Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Дүниежүзі халқының діни, нәсілдік және этникалық құрамы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дүниежүзі халқының діни, нәсілдік және этникалық құрамын анықтау
Материалды ашып қарау


Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:



Сынып: 7 сыныптар
Қатысушылар саны:
Қатыспаушылар саны:

Сабақ тақырыбы
Дүниежүзі халқының діни, нәсілдік және этникалық құрамы

Құндылықтар
География пәнінен функционалды сауаттылығын арттыру, бірлесе әрекет жасау;
Топта ынтымақтастыққа әрекет ету;

Оқу мақсаты
Дүниежүзі халқының этникалық және діни, нәсілдік құрамын анықтау
Географиялық дерек көздерімен жұмыс істеу (карта, сызба, мәтін, графикалық материалдар)


Күтілетін нәтиже
Оқушылар халықтың діни, этникалық, нәсілдік құрамы бойынша топтастырып, картадан тараған аймақтарын көрсете алады;

Тілдік міндет
Халық, тығыздық, сирек және тығыз қоныстану, жер бедері, климат, нәсіл, дін, демографиялық саясат терминдерін қолданады; халықтың құрамына жазбаша сипаттама бере алады;

Сабақ әдісі:

Сұрақ-жауап, суреттермен жұмыс, лекциялық материалдармен жұмыс, жеке жұмыс, топтық жұмыс

Құрал-жабдықтар:
Суреттер, видео, интерактивті тақта, интернет ресурстары, атлас, карта

Дағдылар
өзін- өзі реттеу, жаһандық азаматтық

ОБ сілтеме: Геодемография

Дағдылар
Бағалау критерийлері

Білу және түсіну:
Қолдану:
*халықтың этникалық, діни, нәсілдік құрамын сипаттайды;
*жоғары/ төмен дәрежелі сұрақтарды құрастыра алады; жауап бере алады; тірек- сызба (кластер) құрастыра алады;

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған іс-шаралар


Барысы:
Ұйымдастыру-шылық кезең
0-1 минут

1.Сәлемдесу
2.Балаларды түгендеу.



Ой қозғау
2-8 минут
Миға шабуыл
Сөздерді топтастыру:
Ислам, қытай, будда, этнос, дін, христиан, католик, үндістер, қостілділік, иудаизм, православие, конфуций, тіл, шаманизм
(сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын анықтау; бағалау критерийлерін құру)

Білімді меңгеру
9- 15 минут






16- 25 минут







26-35 минут








36-50 минут








51-65 минут

66-74 минут





76-78 минут




79-80 минут
Мәтінмен жұмыс (Инсерт әдісі)
Тапсырма 1
-Мәтінді оқып шығып, оны кодтаңыз:
ν -егер сіздің оқып отырғаныңыз, сіздің білгеніңізбен сәйкес келсе немесе сіз білемін деп ойлағандай болса мәтіннің шетіне ˠ белгісін қойыңыз.
- - егер оқып отырған ақпарат сіз білген ақпаратпен сәйкес келмесе немесе басқаша болса, онда - белгісін қоясыз.
+- егер алынған ақпарат,сіз үшін жаңа , бұрын естімеген болса, + белгісін қоясыз.
? - егер ақпарат сізді таңқалдырса немесе осы тақырып бойынша тереңірек білгіңіз келсе ? белгісін қоясыз.
(2-3 оқушыдан мәтін бойынша қандай белгілер қойғанын сұрау)

Тапсырма 2
Мәтін бойынша жұппен сұрақтар құрастыру;
Сұрақтар құрастыруға арналған нұсқаулық:
Төмен дәрежелі сұрақтар саны- 2
Жуан сұрақтар саны- 2
Сұрақтар құрастырғанда карталарды пайдалануға болады;

Бағалау:
(сұрақтарды екі жұп бір- біріне құрастырған сұрақтарын қойып, жауап береді)
Дескрипторлар:
мәтін бойынша екі жіңішке сұрақ құрастырады;
мәтін бойынша екі жуан сұрақ құрастырады;

Тапсырма 3
Мемлекеттер мен онда тараған екі тілді сәйкестендіру; (дұрыс жауап парағымен өзі- өзі тексеру)
Мемлекеттер
Мемлекеттік тілдер
тілдер

Канада

ағылшын, орыс, француз, хинди, беларусь, қытай, малай, фин, швед

Үндістан



Беларусь



Сингапур



Финляндия



Дескрипторлар:
Мемлекеттерде тараған тілдерді анықтайды, себебін сипаттайды;

Оқушыларды 3 топқа бөлу сөздер бойынша: нәсіл, тіл, дін
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
Тапсырма 4
Мәтін бойынша кластер құрастыру.

ХАЛЫҚ


(Галереяға саяхат)
*әр топ өзінің жасаған кластерін қорғайды;

Постер жасау кезіндегі критерийлер:
*ақпараттың толық болуы
*ақпараттың түсінікті аудиторияға жеткізу
*қорғау уақыты- 2 минут

Топтардың бірін- бірі бағалауы (қажеттінің астын сызыңыз)

Ақпарат маған түсінікті/ түсініксіз (түсініксіз болса қай жер)
Кластердің эстетикалық жағдайы көзге тартымды/ тартымсыз
Ұсыныс
Дескрипторлар:
Халықтың тілдік, діни және нәсілдік құрамына байланысты кластер
құрастырады;



БАҒАЛАУ








Рефлексия
Сабақтан меңгерген бір факт





Қосымша ақпарат

Дифференциация – сіз ықпал етуді қалай жоспарлайсыз? Сіз ең қабілетті оқушылардан сабақ сұрауды қалай жоспарлайсыз?
Бағалау –Сіз оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қиылысатын оқу мәтіндері
Еңбек гигиенасы мен қауіпсіздік техникасын тексеруICT-тестілер маңызды сілтемелер

Барлық оқушылар білетін болады: халықтың ұлттық, нәсілдік, діни құрамын, діндердің түрлерін, нәсілдердің түрлері мен айырмашылықтарын;

Оқушылардың көпшілігі:
Карта бойынша діндер мен нәсілдердің таралуын сипаттайды;
Кейбір оқушылар:



өзін- өзі бағалау, бірін- бірі бағалау, мұғалімнің бағалау түрінде жүзеге асады;
Өз жұмыс орнында тазалық гигиенасын сақтау; топтық жұмы барысында сыныпта қауіпсіздік ережесін сақтау;

Нәтиже
Сабақтың/оқу міндеттері

шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені жаттады?
Оқу атмосферасы қандай болды?
Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай
Төмендегі бос орынды сіздің сабағыңызды сипаттауға пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақтың сапасы туралы сұрақтардың ең маңыздыларына жауап беріңіз




Жалпы бағалау


Қандай екі нәрсе тіптіен тамаша өтті? (оқыту мен сабақ беруді ескерумен)
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартуы мүмкін еді (consider both teaching and learning)?
1:
2:
Мен осы сабақтан сынып немесе оқушалыр туралы келесі сабағым үшін не білдім?
























































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Каратаева Рахима Жаксылыковна
Жарияланған уақыты:
2019-06-10
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560160838
333
444
555
666
7
888
999