негізінде бейінді оқытуды енгізу
-Оқушылардың жеке оқу жоспарларын іске асыру рәсімін жүргізу

Қыркүйек

-
Оқу жоспары оқушылардың элективті курстарды таңдауын ескере отырып өзгереді, өзгерістер жыл сайын енгізіледі

Оқтудың жүйесі мен технологиясы
-Сабақтың дәрістік-семинарлық, дәрістік-тәжірибелік жүйелерін дамыту
-Оқыту үрдісінде жоба әдісін пайдалану
-Бейінді оқыту сыныптарында оқытудың бөлікті-модульды жүйесін енгізу
-Білім беру үрдісінде зерттеу,іздеу, креативті технологияларға бағдарлану

Қыркүйек- мамыр

-
-

Оқушылардың ағымдағы бағасы мен қорытынды аттестаттауын бақылау әдістері
-Бейінді оқыту сыныптарындағы оқыту мазмұны мониторингі мен оқыту үрдісін ұйымдастыру бойынша бақылау -өлшемдеу материалдарын әзірлеу және енгізу
-ББМ білім беру жүйесінің барлық субьектілері қызметін рефлексивті бағалауды дамыту және ынталандыру
Мамыр
-

Бақылау әдістері жетілдіріліп отырады

Cыныптан тыс тәрбие іс-шараларының мазмұны мен әдістері
Таңдаған бейіндеріне сәйкес оның табысты әлеуметтенуін, өзін-өзі басқару, өзін-өзі дамыту, өзіндік айқындалуы мен кәсіби бағдар алу тәсілдерін дамытуды қамтамасыз ететін білім алушылардың тәрбие тұжырымдамасын жүзеге асыру
-Іскерлік, тәрбиелік іс-шаралар жүйесі арқылы білім алушылар тұлғасын дамыту жағдайларын қамтамасыз ету(әлеуметтік тәжірибелер, әлеуметтік-педагогикалық жобалар, жеке рейтинг жетістіктері, оқушылардың ғылыми қоғамдары, конкурстар, марафондар, олимпиадалар, тұсаукесерлер, білім беру карталары)
-Тәрбиелік іс-шаралар мазмұнын оқушылардың өмірлік, кәсіптік, тұлғалық жағдайларда өзін-өзі дамыту мен өзін өзі көрсете білуіне, жасөспірімдер проблемаларын шешуге(мансап,достық,махаббат) бағдарлау
Қыркүйек- мамыр




Күн,апта, тоқсан, жыл бойындағы оқу жоспарын ұйымдастыру тәртібі
-Білім беру үрдісін апта бойынша ұйымдастырудың дәстүрлі режімін сақтау
-Бейінді оқыту сыныптарында тоқсан бойынша оқытуды енгізу
Қыркүйек- мамыр




Оқу сабақтары кестесін әзірлеудің қағидалары
-Кестені әзірлеу кезінде СЭС талаптарын сақтау
-Оқытудың әр түрлі ұйымдастыру формаларын пайдалану: ағыммен оқыту, сыныпта оқыту, уақытша(пәндік) топтарда оқыту, жеке оқыту
-Оқу сабақтарының бөлікті-модульды кестесін енгізу
-Дәрістік-тәжірибелік сабақтарды пайдалану
Қыркүйек, қаңтар
Жыл сайын
Жыл бойында



Бақылау-талдау қызметі
-Сабақ берудің сапасын тексеру
-БО-ны енгізудің нәтижелерін талдау
Қыркүйек- мамыр
Жоспар
бойынша




Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Ахметова Қуттыгыз Сейлбекқызы
Жарияланған уақыты:
2019-06-20
Категория:
Директорға
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1561052414
2222
333
444
555
666
7
888
999