Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

8-сынып Электр тогы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қысқа мерзімді жоспар
Материалды ашып қарау
Пән: ФизикаҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі:8.3 «А» Тұрақты электр тогы Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты жөні:Ошанова Багда
Сынып: 8Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыЭлектр тогы, электр тогы көздері
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) 8.4.2.1 электр тогы ұғымын және электр тогының пайда болу шарттарын түсіндіру
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар істей алады:Электр тогы ұғымын біледі және электр тогының пайда болу шарттарын түсіндіредіКөптеген оқушылар істей алады:Тәжірибие жасайды, әртүрлі ток көздерінің әсер ету принципін түсіндіредіКейбір оқушылар істей алады:Жасалған тәжірибиенің көрсеткіштерін алып қорытынды шығарады, есептеулер жүргізеді
Табыс критерийі /Бағалау критерийі
  • Электр тогының пайда болу шарттарын атайды
  • Тәжірибе жасау арқылы әртүрлі ток көздерінің әсер ету принципін айтады, тәжірибені қорытындылайды
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік сипаттағы лексика мен терминдер:Электр тогы, ток көзі, электрқозғаушы күшДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер: Электр тогы - зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы;Ток көзі – электр тізбегіндегі қуатты ұстап тұратын және зарядтарды бөлуді іске асыратын құрылғы;Электрқозғаушы күш – бөгде күштер жұмысының контур бойымен оры ауыстыратын электр зарядына қатынасына тең физикалық шама.
    Құндылықтарды дарыту



    Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық – жұптық және топтық жұмыс кезінде өзара пікір алмасу және ынтымақтастықта жұмыс атқару;Азаматтық жауапкершілік, өмір бойы білім алу – тәжірибе жасау, графиктерді кескіндеу, техникалық қауіпсіздікті сақтау
    Пән аралық байланысБиология – физиологиялық әрекет, математика – есеп шығару барысы, химия – химиялық әрекет.
    АКТ-ны қолдану дағдыларыКөрсетілім: бенебаян, интерактивті тақта пайдалану, постерhttps://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/turaqty-ehlektr-togy/lesson/ehlektr-togy
    Қосымша білім

    Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы, конденсатор.
    Сабақ барысы
    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    уақыты
    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)Ресурстар




    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті



    Сабақтың басы(8 мин)1 мин



















    3 мин

























    3 мин













































    1 мин
    Топқа бөлу «геометриялық фигуралар» арқылы (үлестірмелі парақта геометриялық фигуралар салынған, «жеребе» әдісі арқылы оқушылар алады, қайсы оқушыға қандай фигура түседі сол бойынша топқа отырады)

    Өткен сабақ бойынша білімдерін тексеру: «Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы, конденсатор.» тақырыбы бойынша «Ойды шоғырландыру», «Ат қосшы мен ат арба» әдісі арқылы өткенді қайталау. Қалыптастырушы бағалау: <Object: word/embeddings/oleObject1.bin>(түрлі-түсті жұлдызшалар арқылы бағалау)



    Тақырыпты ашуЖағдаяттық тапсырма «Стоп кадр» әдісі ауызша кері байланыс
  • Бейнебаянда не бақылауға болады?
  • Бөлшектер қалай қозғалады?
  • Диагностикалау «Блоб ағашы»
    Амандасу Оқушыларды түгелдеуТопқа бөлу













    Стикерге 1 сұрақ және екінші стикерге сұрақтың жауабын жазады, «жеребе» әдісі арқылы стикерді таңдайды.

    Топтар бір-біріне жұлдызшалар беру арқылы бағалайды.







    Интерактивті тақтаға назар аударады

    Ой түйіндейді

    Сұрақтарға жауап береді, тақырыпты ашады

























    Тақырыпты ашқан соң осы тақырып бойынша деңгейлерін анықтайды
    Үлестірмелі парақ











    Физика, Дүйсембаев, Байжасарова, Медетбекова, Алматы «Мектеп», 2008 ж



    https://www.youtube.com/watch?v=gzbEHLPjn7A
    Сабақтың ортасы(30 мин)

    10 мин

























































    10 мин













































    10 мин





















    Тақырып мазмұнын ашу«Фишбоун» әдісі (топтық жұмыс)(интерактивті тақтада көрсетіледі)Проблемалық сұрақ: Электр тогының пайда болу шарттары?Шығу жолдары:
  • Еркін қозғалатын бөлшектер
  • Электр өрісі
  • Ток көздері
  • Жауабы: ток пайда болу үшін еркін қозғалатын бөлшектер, зарядталды тасымалдаушыға әрекет ететін электр өрісі, электр өрісін тудыратын ток көзі керек. Қалыптастырушы бағалау: Кері байланыс «Галереяға шолу» әдісі арқылы берілген критерий, дескрипторлар бойынша өзара бағалау.«Жас зерттеуші» әдісі (жұптық жұмыс)Тәжірибелік тапсырма Токтың 4 әрекетін сипаттайтын (жылулық, химиялық, магниттік, физиологиялық)Үтег – жылулық; Аккумулятор, өткізгіш сымдар, кілт, шеге, темір үгінділері – магниттік; Күміспен жалатылған, алтынмен жалатылған ас құралдары – химиялық; Өмірден жағдаяттар – физиологиялық.

    Қалыптастырушы бағалау: Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы берілген критерий, дескрипторлар бойынша өзара топ бойынша бағалауЕсеп шығару (жеке жұмыс)
  • Егер бөгде күштер 10 Кл электр мөлшерін ток көзінің бір полюсынан екіншісіне ауыстырғанда 30 Дж жұмыс жасаса, онда ток көзінің эқк-і қандай болады?
  • Ток көзі ішінде 10 Кл зарядты оның бір полюсынан екінші полюсына тасымалдау үшін бөгде күштер 30 Дж жұмыс атқарады. Ток көзінің эқк-і неге тең?
  • Қалыптастырушы бағалау: Берілген критерийлер мен дескрипторлар арқылы мұғалімнің кері байланысы беріледі
    Жұппен жұмыс (интерактивті тақтаға назар аударады) Оқушылар «Фишбоун» әдісі арқылы тақырыппен жұмыс жасайды

    Бағалау критерийі:Электр тогының пайда болу шарттарын атап өтедіДескрипторлар:
  • Еркін қозғалатын бөлшектерді атайды
  • Электр өрісін көрсетеді
  • Ток көздеріне мысал келтіреді














  • «Галереяға шолу» әдісі арқылы стикер жабыстыру арқылы бағалайды



    Бағалау критерийі: Тәжірибе жасау арқылы әртүрлі ток көздерінің әсер ету принципін айтады және қорытындысын шығарадыДескрипторлар:
  • Тәжірибе өткізеді
  • Жылулық әрекетін сипаттайды
  • Магниттік әрекетін сипаттайды
  • Химиялық әрекетін сипаттайды
  • Физиологиялық әрекетін сипаттайды


  • 3 топ өзара бағалайды







    Жеке жұмысБағалау критерийі:Жасалған тәжірибиені қорытындылайды, электрқозғаушы күшті анықтайды Дескрипторлар:
  • Есептің шартын жазады
  • Формуланы қолданады
  • Есепті шығарады
  • Эқк-і анықтайды




  • Мұғалімнің кері байланысы
    Интерактивті тақта

    Презентация

    Постер































    Үтег, аккумулятор, өткізгіш сымда, кілт, шеге, темір үгінділері, ас құралдары















    Есептер жинағы, 8 сынып, КронгартИнтерактивті тақта
    Сабақтың аяғы(2 минут)1 мин







    1 мин

    Рефлексия «Блоб ағашы» Үй жұмысы§35, 130-132 бет.Оқушылар тақырып бойынша білім деңгейлеріне сай адамдарды бояйды

    Үлестірмелі қағаз
    Дифференциация (Саралау) – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорау
    Сабақ мақсатын нақты жүзеге асыру үшін жеңілден күрделіге қарай сабақтың мақсаты, бағалау критерийлері, тапсырмалар, қалыптастырушы бағалау, жұмыс түрлері сараланды. Саралау бойынша «Ат қосшы мен ат арба» әдісі арқылы тапсырма дайындадым, оны барлық оқушылар орындай алады. «Стоп кадр» әдісінде оқушылар негізгі 2 сұрақ арқылы түйінін қарастырады. Тақырып мазмұнын ашу мақсатында «Фишбоун» әдісі қолданылады, оқушылар жұптасып тақырыппен жұмыс жасайды. Топтарға тәжірибелік тапсырма беріліп, топпен жұмыс жасалады. Сабақ мақсаты, бағалау критерийі, тапсырмалар, қалыптастырушы бағалау әдістері, жұмыс түрлері сараланды.Бағалау – оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру үшін «Блоб ағашы» арқылы диагностика жүргізілді және критерийлер мен дескрипторларға сай өзара бағалау жүргізіледі. Тәжірибе «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы берілген критерий, дескрипторлар бойынша өзара топ бойынша бағаланады. Практикалық жұмыс жеке жұмыс арқылы жүзеге асады. Берілген критерийлер мен дескрипторлар арқылы практикалық жұмыс мұғалімнің кері байланысы. Сынып тазалығыСынып бөлмесінің ауа тұрақтылығыАКТ-ны қолданудағы және тәжірибе орындаудағы қауіпсіздік ережелері
    Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

    Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.










    Жалпы бағалау



    Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

    2:

    Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

    2:

    Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ошанова Багдагул Абуовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-14
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Конспект
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1547481274
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999