Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Әдебиеттік оқу Ә.Қоңыратбаев «Киіктің айласы»
Материал туралы қысқаша түсінік
Пән: әдебиеттік оқу Сынып: 3 «Ә» Мерзімі: 04.03.17ж
Сабақтың тақырыбы: Ә.Қоңыратбаев «Киіктің айласы»
Сабақтың мақсаты: Барлығы: «Киіктің айласы» мәтінімен танысып,негізгі ойды анықтайды. Автодың өмірбаянын біледі.
Кейбіреулері: Талқылап,ортаға салып,өздігінен білім алуға үйренеді.
Көпшілігі: Топпен және жұппен жұмыс жасай отырып,сын тұрғысынан ойлауға дағдыланады.
Нәтижесі: Топпен,жұппен жұмыс жасайды.Сын тұрғысынан ойлай алады.Өмірмен байланыстыра алады. Өз ойын еркін жеткізеді өзіндік ой түйеді.
Сабақтың түрі топтық жұмыс
Сабақтың әдісі: кубизм, СТО, топтастыру,сұрақ-жауап әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, текше, жетістік ағашы,алмалар, тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
Бөлімі Сабақтың
кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату. Психологиялық дайындық. Мұғалім «Шаттық шеңберін» ұйымдастырады. Оқушылар шаттық шеңберінде жиналып тұрады.
Топқа бөлу Оқушыларды жақсы қасиеттерге байланысты топтарға бөлу
1-топ:Қайырымдылық
2-топ:Мейірімділік
3-топ:Достық
4-топ:Жанашырлық Оқушылар топтарға бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту. Сиқырлы сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру.Әр топқа бір-бірден сұрақ беріледі.
1-топ:Қайырымдылық мәтінінің авторы кім?
2-топ:Қайырымдылық мәтініндегі кейіпкерлерді ата.
3-топ: Мұхтардың орнында сен болсаң не істер едің?
4-топ:Қайырымдылық дегенді қалай түсінесің? Оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.Оқушылардың болжамдары тыңдалады.
Тұсаукесер Ой қозғау.Логикалық ойлауға жетелеу. Киік туралы бейнежазба.
Ой қозғау: Балаға бейнежазбаға байланысты жетелеу сұрақтары қойылады. Оқушылар бейнежазбаны көреді. Оқушылар бейнежазбаға байланысты берілген сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлім Түсіну үшін тапсырмалар : Автормен таныстыру. Автор туралы мағлұмат беру. Жаңа сабақпен таныстыру. Мәтінмен танысу. 4 топтан 4 оқушыға оқыту. Не түсінгендерін сұрау. Сабақтың мазмұнын ашу. Киік туралы қосымша мағлұмат б
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Габдуллина Алмагүл Тасқынбайқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Мақсаты: Топтық жұмыс жүргізу арқылы оқушылардың тіл байлықтарын, шығармашылық қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттері:
1. Жаңа әдістеменің әдіс – тәсілдерін енгізу;
2. Топтық жұмыс түрін қалыптастыру.
Өзектілігі:
Оқу-тәрбиесінде мынадай өзекті проблемалар бар: Оқушылардың өз бетінше ойланып, әрекет етулері жеткіліксіз. Бір оқу міндетін басқа түрлі жолдармен өзгертіп, шеше білу қабілеттері, сонымен қатар алынған білім-білік дағдыларын қазіргі өмір мен ғылым, техника жаңалықтарымен байланыстырып, салыстырып, зерттеп өз болжамдарын жасау қабілеттері әлі де төмен деңгейде. Ал мұның себебі қайда жатыр және бұл проблемаларды шешу үшін, білім үдерісінде инновациялық технологияларды оқып үйреніп, өз іс-әрекетімде енгізу қажет деп ойлаймын. Білім берудің әртүрлі нұсқадағы мазмұны, құрылымы, ғылымға және тәжірибеге негізделген жаңа идеялар, жаңа технологиялар бар.
Бүгінгі таңдағы оқыту үдерісі жаңа әдіс-тәсілдерді, жаңаша идеяларды қолдануды талап етеді. Әр мұғалім өз іс-тәжірибесінде көптеген қиындықтармен, кедергілермен кездеседі. Ол заман көшіне ілесу үшін өз білімін жетілдіріп отыруы қажет. Мен де оқыту тәжірибемде жетістіктерге жету жолдарын қарастырудамын. Оқушылар өз пікірлерін, көзқарастарын еркін және ерікті түрде білдірсе, шығармашылықпен жұмыс істесе екен деген мақсаттарды көздеймін. Тек білдіру емес, сонымен бірге өз пікірлерін дәлелдей алатын және оны іс жүзінде де асыра алатын тұлға болып қалыптасcа екен деймін.
Мұғалім топтық жұмыс түрін қолданғанда, үнемі оқушы санасында болып жатқан өзгерістерді бақылап, оның дамуын жан-жақты зерттей отырып, өз сабақтарын соған сай өзгертіп отырады.
Топпен жұмыс жүргізу кезінде оқушылар:
• Бір - біріне бірдей бағынышта, сыйластықта болады;
• Бір - біріне деген жауапкершіліктері артады;
• Топтың барлық мүшелердің бір - бірін тыңдау, күту шыдамдылығы, кезектесе сөйлеу дағдылары қалыптасты. Топта бірлесіп жұмыс істеп үйренген оқушылардың білімдері нәтижелі шыңдалады;
• Оқушылардың есте сақтау қабілеті
Бастауыш сынып
Баяндамалар, реферат
4 сынып
Мұғалім: Габдуллина А.Т. Қатысқандар: 21 Қатыспағандар:0
Пән: сауат ашу Сынып: 1 «А» Мерзімі: 13.11.18ж.
Сабақтың тақырыбы «Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Д дыбысы мен әрпі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Он саусақтың саласындай,
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Бiр адамның баласындай.
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Сабақтың ортасы
8 минут
№1 Суреттердегі Д әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса.
№2 Әріптер мен сандарды пайдаланып сөз құрастыр.
а н л р о т у ш с д
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
№3 Мұғалімнің көмегімен берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра. Қандай сөз шықты? Оны жаз.
Сергіту сәті
1 минут Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды ұрамыз.
Бiр отырып, бiр тұрып,
Тез шынығып шығамыз.
Қызықты тапсырма
8 минут
Аяқталуы
16 минут
Оқушылар хормен айтып үйренеді.
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Пойыз келеді.
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Бәрі жол береді.
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Жүгіріп өтпе,
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Тұра тұршы шетте.
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Пойызды өткіз.
Қо
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Пән. Математика Сынып: 1 «А»
Мерзімі: 29.11.18ж
Сабақ тақырыбы: « Сандық сәуленің көмегімен қосу және азайту»
Оқу мақсаты: қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді; ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды;
“+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады.
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
Ресурстар: тақтаға ілінген цифрлармен жазылған 11-ден 20-ға дейінгі сандары бар сандық сәуле; 11-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар; санауға қолдануға болатын кез келген заттар, қаламсап, қарындаш, кітаптар т.с.с.
Тірек сөздер Сандық сәуленің көмегімен қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: Қосу амалының ұғымын екі жиынның бірігуі және азайту амалын қосуға кері амал ретінде қалыптастыру; сандық сәуленің көмегімен қоса және азайта білуге үйрету.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
«Сұрақ-жауап» әдісі. Оқушыларға сындарлы сұрақтар (ауызша) қою арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
1.Оқушыда неше күнделік болады? 1
2.Адамда неше көз болады? 2
3.Сыныпта неше терезе? 3
4.Жылқыда неше аяқ болады? 4
5.Адамның 1 қолында неше саусақ болады? 5
6.Сыныпта неше шам бар? 6
7.Аптада неше күн болады? 7
8.Аналар мерекесі қай уақытта? 8
9.Қандай ұлттық ойынды білеміз? 9
10.Екі қолымызда неше саусақ болады? 10
Осы сұрақтарға берілген жауаптарды талдай отырып, сабақтың мақсаты анықталады. Дұрыс жауаптарға оқушылар қол шапалақтап қошемет көрсетіліп отырады.
1-тапсырма. (Жұптық). Аквариум
Аквариумда 13 алтынбалық және 4 семсербалық бар. Аквариумда барлығы неше балық бар?
Сұрақ:
1.Қандай амалдың көмегімен аквариумдағы балық санын табуға болады?
2. Мұны сандық сәуледе қалай көрсетеміз?
3. Қосу нәтижесін табу үшін сандық сәуле бойымен қай бағытта қозғалуымыз керек?
Қорытынды: Қосу белгісін «плюс» деп атайды. Қосынды мәнін білу үшін сандық сәуле бойымен оңға қарай қозғалу керек?
Сандық сәуле — нүктелері санмен белгіленіп көрсет
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері