Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қатты денелердің қысымы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қысқа мерзімді жоспар мұғалімдер үшін
Материалды ашып қарау




Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым
Күні: 18.01.2019жМектеп: «№15 орта мектеп» КММ
Сынып: 7 «Б»Мұғалімнің аты-жөні:


Қатысқандар саны:Қатыспағандар :
Сабақтың тақырыбыҚатты денелердегі қысым. Сұйықтар мен газдардағы қысым. Паскаль заңы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.3.1.2 қысымның физикалық мағына-сын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау; 7.3.1.3 есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар үшін: Заттардың молекулалық құрылымы негізінде қысымды түсінеді. Паскаль заңын тұжырымдайды. Көптеген оқушылар істей алады: Қатты денелер, сұйықтар мен газдардағы қысымды күнделікті өмірде пайдалана біледі, формуласын есеп шығаруда қолдана алады.Кейбір оқушылар істей алады: Қатты денелер, сұйықтар мен газдардағы қысымды тәжірбие жүзінде анықтап салыстырады.
Бағалау критерийі-Заттың молекулалық құрылымы негізінде қысымды біледі. -Паскаль заңын түсінеді. -Сұйықтар мен газдардағы қысым тақырыбы бойынша алған білімдерін есеп шығаруда қолданады.-Сұйықтар мен газдардағы қысымды тәжірбие жүзінде көрсетіп салыстырады.
Тілдік мақсаттарНегізгі сөздер мен тіркестер: Қысым-pressure, биіктік-height, күш- forceаудан-areaсұйық-liquidқатты дене - hard bodyгаз- gas терминдерін қолдана алады

Құндылықтарды баулуҚысым және Паскаль заңын түсіндіру негізінде оқушыларды еңбек етумен шығармашылыққа баулу.Өмір бойы үздіксіз білім алу құнды екендігіне көз жеткізу.
Пәнаралық байланысматематика, тарих, химия
Тақырып бойынша алдыңғы білім§21. Қатты денелердің, сұйықтардың және газдардың молекулалық құрылымы.














Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

2 мин













5 мин







Сәлемдесу. Топқа бөліну. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!



Тапсырма -1 «Көңілді кристалдық тор»(Кристалдық тордың түйіндерінде берілген үй жұмысының сұрақтарына жауап беру)
  • Молекула дегеніміз не?
  • Атом дегеніміз не?
  • Қатты дененің қасиеттері
  • Сұйық және газдардың қасиеттері
  • Кристалл денелер дегеніміз не?
  • Қандай денені аморф дене деп атайды?


  • Мадақтау (керемет, тамаша) тәсілі арқылы бағалау





    «қатты», «сұйық», «газ» деп үш топқа бөлінеді



















































    Сабақтың ортасы17 мин























































































    2 мин















    10 мин



    Тапсырма –2 (G) «Постер» әдісін қолдану арқылы мәтінмен танысып, қосымша ақпараттарды, термин сөздердің мағанасын түсініп постерге түсіріп қорғайды.

    1-топ. Қатты денеге қысымның берілуі







    2-топ. Сұйықтарға қысымның берілуі



    3-топ. Газдарға қысымның берілуі



    Бармақ әдісі арқылы бағалау «Уаау!»Сергіту жаттығуы.(W) «Мюнстерберг» әдісі.Араласқан сөздердің арасынан толық сөздерді тап?1.освосвосвпвппаскальврврарчспсммқысымоаптьтбиллдауақаттырьббчччдвоврагазараараоимсұйықитмтттмтьмьммб2.итмтмомьададакилопаскальлиимсмсстстауашарытмььбиююячячячбиіктіктттиьиббббиитығыздықпррпполатмьмауатть

    3- тапсырма І.«Кім жүйрік?»(тақырыпқа байланысты есептер шығару)
  • 100 см2 ауданға 50 Н күш әрекет етеді. Қысымын анықтаңдар.
  • 200см2 ауданға түсірілген күш 100Н болса, қысым қандай болар еді?
  • Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 780 Н. Оның әр шаңғысының ұзындығы 1,95м,ал ені 0,6 м. Шаңғышының қар бетіне түсіретін қысымын анықтаңдар.
  • «От шашу» тәсілі арқылы бағалау






    Оқулық, Паскаль шары, үлестірмелі материалдар













































































    Сабақтың соңы3 мин









    1 мин

    Кері байланыс «Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - ші баспалдағы *Мен............ БІЛЕМІН, 2 - ші баспалдағы *Мен............ ТҮСІНЕМІН, 3 - ші баспалдағы *Мен.............ЖАСАЙ АЛАМЫН



    Үйге тапсырма: §21,22 оқу, 106 бет











    Қосымша ақпарат интернет , оқулық
    Саралау – Сіз қандайтəсілмен көбірек қолдаукөрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардыңматериалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау


    Қарқын тәсілі Оқу мақсаттарына жету үшін сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың ішкі уәжін ояту және жаңа сабаққа зейінін шоғырландыру үшін ширату тапсырмаларында кристалдық торға тақырып бойынша сұрақтар қоямын. Дереккөздер тәсілі «Постер» әдісін қолдану арқылы мәтінмен танысып, қосымша ақпараттарды, термин сөздердің мағанасын түсініп постерге түсіріп қорғайды.Диалог және қолдау көрсету тәсіліОқушыларды қолдау мақсатында әдісі бойынша оқушылар формуланы пайдаланып есептер шығарады.ҚорытындыОқушылардың танымдық-интеллектуалдық қабілетін арттыру үшін тапсырмаларды саралап, оқушылардың жеке қажеттіліктеріне қарай «Постер» әдісі арқылы сұйықтың ыдыс қабырғасына түсіретін қысымын тәжірибе жүзінде анықтап салыстырады.

    Сабақтың басы ширату кезеңінде берілген сұрақтарға оқушылар жауап берген соң, «Мадақтама» тәсілі бойынша өзін-өзі бағалайды «Постер» әдісін қолдану арқылы мәтінмен танысып постер қорғаған сәтте «Бармақ» әдісі арқылы топтар өзара бағалайды.







    «Кім жүйрік?» жеке жұмысында есеп шығарған оқушыларды «От шашу» тәсілімен бағалайды.









    Сабақ барысында практикалық тапсырма тәжірибе жасалатындықтан физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі тағы еске салынады
    Сабақ бойыншарефлексия

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет?

























    Сабақ жоспарлау үлгісі



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ҚЫСЫММектеп:
    Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
    Сынып: 7Қатысқандар: Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбыҚатты денелердегі қысым





    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.3.1.2. Қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау
    Сабақтың мақсатыбарлығы
  • қысымның физикалық мағынасын түсінеді және өзгерту әдістерін сипаттайды,
  • көпшілігі
  • қысымның қандай шамаларға тәуелді екенін анықтайды, қысымды өзгерту әдістерін ажыратады
  • кейбіреуі
  • қысымды тұрмыста қолданудағы қысымның пайдалы және пайдасыз жақтарын ажыратады, салыстырады
  • Бағалау критерийіБілім алушы:
  • қысымның физикалық мағынасын түсінеді және қандай шамаларға тәуелді екенін анықтайды,
  • қысымды өзгерту әдістерін атайды, қысымның пайдалы және пайдасыз жақтарын ажыратады


  • Тілдік мақсаттар

    Қысым – давление – pressureАудан – площадь – areaКүш сила - forceҚатты дене - твердое тело -solid Паскальпаскаль pascalҚысым - белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шама. Қысымның өлшем бірлігі Паскаль- Па. Формуласы p=F/S Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:р-қысым,Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;S-күш түсетін беттің ауданы.<Object: word/embeddings/oleObject1.bin><Object: word/embeddings/oleObject2.bin> ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді. .гПа=100 Па=102 ПакПа=1000 Па=103 ПаМПа=100000 Па=106 Па
    Құндылықтарға баулу



    Ынтымақтастық – топтық жұмыс Джигсо3 әдісі барысында қалыптасады. Өмір бойы еңбек етуге баулу. Өзін-өзі және өзара бағалау дағдысын дамыту. Жоғары ойлау деңгейлерін дамыту.
    Пәнаралық байланысМатематика – есеп шығаруда: геометрия – әр фигулардың табандарының ауданын табу кезінде.
    Алдыңғы білім

    Ауырлық күшінің мағынасын, формуласын және қолдану аясын біледі. Денелердің ауданын қалай табылатынын, формуласын біледі.


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріуақытыСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Қалыптастырушы бағалауРесурстар










    Сабақтың басы

    2 минутТопқа бөлу. «Пазлы» әдісі.Қысым тақырыбына қажетті суреттері бар пазлыны құрау.Сынып 4 топқа бөлінеді. 4 топқа 4 түрлі сурет..









    Суреттерден не байқадыныңыздар? Суреттерді не байланыстырады?Суреттер бар қиылған қағаздар


    2 минутСабақтың мақсатын анықтау. «Дейін, кейін» кестесі







    Оқушыларға сұрақтар қоя отырып осы тақырып бойынша не білетіндерін кестенің «дейін» бағанасына жазып шығу ұсынылады. Кесте сызыған таратпа қағаздар


    2 минутПсихологиялық ахуал туғызу. Тақырыпты ашу. Қызығушылықтарын ояту. Оқушыларға алдарындағы оқулықты алып көрші сыныптасының алақандарына әр түрлі жағдайларда қойып бірдей күш түсіргенде не байқайтынын сұрау, қорытынды шығару. Қорытынды жасауға бағытталған сұрақтар: не байқадыңыздар?көршіңнің алақаны қай кезде ауырды?не себепті?оқулық
    Сабақтың ортасы

    2 минутАнықтама, ережені ашу. «Мюнстенберг» әдісіЛоравпрлвыпдовбелгіліорпораполобірмабеткепрпартүсетінвыфцуыпакүшжлжодоәрекетініңмтитбьнәтижесіндолпрнсипаттайтынкавуышаманыйукешзқысымждлррнеадеплогрпнатайдымаквыа.1 минут ішінде ережені оқыған баланы анықтау, зейіндерін анмадақтауЖұп-жұпқа таратпа қағаздар
    11 мин Жаңа сабақ мазмұнын ашу. «Джигсо 3» әдісі4 топқа төрт түрлі ақпарат таратылады. Цикл бойынша әр оқушы тақырыптарды түсіндіріп шығады. 1 топ – қысым физикалық шаманың мағынасын, ережесін сипаттайды.2 топ - қысымның формуласын, өлшем бірліктерін, формуланы қолоданып есеп шығару жолдарын көрсетеді. 3 топ – қысымның қандай шамаларға тәуелді екенін атайды, өзгерту тәсілдерін көрсетеді.4 топ – тұрмыстағы қысымның пайдалы және пайдасыз жақтарын атайды, мысал келтіреді«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы өзара бағалау Мүмкін сұрақтар: Қысым дегеніміз, формуласы қандай? Қандай шамаларға тәуелді? Қалай өзгертуге болады? Өмірмен байланыстырып мысал келтіріңдер. Таратпа қағаздар, флипчарт, маркерлер


    3 минутСабақты талдау тапсырмаларын ұсыну. «Таразы» әдісі. Топтық жұмысИнтернеттен BilimLand платформасындағы тақырыпқа қатысты бейне материалды қарайды. Соңында пайдасы мен зиянын ажыратып таразыға салады.













    Қысымның тұрмыста қандай пайдасы бар? Қандай жағдайларда пайдалы? Қысымның қандай зияны бар және оларды қалай азайтуға болады?Сілтеме. https://bilimland.интернет желісіне қосылған компьютер. Таразы суреттері бар флипчарттар


    8 минутҚалыптастырушы бағалау. Жұптық жұмыс. Екі оқушы бір-бір тапсырмадан орындап бір-біріне түсіндіріп, өзара бағалайды.
  • Берілген бір материалдан жасалған, массалары бірдей фигураның түсіріп тұрған қысымдарының өсуі бойынша нөмірле.














  • Суға түсіп кеткен адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін түсіндіріңіз.


  • Өзара бағалауБағалау критерийлері: - Қысымды өзгерту әдістерін анықтайды. Дескриптор.- қысымның қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін ажыратады. - фигуралардың әр қырының ауданын салыстырады, - қысымның артуы бойынша нөмірлейді.











    Бағалау критерийлері: Қысымның физикалық мағынасын түсінеді. Дескриптор-әр баланың мұз үстіне түсіріп тұрған қысымын салыстырады,-қысымның ережесі бойынша қорытынды жасайды,- қай баланың әрекеті дұрыс екенін ажыратады.
    Жұп ішінде әр оқушыға тапсырма жазылған таратпа қағаздар





















    Сілтеме: Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы, физика, 7 сынып, 36 бет


    3 минут«Қатесін тап» әдісі. Жеке жұмыс. 1. Берілген суреттегі физикалық шамалардың бағыттарын дұрыста.















    Дұрыс нұсқасы. Өзіндік бағалау. Тақатада көрсетілген дұрыс нұсқа арқылы өзін бағалайды, қатесін түзейді. Интерактивті тақта


    3 минут «Сәйкестендіру» әдісі. BilimLand платформасынан тақырыпқа қатысты бір тапсырма. Жеке жұмыс. Біріншісі қысымды төмендететін деп, ал  екіншісі қысымды жоғарлататын деп берілген жағдайларды екі топқа жіктеңіз. Қысымды әдейі төмендету

      Қысымның артуыҚалың қармен жүріп келе жатқан саяхатшыСазды жермен жүріп келе жатқан БТР әскеріШегені қағуҚар үстіндегі ұшақтың ұшуыНанды пышақпен кесу
    Мадақтау. Тапсырма дұрыс орындалғанда шығатын музыка бойынша кімнің жұмысты аяқтағанын анықтап отырып, мадақтау жүргізу.

    Интернет желісіне қосылған компьютер. Сілтеме. https://bilimland.kz/kk/home#lesson=10687







    Сабақтың соңы

    2 минут«Дейін, кейін» кестесін толтыру. Сабақ соңында тақырып бойынша алған ақпараттарын, не білгенін «кейін» бағанасына жазады. Кесте сызылған таратпа қағаздар










    1 минутКері байланыс. «Тазалық» әдісі



















    Өзіндік бағалауОқушылар өздерінің сабақ тақырыбы бойынша алған керекті ақпараттарын, қажет болмағанын әжне де әлі де қандай ақпаратты толықтыруы қажет екенін анықтап өзіндің бағалау жүргізеді.


    1 минутҮй тапсырмасын беру.
  • Тік бұрышты білеушені әр қырымен үстелге қойғанда, ол үстелдің бетіне қандай қысым түсіреді? Динамометрдің көмегімен салмағы алдын ала анықталған білеушенің әр түрлі үш қырының ауданын табыңдар. Үш жағдайдағы қысымның мәнін есептеп, нәтижелерін салыстырыңыз.
  • Өз массаңызды және бәтеңкелеріңнің ұлтандарының ауданын анықтап алып еденге қандай қысым түсіретініңізді есептеп шығыңыз.
  • Үй тапсырмасының орындалу мүмкіндігінің болжамы:Барлығы: Тік бұрышты білеушенің үстелдің бетіне қандай қысым түсіретінін анықтай алуы мүмкін.Көпшілігі: Білеушенің әр түрлі үш қырының ауданын таба алуы мүмкін. Кейбіреуі:Үш жағдайдағы қысымның мәнін есептеп, нәтижелерін салыстыра алуы мүмкін. Өз массаларын және бәтеңкелерінің ұлтандарының ауданын анықтап алып еденге қандай қысым түсіретіндерін есептей алуы мүмкін.

    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақ мақсаттары сараланған. Мақсат әр түрлі санаттағы балалар үшін нақты анықталып алынған. Мақсат барлық оқушылар, көпшілігі және кейбіреуі орындай алатын мақсаттарға жіктелген. Ойлау дағдыларының деңгейлеріне қатысты жетістік критерийлері мен тапсырмалар сараланған. Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар арқылы жоғары ойлау деңгейлерін дамытуға бағытталған күрделендірілген тапсырмалар берілген. Үй жұмысы әр түрлі санаттағы оқушылар үшін орындай алу мүмкіндігі бойынша сараланған. Қалыптастырушы бағалауды жоспарлағанда әрбір оқушының жеке қажеттіліктерін ескерген. «Қатесін тап» әдісі бойынша берілген тапсырманы топ ішінде ойлау деңгейі жоғары оқушы ғана жауап бере алуы мүмкін.

    Қалыптастырушы бағалау: Оқушылардың материалды игеру деңгейін сабақтың басында және соңында қайта қаралатын «Дейін, кейін» кестесі арқылы тексеруді жоспарлап отырмын. «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы оқушыларды бөлмей тең дәрежеде ұстау арқылы сұрақтар қою кезінде бағалау. Бағалау критерийлері мен дескрипторы үш деңгейде берілген тапсырма арқылы бағалаймын. Сабақта көрсетілетін әр түрлі пішіндегі заттарды қолданғанда қауіпсіздік ережесін ескертіп отыру. Орындықта дұрыс отыру. Ноутбукпен жұмыс жасағанда техникалық қауіпсіздікті қаптамасыз ету.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ошанова Багдагул Абуовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-14
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Конспект
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1547481514
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999