Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі. 990 тг
Тақырыбы: Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.
Мектепалды сынып/топ
Мектеп/МҰ:
Педагогтің атыжөні: Нәдірқұлова Гүлмира
Қатысушылардың саны:
Оқыту мақсаттары:
Күтілетін нәтижелер
Тілдік мақсаттар:
Алдыңғы білім:
Жоспарланған уақыт
Басталуы 0–5 минут
Қатыспағандардың саны:
0.2.1.4. Кез келген санды бір санға арттырса одан кейінгі сан шығатынын түсіну.
0.2.1.5.Кез келген саннан бір санды кемітсе одан бұрынғы(алдындағы) сан шығатынын түсіну.
Барлық тәрбиеленушілер:
кез келген санды бір санға арттырса, одан кейінгі сан шығатынын түсінеді.
Көптеген тәрбиеленушілер:кез келген сан үшін алдыңғы ж не кейінгі санды атайды.
Кейбір тәрбиеленушілер:
оның алдындағы және одан кейінгі санды біле отырып, санды анықтайды.
Дағдыларын дамыту:өзінің сұрақтарын қойғанда және педагогпен тәрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады.
Пәндік лексика және терминология:
алдыңғы, кейінгі.
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
– Осы санға қатысты кейінгі сан қалай туындайтынын және осыған қатысты алдыңғы сан қалай туындайтынын түсіндір.
– Қалай ойлайсың, алдыңғы және келесі сандар орындарын ауыстыра ала ма?
– Санаудың қандай түрлерін білесің?
Жазу:
түрлі түсті қарындаштармен бояу.
Заттардың сандық ұғымы туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.
Жоспарланған іс әрекет
Ресурстар
Ынталандыру.
Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы әңгімелеулерін сұрайды.
«Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіреді.
Өзектендіру.
Педагог балалардан отбасы деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Әрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар.
Отбасында адамның жеке басы, оның
Мектепалды даярлық сыныбына арналған "Ынтымағы жарасқан отбасы" қысқа мерзімді жоспары
Тәрбиесі қалыптасады. Сондықтан әдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты.
Ортасы
6–15
16–25
Рефлексия
2530
Үйренгенді бекіту
Балалар педагогпен бірге 20ға дейін санамақ орындайды.
Педа
Мектеп алды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Сиқырлы сандар 990 тг
Тәрбиеші: Кадырқожақызы
.Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас».
Білім беру бөлімі: ҚМҰҚ .
Тақырыбы: Сиқырлы сандар. ( Есептік санау 1-ден 10-ға дейін шектеу)
Мақсаты: Білімділік:Балаларды 1-ден, 10 – ға дейін санауға жаттықтыру,сандар туралы түсініктерін толықтыру, түстерді ажыратуға, сәйкестендіруге үйрету, геометриялық пішіндерді ажырата білуге үйрету. Дамытушылық:Тура және кері санай білу қабілеттерін дамыту. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін, дамыту, ойын дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі тапсырмалар бере отырып логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа, бірлікке тәрбиелеу, жағымды қарым - қатынасқа тәрбиелеу. Әдіc – тәсілдері: сұрақ - жауап, ойындар арқылы, үлестірмелі материалдармен жұмыс. Көрнекілігі: сандар, пішіндер, суреттер, таратпа материалдар Қостілдік компонент: 1 – 10 сандар.
Жылулық шеңбер: « Жүректен жүрекке ». Жылы лебіздерін бір - біріне білдіреді. (енді орындарымызға барып отырайық).Балалар бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан ашық оқу іс - әрекеті, тақырыбымыз «Сиқырлы сандар». Ал балалар мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр.
• Сендер ойын ойнағыларын келеме?
• Иә.
• Жарайсыңдар, ендеше « Үшінші артық » деген ойын ойнаймыз.
• Ойнаймызба, балалар?
• Иә, ойнаймыз.
• Жарайсыңдар.
Ал, балалар мен сендерге ойын топтамаларын айтамын, сендер онын үшінші артық екенін табасыңдар.
• Шырын, сүт, нан.
• Жаңбыр, қар, өзен.
• Аяз, боран, қаңтар.
• Қалам, дәптер, су.
• Теледидар, компьютер, айран.
• Жарайсыңдар.
Ал, балалар қараңдар, мен сендерге кереметтей түрлі – түсті шарлар әкелдім. Ал мен сендерге қанша шар әкелгенімді сендер санап беріндер. Біріңші тура және кері санаймыз.
• Балалар, 1-10 санайды ( қазақша, орысша, ағылшынша).
Ал балалар, мен сендермен тағы қызықты ойын ойнағым келіп тұр.Ойынның аты « Құлыпты аш » деп аталады. Шарты: Музыка ырғағымен билеп жүріп, үстел үстінде тұрған геометриялық пішіндерді қалағанша алып, би билеп айналып, жүресіңдер. Музыка әуені тоқатағанда, сендер тез өз құлыпт
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Үй жануарларлары және төлдері 990 тг
Карасаева Гаухар Мэлисовна
Балаларды шеңберге тұрғызып,
Жарқын жарқын үніміз
Болашақтың күніміз
Жайнап тұрған гүліміз
Қош келдіңіз бәріңіз - деп балаларға бүгінгі күнге сәттілік тілейді
-Балалар казір жылдың қай мезгілі?
-Неше айдан тұрады.
-Ай аттарын атайықшы.
Ғажайып сәт
Есік қағып, көңілсіз әжей кіреді. Балалармен амандасады.
-Сәлеметсіз бе балалар.
-Әже сіз неге көңілсіз тұрсыз?
Әже : Ой , балалар. Мен дүкенге барып келгенше үй жануарларым ауладан шығып кетіпті.
-Әжей мұнаймаңыз. Балалар жануарларды тауып алуға көмектеседі.
Балалар әжеге жануарларын тауып алуға көмектесеміз бе?
Әжейге көмектесу үшін сендер жануарлардың қалай дыбыстайтынын тауып алу керек.
Сикырлы қалам арқылы балалар жануарлардың үнін біледі.
-Балалар, мына жұмбақтардың шешімін тауып көріңдерші.
1. Кішкентай ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
2. Кезекті бір жануар
Үстінде екі тауы бар
3. Басында екі таяғы бар
Иегінде сақалы бар.
Сергіту сәті:
«Қояндар полькасы.
Әуенмен іс қимыл жасайды.
Балаларға видео-ролик арқылы үй жануарларын көрсетіледі.
-Мынау-сиыр, мынау-ат, мынау-қой. Бұлар-үй жануарлары, себебі оларды адамдар бағады, күтеді.
Олардың сүті, еті –тамақ, жүні, терісі-киім.
Үй жануарларын қайдан көргендері туралы сұрайды.
-Топта ойыншық үй жануарлары бар ма екен? (көрсетеді, оларды сипаттауды сұрайды).
-Қой «мә-мә» деп маңырайды.
-Сиыр «мө-мө» мөңірейді.
-Ботақан «бө-бө»боздайды.
-Ат «иһо-иһо» кісінейді.
Балаларға дауыстарын айтқызып қайталайды.
Әжей: Ой, балалар ,сендерге рахмет.Менің үй жануарларымды тауып алуға көмектестіңдер. Сау болыңдар!
1.«Төлдерін тап» дидактикалық ойыны.
Жануарлардың төлдерін ажыратып табады.
Балалар біз бүгін қандай жануарлармен таныстық.?
Маңырайды, мөңірейді сөздерін айтқызып үйретеді.
Балаларды мадақтау, ұйымдастырылған оқу қызметін аяқтау.
Балабақша
Сабақ жоспары
Басқа