Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

9 сынып.Дүниежүзі тарихы.Биполярлы әлем жүйесі қалай қалыптасты?
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал тарих пәні мұғалімдеріне,студенттер мен оқушыларға әдістемелік көмек ретінде ұсынылады.
Материалды ашып қарау
ҰМЖ бөлімі:ХХ ғ ІІ жартысында әлемнің саяси дамуыМектеп: Қ.Смайылов атындағы ЖББ № 43 ОМ
Күні : Мұғалімнің аты-жөні: Сагатов Б.Р.
Сынып: 9Қатысқандардың саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы Әлемнің екі полюсті жүйесі қалай қалыптасты?
Осы сабақ оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)• 9.3.2.3 НАТО мен Вашава келісімі әскери-саяси блоктарының тарихи фактілер мен карталарды білуіне негізделген қарсылығын сипаттау• 9.3.2.8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді жинақтау және бағалау
Сабақ мақсаттарыСаяси блоктардың әлем дамуына ықпалын анықтау
Бағалау критерийлеріОқушы тарихи фактілер мен карталарды білуге ​​негізделген НАТО-ның әскери-саяси блоктары мен Варшава келісімі одағы арасындағы қарама-қайшылықты сипаттайды.ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді анықтайды.ұ
Тілдік мақсаттар

Оқушы: мәтіндік материалды және ақпараттық карталарды талдау арқылы «қырғи қабақ соғыс» кезеңінде (оқу, жазу, сөйлеу дағдылары) биполярлы әлем қалыптастырудың себептері туралы қорытынды жасай алады
Тарихи концептСебеп-салдары
Құндылықтарды дарытуТеңдік, толеранттылық
Пәнаралық байланыстарГеография мен экономика
Бастапқы білім

Ұсынылған алдын-ала білім 8 және 9 сыныптардың «Әлемдік тарих» пәнінің мазмұнын қамтиды. Атап айтқанда, ұлттық мемлекеттердің қалыптасу үдерістерін, империализмді және отаршылдықты кеңейтуді білу ұсынылады. Оқушылар Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі бейбіт шарттарға, екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі колониялар мен империялардың тағдырына байланысты ұлттық шекараларда өзгерістер туралы хабардар болуы керек.
Сабақ типіЖаңа материалды түсіндіру
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы5 мин























20 мин



















10 мин

Мұғалім бірінші слайдта қырғиқабақ соғыс кезеңдегі әлем картасын көрсетеді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді:
  • Қалай ойлайсыздар, әлем картасы неге дәл солай бөлініп кетті?
  • Әлем бөлінісі қандай белгілермен өтті?
  • Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын аңықтау.Оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін қарастыруК)Оқушыларды жаңа терминдермен таныстыру: НАТО ,Варшава келесімі. Бұл ұйымдардың құрылуы туралы қысқаша ақпарат беру. Кейбір оқушылар, НАТО-ға - капиталисттік, ал Варшава келісіміне- коммунистік елдер кіретінің байқау мүмкін. Соған байланысты, оқушыларға бұл ұғымдарды түсіндіру керек. Капитализм - жеке меншікке негізделген өндіріс пен таратудың экономикалық жүйесі, әмбебап құқық теңдігі және еркін кәсіпкерлік.Коммунизм - бұл әлеуметтік теңдікке, өндіріс құралдарына мемлекеттік меншікке негізделген әлеуметтік-экономикалық жүйе.Үшінші әлем елдері- екінші жыныстың географиялық термині. ХХ ғасыр, елге көрсетіп, «қырғи-қабақ соғыс» мен оның қару-жарақ жарыстарына тікелей қатыспаған.Дереккөзімен жұмысКейбір елдер КСРО ның , ал басқалар АҚШ-тың жақтастары болуының факторларың және бейтарап елдердің мақсаттарың аңықтау үшін, жұптық жұмысты ұйымдастыру. Бұл тапсырмада оқушылар алдыңғы білімдеріне, сондай-ақ жаңа дереккөзге сенім артады


    Презентация



    Ресурстар





















    Сабақтың соңы5 мин

    РефлексияОқушыларға шағын қорытынды жазуды ұсыну: - Әлемнің 2 лагерьге бөлініп кетуі қандай оқиғаға әкелді?Дескриптор:- Оқушы әлемдік саясаттағы өзгерістерді сипаттайды-Оқушы елдердің өзерістерің сипаттайды - Оқушы әлемнің екі лагерьге бөлініп кетуі әкелеген өзгерістерді қорытындылайды.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушыныі жеке қабілеттерін ескере отырып, жеке қолдауын көрсету, оқу материалдары мен ресурстарды таңдау кезінде (Гарднер бойынша Көптеген интеллект теориясы) тапсырмаларды іріктеуде, белгілі бір студенттің күтілетін нәтижелерінде саралау көрсетілуі мүмкін.

    Сабақ барысында оқушылардың не оқығаны бағалау үшін, қолданылатын әдістерді жазу үшін осы бөлімді пайдаланыңыз.Денсаулық сақтау технологиялары.Бұл сабақтың қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын элементтер.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шыңайы болды ма?ОМ барлық оқушылар жетті ма?Жоқ болса, неге?Сабақта сарау дұрыс өтті ма? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталынды ма? Сабақ жоспарынан қандай шегіну болды, не себептен?





    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?













    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сагатов Балкан Рымбаевич
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-11
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1581393521