Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Білім беру саласының психологі бұл...
Материал туралы қысқаша түсінік
Психолог – жантанушы, дос, зерттеуші, кеңесші, тыңдаушы, көмекші, ұйымдастырушы, мектептегі адамдардың психикалық саулығына жауапты бірден – бір жауапты тұлға. Ол үнемі ізденіс үстінде жүріп, туындаған мәселелерді шешудің оңтайлы жолдарын кәсіби тұрғыдан қарастырып, әрдайым барлық жағдаяттарға дайын болуы керек. Ұжымда жағымды психологиялық аураны қалыптастыру, оқушы, мұғалім бойындағы ерекше қабілет, таланттарын танып, танытып, одан әрі дамыту, мұқтаж жандарға кәсіби тұрғыдан кеңестер беру, келеңсіз жағдайлардың алдын алу мақсатында профилактикалық жұмыстар жүргізу секілді мектеп психологінің басты функционалдық міндеттері өз дәрежесінде орындалуы аталмыш маманның кәсіби шеберлігінің деңгейін байқатады.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Уизаева Эльмира Джаксылыковна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
қарым – қатынас амалдарын игеру дағдысын дамыту, суреттегі ұқсастық пен айырмашылықты табуға байланысты танымдық қабілеттерін жаттықтыру, тәртіптілікті, ұйымшылдыққа, бірігіп әрекет етуге үйрету
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
2 сынып
қарым – қатынас амалдарын қолдану дағдысын, абстрактілі – логикалық ойлауын, зейіні мен бейнелік есті дамыту
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
2 сынып
Қарым – қатынас амалдарын пайдалана білуін, ойлау процесін: жалпылауды, айыруды, мәндік белгілерін анықтауды, ерікті әрекетті, реакцияның шапшаңдығын, бейнелік елестер мен координациялық қабілетті дамыту.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері