Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Рөлдерді анықтайтын ойын әрекеттері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар.
Мектеп:№68 орта мектебі
Күні: 14.02.2019 Мұғалімнің аты-жөні: Байсов Н
Сынып: 3 Қатысқандар саны: 7
Қатыспағандар саны:-

Сабақ тақырыбы
Рөлдерді анықтайтын ойын әрекеттері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
3.4 Денсаулықты нығайтудағы қиындықтар мен тәуекелдер


Сабақ мақсаттары
3.3.4.1 – денсаулықты нығайтудағы қиындықтар мен тәуекелдерді ажырату

Бағалау критерийлері
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету

Тілдік мақсаттар
Командалық ойындарда физикалық қасиеттерінің дамуымен қозғалыс дағдыларын көрсетеді және талқылайды.

Құндылықтарды дарыту
Белсенді шығармашылық жұмыстар, салауатты өмір салтын таңдау және қалыптастыруды

Пәнаралық байланыстар
Ана тілі, математика

АКТ қолдану дағдылары
Ноутбук, проектор

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы
Оқушы назарын аудару



15 минут

1. Сапқа тұрғызуАмандасуМәлімет қабылдауСабақтың тақырыбын түсіндіру2. Саптық жаттығулар:Оңға, солға, кері бұрылыстар3. Жүру.- аяқтың ұшымен, қол жоғарыда- қол желкеде, өкшемен жүру- отырып жүру4. Жүгіру.- баяу жүгіріс- сол жақ иықтан секіре жүгіру- оң жақ иықтан секіре жүгіру- қиылысты жүгіріс, жылан жүгіріс5. Жалпы дамыту жаттығулары.Б. қ. қол белде, аяқ иық көлемінде, басты 1 – 2 алға артқа, 3 – 4 оңға солға бұруБ. қ. негізгі тұрыс, қолды алға созып айқастыру, 1 – 2 оңға, 3 – 4 солғаБ. қ. жұдырық түйюлі қолды 1 – 2 жоғары, 3 – 4 төмен
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.


Сабақтың ортасы


20 минут









(Т, Ф) Оқушылар командалық ойындарда жарақат алу себептерін талқылап, командалық ойындарда бір-біріне көмек көрсету әдістері мен өзін сақтауды меңгереді
Аңшыларойыны.Ойынға қатынасушылар араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп сайлап алады да, кең жазық алаңға жиналады.
Жүргізуші күні бұрын белгіленіп сызылған шеңбердің (радиусы 5—10 м) бойына, қолына доп беріп, үш жерге үш ойыншыны тұрғызады,— бұлар аңшылар. Қалған ойыншылар үйрек болып, ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша шеңбердің ішіне жамырай жүгіріседі де, Тоқта! деген кезде бәрі орындарында қозғалмай тұра қалады. Осы кезде аңшылар қолдарындағы доптарымен үйректерді атқылай бастайды. Аңшылар атқылаған кезде үйректерге доптан бұлтаруға болады, бірақ тұрған орнынан жүріп кетуге болмайды. Өлген үйректер аңшыны алмастырады, ал үйректерге тигізе алмаған аңшылар доптарын алып қайтадан атқылайды. Осылайша үш аңшы орындарын ауыстырғаннан кейін ойын қайта жалғасады.

Үлкен, бос кеңістік. Дене шынықтыру сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері












Ысқырық
Доп


Сабақтың соңы
5 минут
1. Сапқатұру. Ықшамдалған ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру. Секіру жаттығулары2. Демалыс жаттығулары.3. Үйге тапсырма.




Бағалау. Бағалаудың жұлдызша,
смайликтер,шапалак аркылы,
балдык жуйе әдісімен бағаладық

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу














Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Байсов Нұрперзент Тілеумағамбетұлы
Жарияланған уақыты:
2020-03-16
Категория:
Дене шынықтыру
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584333075