Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

6 сынып Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма?
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға көмек ретінде қажет
Материалды ашып қарау




Мектеп: №22
Сабақ тақырыбы: Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма?
Күні: 29.01.20 жМұғалімнің есімі: Қаратаева Б.Қ.
Сынып: 6Қатысқандар саныҚатыспағандар саны
Сабаққа негізделген оқу мақсаты6.3.1.2. Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Юнлэ мен Токугава туралы біледі. Билік түрлерін түсінеді. Орта ғасырдағы монархия формасын ажыратады.Оқушылардың басым бөлігі:Сословиелік-өкілдік пен шексіз биліктіңмемлекетті басқару жүйесіндегі маңызын көрсетеді.Кейбір оқушылар: Қазіргі монархиялы мемлекеттерді тауып, басқару жүйесін зерттейді
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)Юнлэ мен Токугаваның мемлекетті басқарудағы мақсатын айқындайды.Батыс пен Шығыстың мемлекетті басқару жүйесінің айырмашылығын көрсетеді.
Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар:Оқылым: Мәтінмен жұмыс Қытайдағы шексіз билік пен Жапониядағы сегундық билікті салыстырады.Жазылым: термин сөздермен жұмыс жасай отырып,орта ғасырдағы Батыс пен Шығыстағы билік кезеңдерін сипаттайды.Айтылым: Диалогқа бағытталған сұрақтар арқылы Академиялық ғылыми терминдерді қолданып сөйлейді.Тыңдлым: Түрлі тапсырмалар арқылы Батыс пен Шығыстағы монархиялық билікті талдап, тұжырым жасайды.


Терминология:Юнлэ, Токугава, Суй, Тан, Мин, Самурай, Сегунат


Сөз тіркестері:диалогқа/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер«Жабық есік»- сыртқы елдермен байланысты тоқтату «Минамото сегунат»-самурайларға сүйенген феодалдық мемлекет«Мәңгілік қуаныш»-Қытай билеушісі Чжу Дидің өз билігінің ұраны (Юнлэ)«Аспан ұлы»- императордың жеке басын киелі деп санау«Семсерді пір тұту» - ерекше әскери феодалдық топ(Самурайлар)1 сұрақ Феодалдық мемлекет дегенді қалай түсіндіресің?2сұрақ Монархияның түрлерін айт?3сұрақ Абсалюттік монархияға сипаттама бер4сұрақ Ағылшындарда абсалюттік билік кімнің тұсында жүзеге асыты?5сұрақ Конституциялы монархияға сипаттама бер
Құндылықтарды дарытуЗайырлы қоғам және жоғары руханиятҰлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы
Пәнаралық байланыстарҚұқық-Орта ғасырдағы Қытай мен Жапонияның басқару жүйесінжүргізу заңнамасымен танысады.География-картамен жұмыс жасау арқылы Жапонияның жерінің географиялық орналасу ерекшелігін түсінеді
АКТ қолдану дағдыларыСлайд, интернет желісіне қосылған ноутбук, интербелсенді тақта
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімАбсалюттік билікті біледі және қай елдерде болғанын біледі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басталуы 5 минут







































Ұйымдастыру кезеңіБілім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу, оқу-құралдарын алдырып, сабақты нәтижелі жүргізу мақсатында жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлуБілім алушыларға стол үстінедгі таратпаларды алдыртып, онда бейнелеген суреттер қай мемлекетке қатысы бар және сол бойынша топтасуға тапсырма беріледі.1-топ Франция2-топ Ресей3-топ Жапония4-топ ҚытайДискриптор: Сараланған оқу мақсатына негізделегн аралас гендерлік топтасу жүзеге асты. «Сұрақты қағып ал»әдісіМақсаты: оқу мақсатын анықтау үшін өткен тақырыпты еске түсіре орытып, ойларын жинақтау.Білім алушылар өткен тақырып бойынша қағазға жазылған сұрақтарды алады.Қағазды ашып білім алушылар кезекпен кезек сұраққа жауап береді. Әрбір дұрыс жауап бір ұпай.1 сұрақ Феодалдық мемлекет дегенді қалай түсіндіресің?2сұрақ Монархияның түрлерін айт?3сұрақ Абсалюттік монархияға сипаттама бер4сұрақ Ағылшындарда абсалюттік билік кімнің тұсында жүзеге асыты?5сұрақ Конституциялы монархияға сипаттама берДискриптор: Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіре орытып, ойларын жинақтайды.Монархиялық биліктің түрлері мен мағынасын анықтайды.Қалыптастырушы бағалау: керемет, жарайсыңдар, өте жақсы мадақтамаларымен ынталандыру.

1.Топтық тапсырма Оқулық мәтінімен жұмыс әдісіМақсаты: Мәтіннен Қытай мен Жапония елдерінің басқару жүйесін оқып, түсінеді. Монархиялық биліктің сипатын анықтайды. Пайымдауды көрсету КӘМҚ-талдау жасау Мақсаты:Франция, Ресей, Қытай; Жапония елдеріндегі XI-XIIIғасырдағы монархиялық жүйені анықтау.Әр мемлекет басқарушының ел басқарудағы саясатын саралау. 1-топФранция 2-топ Ресей 3-топ Қытай 4-топ Жапония XIV Людовик I Петр Юнлэ Токугава

Күшті жақтары Әлсіз жақтары

Мүмкіндіктер Қауіптер



Дискриптор: Білім алушылар тапсырмада берілген




















Түрлі суреттер

























7-күн 2-сабақ3-үлестірме



















Ортасы 25 минут

















































әр мемлекеттің монархиялық жүйесін анықтайды. Әр мемлекет басқарушының ел басқарудағы саясатын саралайды.Қалыптастырушы бағалау: 2 жұлдыз, 1 ұсынысМаксаты: Білім алушылар бірін бірінің жұмысына сын көзбен қарап, жетістіктерін мадақтау және болашақта жемісті жұмыс атқару үшін уәж қалыптастыру. №2. Жұптық тапсырма Картамен жұмыс Мақсаты: Жапонияның географиялық орналасуын картадан айқындау, орналасу ерекшелігін анықтау. №3 ВЕЕН диаграммасы Мақсаты: Батыс пен Шығыстың монархиялық жүйесінің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтауДискриптор: Шығыс пен Батыстың басқару жүйесінің мазмұнын саралап, анықтайды.Қалыптастырушы бағалау: дайын жауап арқылы бірін-бірі бағалау

Ақпаратпен жұмыс істеу да.дыларын дамытуМАН 21- бет





Тұлғалардың суреттері

6-күн 2-сабақ2-үлестірме материалы













Ман 23-б



МАН 20-бетИнернет желісіне қосылған ноутбук





Аяқталуы 10 минут

Жеке тапсырма Эссе жазуБатыс елдері мен Шығыс елдерінің монархиялық билігінің қандай ұқсастығы мен айырмашылығын байқадың?Юнлэ мен Токугаваның Батыс елдеріндегідей шексіз бола алды ма?Дискриптор: Білім алушылар алған білімдерін талдап, саралап, рефлексия жасайдыМақсаты: 10 сөйлемнен тұратын өзіндік пікірлері көрініс тапқан, тақырыптан алған білімдерін қорытындылау.Қалыптастырушы бағалау: Қол соғып, мадақтау. Рефлексия: Жетістік баспалдағы





Қане бір-бірімізге қолдау көрсетіп қол соғайық






Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
КАРАТАЕВА БАГИЛА КАЖМУХАНОВНА
Жарияланған уақыты:
2020-03-21
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584781019