Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Киім- мінез айнасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Сән- адам тіршілігінің өмірдегі, тілдегі, киімдегі мезгілдік өзгерістері. Сәндік өзгерістер өздерінің айқын үстемділігіне қарамастан ұзақ сақталмайды, өйткені адам баласы әр уақытта жаңалыққа, түрленуге ұмтылады. Сәннің ауысып отыруы өмірлің тынысы тәрізді ырғаққа бағынышты. Сәнді киімге әртүрлі себептер, мәселен, көркем бағытта , әлеуметтік оқиғаларда тоқымашылардың экономикалық қулығы да, ұрпақтардың қақтығысы да, өткенге деген сағыныш та әсерін тигізеді.
Материалды ашып қарау
Сабақ:Киім – мінез айнасы
Мектеп:Сарыкөл орта мектебі

Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: А.А.Алиева

Сынып:5
Қатысқандар:25
Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы
Киім- мінез айнасы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
Ж.3 Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:


Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
Сюжетті суретке тақырып қоя алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Тірек сөздерді орынды қолдана алады
Сюжетті суретке мәтін құрай алады


Кейбір оқушылар орындай алады:


Тірек сөздер арқылы мысал– өлең құрап негізгі ойды анықтай алады.
Сюжетті сурет желісі бойынша әңгіме құрай алады. Қосымша ақпарат бере алады.

Ойлау дағдылар деңгейі
Білу және түсіну

Бағалау критерийі
1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
2. Ұсынылған мәлімет бойынша өз көзқарасын жеткізе алады
3.Сюжетті суреттің желісі бойынша әңгіме құрайды

Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап,сюжетті суреттер бойынша әңгіме құрастыра алады.


Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Мінез,бедел, дәреже,стиль


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:.
Адамның көркі, сән үлгісі, адам болмысы,өмірге қызығушылығы


Талқылауға арналған сұрақтар:


Неліктен киімді мінез айнасы дейміз?
Киімнің жарасымды,сәнді болуы маңызды ма?


Не себепті ... деп ойлайсыз?


Адам көркі-шүберек


ишара:алақан түйістіру

Алдыңғы оқу:
Менің дизайнер болғым келеді. (Киім түрлерін,киім кию мәдениетін біледі)

Жоспар

Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар

Басы


Ыстық алақан арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Топқа бөлу.Киімдердің үлгілеріне қарай оқушыларды үш топқа бөлу.
Ой қозғау.
Сандарды сөйлет әдісі арқылы тақырыпты болжау.
Мақал мәтелдің жалғасын табу/ не санды жасыру арқылы тақырыпты ашу.

Ат баспаймын деген жерді, ... рет басады.
... атасын білмеген жетесіз.
... құбыласы тең.
... ала болса, ауыздағы кетер,...
Ер жігіттің ... сөйлегені, өлгені
... қарын майды, ... құмалақ шірітеді.
... саусағынан өнері тамған
Ер қаруы– ... қару
... ат бір қазыққа байланбас
Оннан кейінгі сан –...
... қырлы бір сырлы





Суреттер.


Ортасы
Аудио тыңдалады (Адам көркі - шүберек)

Кубизм әдісі
1.Суреттеңіз.Ұлттық,классикалық,спорттық киім үлгілерін суреттейді.
2.Салыстырыңыз. Ұлттық және классикалық үлгідегі киімді киетін адамдар мінез-болмысына қарай қандай болатынын салыстырады.Тірек сөздер: сенімді,батыл,ашық,өнерпаз.
3.Байланыстырыңыз.Спорттық киім үлгілерін өмірмен байланыстырады.
4.Талдаңыз. Киім – мінез айнасысөйлемді тұлғасы мен құрамына қарай талдайды.
5.Қолданыңыз.Тірек сөздерді қолданып сөйлемдер құрайды. Тірек сөздер:тігіншілер, бедел, таңдайды, мінез.
6.Дәлелдеңіз. Адам көркі- шүберек деп не себепті айтылады? Өз ойын дәлелдейді..

Сергіту сәті.
\\ Қаражорға биі

Пазләдісі арқылы постер қорғау.
\Топқа біріктірген суреттерді құрастырып,сурет бойынша әңгіме құрап жазады.\
АКТ https://www.youtube.com/watch?v=_f9-v_j2WiU



Кубик








Сурет




Флипчарт
Маркерлер
Қима суреттер

Соңы






















Кері байланыс Желкенді кемеәдісі


Бағалау Бағдаршам әдісі

Жасыл – өте жаксы


сары–жаксы


қызыл– қанағаттанарлық


Оқушы аты–жөні
І тапсырма
ІІ
ІІІ
Корытынды
баға

Зейнеп





Артур





Дамир












Үй жұмысы: Ақ кимешек туралы ақпарат жинақтау


Кеме суреті
Стикерлер


Дескриптор
Білім алушы
Тірек сөздерді орынды қолданады
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
Сюжетті суретке әңгіме құрайды


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілетті
оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?



Пəнаралық байланыс –
Денсаулық жəне қауіпсіздік,
АКТ-мен байланыс.
Құндылықтармен байланыс
(тəрбие элементі).


Қабілетті оқушыларға ой дамыту үшін ашық сұрақтар беру.
Желекенді кеме,бағалау парақшасы.

Бейнелеу,математика,
музыка, денешынықтыру,
информатика, әдебиет
Адами құндылықтарға баулу.

Рефлексия
Сабақтың мақсаты
мен оқу
міндеттері
орындалды ма?
Бүгін оқушылар
не үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде
өтті?
Жоспарланған
саралау жақсы
іске асты ма?
(тапсырмалар
сəйкес болды ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма
қандай өзгеріс
енгіздім жəне
неге?
Смайлик

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім












Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Алиева Айнур Алиевна
Жарияланған уақыты:
2019-11-07
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
5 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573157523
2222
333
444
555
666
7
888
999