Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Лақтыру тәжірибелері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дене шынықтыру мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:

Күні Мұғалімнің аты-жөні: Байсов Н
Сабақ №102
Сынып: 3 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы
Лақтыру тәжірибелері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
2.2. Мақсатқа қол жеткізу үшін командалық жұмыстағы көшбасшылық дағдылар


Сабақ мақсаттары
3.2.2.1 - командалық жұмыстағы көшбасшылық дағдыларды қолдану.

Бағалау критерийлері
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету

Тілдік мақсаттар
Физикалық жүктеме арқылы қалай денсаулықты бекіту түсінігін көрсету және талқылау.

Құндылықтарды дарыту
Патриотизмді, өз Отанына, көпұлттық Қазақстан Республикасының өткені мен келешегіне деген құрметті тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар
Ана тілі, математика

АКТ қолдану дағдылары
Ноутбук, проектор

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы
Оқушы назарын аудару



5 минут

1. Сапқа тұрғызуАмандасуМәлімет қабылдауСабақтың тақырыбын түсіндіру2. Саптық жаттығулар:Оңға, солға, кері бұрылыстар3. Жүру.- аяқтың ұшымен, қол жоғарыда- қол желкеде, өкшемен жүру- отырып жүру4. Жүгіру.- баяу жүгіріс- сол жақ иықтан секіре жүгіру- оң жақ иықтан секіре жүгіру- қиылысты жүгіріс, жылан жүгіріс5. Жалпы дамыту жаттығулары.Б. қ. қол белде, аяқ иық көлемінде, басты 1 – 2 алға артқа, 3 – 4 оңға солға бұруБ. қ. негізгі тұрыс, қолды алға созып айқастыру, 1 – 2 оңға, 3 – 4 солғаБ. қ. жұдырық түйюлі қолды 1 – 2 жоғары, 3 – 4 төмен
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.


Сабақтың ортасы


15 минут










5 минут











10 минут

(К, Г) Ойын СНАЙПЕР Қолдарында 2 кіші добы бар ойыншылар лақтыру алаңынан 1,5-2 метр арақашықтықта сызық бойында екі қатарда орналасады. Сызықтан 5-8 метр қашықтықта нысана орналасқан. Мұғалім белгісі бойынша кезекпен лақтыру сызығына келіп әр қайсысы екі рет лақтырады. Нысанаға дәл тигізген команда жеңіске жетеді.
СЕРГІТУ СӘТІ.
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.
Қимылды ойын: БалапандарОйыншылар үш топқа бөлінеді. Әрбір топта – отырған тауық және оның балапандары бар. Таңдап алынған үш лашын құстар балапандарға алақандармен тигізуі қажет, содан кейін ойыннан қуып шығылады. Отырған тауық өз балапандарын қорғайды. Шабуыл кезінде балапандарын қорғаған тауықтың қолы лашынға тисе, ой ойыннан шығып қалады.
Әр қызмет түріне арналған үлкен бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық. Доп конус, кіші теннис добы.



















Ысқырық


Сабақтың соңы
5 минут
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.



Смайликтер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу














Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Байсов Нұрперзент Тілеумағамбетұлы
Жарияланған уақыты:
2020-03-16
Категория:
Дене шынықтыру
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584337357