Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Өмірлік құндылықтары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Өмір – ол адамға бір – ақ рет берілетін баға жетпес қымбат сый . Осындай сыйды саған сыйлаған кім ?... Әрине саған осындай баға жетпес сый сыйлаған ең қымбат адамдарың, ол сенің ата – анаң .Сондықтан оларды ренжітпеуіміз керек , айтады – ғой, “Анаңды үш рет Меккеге арқалап апарсаң да борышыңды өтей алмайсың” -деп. Себебі , біріншіден ол саған “өмір” сыйлады, саған жарық дүние көрсетті, сені өсірді, сенің ыстығыңа күйді, суығыңа тоңды, түн ұйқысын төрт бөліп сені аялады, тәрбиелеп өсірді . Егер саған анаң осындай баға жетпес сый сыйласа, сен соған лайықты өмір сүруге тиіссің. Өз өмірің, өз әлемің өз қолыңда! Біреуге ренжіп, біреуді кінәлап, мін тағу дұрыс емес. Өмірдегі қайғыны, қиындықты, сәтсіздікті көтере білу керек. Жаңа , жақсы ойлар ойлау керек. Адам өмірі жеңіс пен жеңілістен, сәттілік пен сәтсіздіктен, қайғы мен қуаныштан құралады . Міне өмірдің өзі біле – білсең сонысымен қымбат
Материалды ашып қарау

Мектебі
Сарыкөл жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: 09.10.2019
Мұғалім: А.А.Алиева

Класы:8
Тақырыбы: Өмірлік құндылықтар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Ж8.3.2.1- жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолдана отырып, мақала, аннотация, тезис құрастырып жазу,

Сабақтың мақсаты
Оқушылар:
*Мәтіндегі көтерілген мәселені болжайды;
*Жинақы мәтін құрастыру;
* интонацияның келесі бір компоненті –сөйлеу қарқыны туралы мәлімет алады.

Бағалау критерийлері
Дескриптор:
Жазылым
Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы


Ж8.3.1.1-тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру.
Ж8.3.5.1-оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис жазу)
1
Мәтін бөлігіндегі ақпараттардан жинақы мәтін құрастырады. Сөйлеу қарқынын меңгертеді.


Барлығы


7



Тілдік мақсаттар
Пән бойынша қолданылатын терминдер: интонация әуен

Дифференциация
Барлық оқушылар: мәліметтер жинайды, мәтіндегі көтерілген мәселені түсінеді.
Көптеген оқушылар: интонация түрлерін анықтап, тілдік құралдарды талдайды.
Кейбір оқушылар: интонацияны орынды қолданады.

АКТ қолдану дағдылары
Аудиотыңдалым материалын қолданады, қажетті ақпаратты іздейді.

Алдыңғы білім
Әуен, интонация компоненттері

Жоспар

Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс
іс-әрекеттер
дереккөздер

Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
1-тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтар құрастырады.
Сұрақтарға жауап беру
2-тапсырма бойынша жұптық жұмыс жүргізеді.
4-тапсырма. Төменде көрсетілген қағидаларды интонацияның компонеттерін қолданып, мәтінге айналдырып айтады.
*өмірде қандай жағсылық болса, соын көре біл!
*Барлық құбылысты жүрекпен қабылда!
*Өмірде кездесетін ұсақтыққа назар аударма!
*Өмірдің ең құнды жақтарын алуға тырыс!
*Қай жағдайда болмасын сабырлық сақта!
Кеспе қағаздар
Топқа бөлінеді, өз ойларын жазады

Сабақтың ортасы
Мағынаны тану:
3-тапсырма. Мәтінде бір-біріне сұрақ қоя отырып, талдап оқиды.
Оқылым тапсырмасы.
1-топ -2, 2-топ-1 бағалайды. Бағалау критерийлері бойынша бағалайды.
Әр топтың бағалау критериилері:
І топ. 1. Интонация ерекшеліктерін анықтау. -4 ұпай
2.Тіл мәдениеті -3ұпай
ІІ топ. 1. Мәтіннің басты идеясын түйіндеу-4 ұпай
2. Тіл мәдениеті -3ұпай
Бүгінгі сабақтың бағалау өлшемдері арқылы оқушылар топтық тапсырмаларының орындалуына қарай оң пікір береді немесе алдағы уақытта жақсарту үшін ұсыныстар айтады.
Аудиомәтін тыңдалады.

Сабақтың соңы
Сабақтың соңында оқушылар Шығу парағын толтырады.
*Бүгінгі сабақта не білдің, бұрын қандай мәлімет білетін едің?
*Өмірлік құндылықтар деген не болды?

Үйге тапсырма:
Тілдік бағдар. 6-тапсырма. Семантикалық карта.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс





Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Алиева Айнур Алиевна
Жарияланған уақыты:
2019-11-07
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573160180
2222
333
444
555
666
7
888
999