Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Әдебиеттік оқудан ктж 2019-2020 оқу жылы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Әдебиеттік оқу сабағы бойынша ктж
Материалды ашып қарау
Түсіндірме жазба«Әдебиеттік оқу» пәнінің мақсаты – бастауыш сынып білім алушыларының көркем шығарманы сезіммен қабылдауы, түсінуі, санасында қайта жаңғырта алуы және шығармадан қабылдағанын өзінің шығармашылық әрекетінде жүзеге асыруға ұмтылуы арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру.Оқу бағдарламасында әдеби-шығармашылық қабілеттерін дамыту қарастырылған. Нақты шығармаларды оқып білу және қажетті шығармашылық тапсырмаларды орындау үшін мұғалім білім алушылардың даярлық деңгейіне байланысты сабақтар санын анықтайды.Оқу жүктемесінің көлемі:
  • 3-сыныпта – аптасына 3 сағаттан, оқу жылында – 102 сағатты құрайды.
  • Білім алушылардың оқу дағдыларының қалыптасуын ескере отырып, мұғалім төмендегі міндеттерді қояды:екінші сыныпта сөз бен сөз тіркестерін тұтас оқуға біліктерінің қалыптасуын; оқу қарқыны бойынша оқылған мәтіннің мазмұны түсінуін, оқу кезінде кідіріс жасай білуін, тиісті тыныс белгілерін қоюын, интонациясын, кейіпкерлерінің ерекшеліктері тән қассиеттерді білуін тексереді;үшінші сыныпта негізгі құралдардың мәнерлілігін пайдалануда өлеңдер және шығармалар мәтінін оқу мәнерлілігін тексеру, дауыстап және іштей оқуда оқылған мәтіннің мәнін түсінуін, сонымен қатар, оқу техникасын тексерудің негізгі міндеттерін тұтас сөздермен оқи білуінің қалыптасуын тексереді.

    56-кесте – Оқу дағдыларының нормалары

    СыныптарІ жартыжылдықІІ жартыжылдық
    3-сынып60-65 сөз65-70 сөз


    Білім алушылардың оқу техникасы оқу дағдысын қалыптастыру бойынша одан әрі оқыту алгоритмін құру үшін критерий болып табылатынын ескеру маңызды.Білім алушылардың дайындық деңгейіне байланысты қажет болған жағдайда, мұғалім таңдауы бойынша басқа да әдеби шығармаларды оқуды тізбеге қосуға болады. Ол шығармалар білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес болуы керек.«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша мұғалім әр түрлі қосымша жұмыстарды жүргізуі мүмкін және тапсырмалардың критерийлері мен дескрипторлары даалдын ала дайындалады. Мұғалім шығармашылық жұмыстарды өткізу кезеңі мен түрлерін өзі анықтайды. Төменде ұсыным сипатында критерийлермен жұмыс жасаудың шамамен түрлері берілген (56- кесте).

    57-кесте – Пән бойынша жұмыс түрлерінің үлгісі

    Оқудың түрлеріКритерийлер/дескрипторлар
  • Алгоритм бойынша әңгіме құрау- алгоритм бойынша әңгіме құрай алады;- әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды;- әңгімені аяқтай алады;- құралған әңгімені жазады
  • Кейіпкердің атынан хат

  • сөйлемдерді нақты әрі анық құрайды;
  • дәйектілікті сақтайды;
  • кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, қорытынды жасай алады
  • Кейіпкерге хатМұғалім шығарманы өз қалауы бойынша таңдайды. Ал білім алушылар хат жазатын кейіпкерін өз бетінше таңдайды.- өз хатына ат қоя алады;- тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша хат жазады;- өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді;- сөйлемнің ойын дәл жеткізеді;- кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды;- кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, қорытынды жасай алады
  • Санамақ құрастыруСанамақ – баланың есептеу, ойлау қабілетін дамытуға арналған тілдік құралы.
  • санамақтарды мақал-мәтелдерден, жұмбақтардан, т.б. ажырата алады;
  • санамақ құрастырудың принципін түсінеді;
  • өзінің құрастырған санамағына таныстырылым жасайды
  • Диалог
  • диалог түрінде сөйлесе алады;
  • диалогтің басында, ортасында және соңында айтылатын сөйлемдерді дұрыс қолданады;
  • ойын түсінікті және дұрыс жеткізе алады;
  • сөздік қорын көрсете алады
  • Кітап жасауШығармашылық жобаның бұл түрін (жеке немесе топтық) әртүрлі техникада орындауға болады. Бұл өзі суреттерін салып, қолымен жазылған кітап болуы мүмкін. Кітапты аппликациямен әрлеуге болады. Кітап әртүрлі мазмұнда бола алады: «Бұл қандай аң?»; «Ақ» сөзімен тұрақты сөз тіркестері, иллюстрацияланған (суретті) сөздік.
  • шығармашылық жобаның тақырыбын анықтайды;
  • кітаптың мазмұнын ойластырады (ресурстарды таңдайды);
  • суреттермен әрлейді;
  • суреттер мазмұнына сәйкес келеді
  • Берілген рифма бойынша өлең (буриме) шығару және басқа да өлең түріндегі шығармаларды ойлап табу; сондай-ақ бірінші жолдың екінші жолын ойлап табу және т. б.
  • екі немесі бірнеше сөздердің қосымшаларынан, соңғы буындарынан ұйқасым таба алады;
  • берілген рифмаға сәйкес сөздерді таңдай алады;
  • берілген тақырыпқа сәйкес өлеңді жалғастыра алады
  • Ертегілер еліндеӘртүрлі ертегілерден сюжеттерді және кейіпкерлерді таңдайды, оларды біріктіріп, ертегі ойластырады. Білім алушылар кейіпкерлерін алмастыра отырып, өздерінің сүйікті ертегілерін ала алады.
  • әртүрлі ертегілердің кейіпкерлерін бір сюжетке біріктіре алады;
  • ойластырған ертегісі түсінікті;
  • оқиғалардың дәйектілігін сақтайды
  • Аяқталмаған әңгіме
  • ұсынылған бастамасы бойынша әңгімені жалғастырады;
  • әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды;
  • әңгімені аяқтай алады
  • Оқылған шығармаға диафильм салу
  • мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді;
  • мәтінді аяқталған мазмұндық бөліктерге бөле алады;
  • әр бөліктің негізгі ойын анықтай алады;
  • әр бөлікке ат қояды;
  • дәйекті жоспар құрады;
  • диафильм салады


  • Пән бойынша жиынтық бағалау бөлім бойынша (БЖБ) және тоқсан бойынша (ТЖБ) жиынтық бағалау рәсімдерінің нақты санымен әр тоқсанда 1 рет өткізіледі. Төменде бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны (57-кесте).

    58-кесте – «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны

    СыныптарБөлімдер/ортақ тақырыптар бойыншажиынтық бағалау рәсімдерінің саны


    1-тоқсан2-тоқсан3-тоқсан4-тоқсан
    3-сынып2*2*2*2*
    * Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауда сөйлеу қызметінің екі түрі біріктіріледі (мысалы, тыңдалым және айтылым; оқылым және жазылым)





    3-сыныпқа «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 102сағатты құрайды.
    СабақСабақ тақырыбыОқу мақсатыҮйге тапсырма СағатМерзіміТүзетулер








    Оқу, жаттау, мазмұндау







    1-бөлім. Жанды табиғат 1тоқсан 8 апта /25сағат/
    11Оқуға шақыру.Оқуға шақыру. Ахмет Байтұрсынұлы3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.5-бет жаттау

    1



    22Күн шыққанда. Күн шыққанда. Ілияс Жансүгіров3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау.7-бет жаттау1



    33Есеннің кірпісі.Есеннің кірпісі. Сапарғали Бегалин.3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау.9-бет мазмұндау 1



    44Табиғат тағылымы.Шегіртке мен құмырсқа.ысал).Иван Крылов3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау; 3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.12-бет рөлге бөліп оқу1



    55Құмырсқаның қанағаты. Құмырсқаның қанағаты. (Ертегі)3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;3.2.6.1 – кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып бағалау;3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.

    15-бет мазмұндау

    1



    66Қанатты достарым.Қараторғай. Жүсіпбек Аймауытов3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру;3.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру.

    18-бет түсініп оқу

    1



    77Қамқорлық. Қамқорлық. Бердібек Соқпақбаев3.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру.21-бет мазмұндау

    1



    88Туған өлке гүлдері.Гүлдер. Тұманбай Молдағалиев3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.24-бет жаттау

    1



    99Табиғаттағы байланыс.Терек пен қабығы. ысал).Бейсебай Кірісбайұлы.3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.26- бет рөлге бөліп оқу

    1



    1010Мен қалада тұрамын.Сен ұйықтап жатқанда. Бердібек Соқпақбаев.Таң. Ертай Ашықбаев3.2.8.2 – эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау.28-бет мазмұндау, мәнерлеп оқу1



    1111Бау – бақша аясында.Жеміс бағында. Бейсебай Кірісбайұлы. Жүзім жегісі келген қасқыр. (Ертегі)3.2.6.1 – кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.32-бет мазмұндау, мәнерлеп оқу1



    1212Алмастың ағашы. Алмастың ағашы. Мархабат Байғұт.3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.35-бет мазмұндау

    1



    1313Киіктің айласы.Ақсақ киік. Сәкен Сейфуллин.Киіктің айласы. Әуелбек Қоңыратбаев3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу.38-бет оқу

    1



    1414Жиынтық бағалау № 12.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.40-бет тапсырмаларды орындау







    ІІ-бөлім. ЖАҚСЫДАН ҮЙРЕН, ЖАМАННАН ЖИРЕН.
    1515Жақсы деген немене, жаман деген немене?3.2.9.1 – шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру.44 –бет тапсырма-ны орындау

    1



    1616Жақсылық жасау – борышың.Баланың айласы. Ыбырай Алтынсарин.

    3.1.4.2–сөйлеубарысындаиллюстрациялар,көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану.45-бет мазмұндау

    1



    1717Жақсыдан үйрен.Малды пайдаға жарату. Ыбырай Алтынсарин.3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.48–бет түсініп оқу1



    1818Адамдық – борышың.Адамдық борышың. Шәкәрім Құдайбердіұлы3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.50-бет жаттау

    1



    1919Абайдың қарасөзі.Абайдың отыз сегізінші қарасөзінен.3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.51-бет мәнерлеп оқу

    1



    2020Батыр туса – ел ырысы.Батырлар жыры.Қобыланды батыр. (Жырдан үзінді)3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.53–бет түсініп оқу

    1



    2121Том мен Бекки.Том мен Бекки. Марк Твен.Жиынтық бағалау № 23.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.58-бет мазмұндау

    1



    2222Нағыз достық.Батылдық. Марк Твен.3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.60-бет оқу

    1



    2323Ата сөзі – алтын сөз.Алтын сөз. Несіпбек Айтұлы. Тоқсандық жиынтық бағалау. № 13.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп тауып, бағалау.63–бет түсініп оқу

    1



    2424Ғаламтор туралы ойларым.Аман мен телефон. Әдібай Табылды.Ғаламтор туралы. Ертай Ашықбаев.3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.65-бет мәнерлеп оқу, түсінгенін айту

    1



    2 тоқсан 8 апта /24сағат/Қазақ деген халықтың баласымын.


    251Білім керек бәріне.Білім керек бәріне. Фариза Оңғарсынова.Білім. Өтебай Тұрманжанов3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу.70-бет жаттау

    1



    262Қазақ деген халықтың баласымын.Қазақ деген халықтың баласымын. Тұманбай Молдағалиев.3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.72-бет мәнерлеп оқу

    1



    273Нені үйрендім?

    2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.74- бет сұрақтарға жауап жазу

    1



    ІІІ-бөлім. УАҚЫТ.
    284Жыл санау.Жыл басы.3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.75-бет түсініп оқу

    1



    295Жас уақытта көңіл – гүл.Ғылымға көңіл бөлсеңіз. Абай Құнанбаев.3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.78-бет мәнерлеп оқу

    1



    306Күзгі уақыт.Күз. Міржақып Дулатов.3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекше- ліктерін анықтау.80-бет мазмұндау

    1



    317Ауыл күзі.Ауыл күзі. Тайыр Жароков.3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекше- ліктерін анықтау.81-бет жаттау

    1



    328Қысқы кеш суреттері.Қысқы кеш. Александр Пушкин.3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.85-бет түсініп оқу

    1



    339Қысқы кеш.Қысқы кеш. Мұқан Иманжанов.3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.87-бет мазмұндау

    1



    3410Түскі тамақ – күшті тамақ.Түскі тамақ. Ертай Ашықбаев.3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.89- бет жаттау

    1



    3511Күн тәртібі.Күн тәртібі. Жолтай Әлмешов3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.90-бет оқу

    1





    36


    12


    Үйрен білім жастықта!Бақыт құсы. Ыбырай Алтынсарин.Балалық шақ. Мағжан Жұмабаев.


    3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.


    93-бет түсініп оқу





    2




    3713Жиынтық бағалау 32.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.96–бет түсініп оқу

    1



    IV – бөлім. СӘУЛЕТ ӨНЕРІ.
    3814Керемет күмбез.Керемет күмбез.3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.97-бет мазмұндау

    1



    3915Мақтанышым – Астанам.Мақтанышым – Астанам. Ермек Өтетілеуұлы.3.3.3.1 – шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну.99-бет жаттау

    1



    4016Сәулетті біздің Алматы.Сәулетті біздің Алматы. Абдырахман Асылбек.Мұздайдын. Абдырахман Асылбек.3.3.3.1 – шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну.103-бет түсініп оқу

    1



    4117Әлемнің кереметтері.Вавилонның аспалы бағы.3.2.9.1 – шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түріндеберу.105-бет мазмұндау

    1



    4218Жер астында қала бар. Алтын мүйізді киік. (Ертегі)3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.107-бет мәнерлеп оқу

    1



    4319Жер астында қала бар. (жалғасы)Алтын мүйізді киік. (Ертегі) (жалғасы)

    3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.110-бет мәнерлеп оқу

    1



    4420Күшіңе сенбе, ісіңе сен.Ер еңбекте сыналады. Жекен Жұмаханов. Жиынтық бағалау№ 43.1.4.2 – сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фото- суреттер қолдану.112-бет түсініп оқу

    1



    4521Өнерлінің қолы алтын.Он саусақ. Мұзафар Әлімбай.Он саусақ. Шона Смаханұлы.

    3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.115-бет жаттау

    1





    46


    22
    Өнерлінің қолы алтын.Он саусақ. Шона Смаханұлы.

    3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.117-бет жаттау

    1



    4723Тоқсандық жиынтық бағалау №22.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.қайталау.1



    4824Еңбекке жастан, өнерге бастан.Алтын балта. (Ертегі)3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру.120-бет мазмұндау

    1





    III – тоқсан. (32 сағат) Өнер.

    491Өнер алды- қызыл тіл.Қарлығаш әулие. Төле би3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлықерекшеліктерін анықтау;3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.4-бет түсініп оқу1



    502Өнер алды- қызыл тіл.Бала – бауыр етің. Қаздауысты Қазыбек.3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.8-бет Оқу, мазмұндау 1



    513Шешеннің сөзі ортақ.Әнет баба өсиеті. Балтабай Адамбаев3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу.11-бет түсініп оқу1



    52

    Асыл сөз.Асыл сөз. Абдырахман Асылбек3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.13-бет түсініп оқу1



    534Күй құдіреті.Күй құдіреті.3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.16-бет мазмұндау1



    545Ән өнері.Аққұс туралы аңыз. Оразбек Бодықов3.2.5.1 – көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау;3.2.8.1 – эпизодтардысалыстыру.19-бет Оқу, мазмұндау1



    556Сурет салу – өнер.Бәрібір өкінбеймін. Марат Қабанбай.Сурет салу – өнер. Ақылбек Шаяхмет3.3.3.1 – шығармашылық жұмысын сурет түрінде ұсыну.3.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен қателерді табу және түзету.22-бет түсініп оқу1



    567











    578Қазақ биі. Қазақ биі. Шара ЖиенқұловаӨнерпаздар. Әдібай Табылды. 3.1.4.2 – сөйлеу барысында фотосуреттер қолдану;3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.26-бет оқу1



    589Ат – ер қанаты.Атқа міндім. Қастек Баянбай3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу;3.2.8.1 – эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау.31-бет Оқу, мазмұндау1



    5910Атқа міну – өнер.Мен де атқа міне аламын. Алан Маршалл3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу;3.2.8.1 – эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау.34-бет түсініп оқу1



    6011Ойнай білу де – өнер.Елдестің ойыны. Оспанхан Әубәкіров3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.38-бет оқу1



    6112Өнер – білім бар жұрттар.Өнер – білім бар жұрттар.Ыбырай Алтынсарин3.3.3.1 – шығармашылық жұмысын жұмбақ-өлең түрінде ұсыну.41-бет түсініп оқу1



    6213Жиынтық бағалау № 52.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.42-бет түсініп оқу1



    АТАҚТЫ ТҰЛҒАЛАР.

    6314Ғұлама ғалым.Сағыныш сазы. Әбу Насыр әл – Фараби.3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.45-бет Оқу, мазмұндау1



    6415Хан Абылай.Хан Абылай атандың. Бұқар жырау.3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу;3.1.4.1 – сөйлеу барысында суреттерді (қиялындағы) қолдану.47-бет түсініп оқу1



    6516Алғашқы ұстаз.Алғашқы қоңырау. Ғафу Қайырбеков.3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу;3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.49-бет жаттау1



    6617Қазақтың бас ақыны.Бала Абай. Мұхтар Әуезов.3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.51-бет Оқу, мазмұндау1



    6718Халық поэзиясының алыбы.Жәкем. Ділдахан ЖамбыловаШәкірт балаларға. Жамбыл Жабаев3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.54-бет түсініп оқу1



    6819Күй атасы.Құрманғазы.Ахмет Жұбанов3.1.4.2 – сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану.57-бет мазмұндау1



    6920Күш атасы.Балуан. Әуелбек Қоңыратбаев3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау.60-бет түсініп оқу1



    7021Халық ұстазы.Бала Ахмет. Қоғабай Сәрсекеев.3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.63-бет Оқу, мазмұндау1



    7122Кейіпкер портреті.Аяулы Жақаң. Асқар Дулатов.3.2.6.1 – кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау.65-бет түсініп оқу1



    7223Қазақтың бұлбұлы.Күләш. Қанабек Байсейітов3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу;3.2.9.1 – шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптардан ақпаратты табу және ақпаратты пайдалану.68-бет түсініп оқу1



    7324Батыр ата.Батырдың мінезі. Нығмет Ғабдуллин.3.2.6.1 – кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;3.3.3.2.1 – шығармакейіпкеріне хат жазу.70-бет Мазмұндау1



    7425Пулемётші батыр қыз.Мәншүк.Сәду Машақов.3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.73-бет оқу1



    7526Мерген қыз.Әлия. Сағи Жиенбаев Жиынтық бағалау № 63.1.4.1 Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.74-бет түсініп оқу1



    7627Тұңғыш ғарышкер.Тоқтар батыр. Тұманбай МолдағалиевҰшты зымыран аспанға. Бүркіт Ысқақов3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру;3.3.2.1 – өлең (төртжолды) жазу.76-бет жаттау1



    7728Тоқсандық жиынтық бағалау № 32.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.78-бет түсініп оқу1



    Су – тіршілік көзі.

    7829Су – тіршілік көзі.Ақбас торғай.(ертегі)3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.80-бет оқу1



    7930Өзеннің пайдасы.Өзен. Ыбырай Алтынсарин.3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.83-бет мазмұндау1



    8031Таза бұлақ.Таза бұлақ. Ыбырай Алтынсарин.3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану;3.1.4.2 – сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану.85-бет мазмұндау1



    8132Таза бұлақ.Таза бұлақ. Ыбырай Алтынсарин.3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану;3.1.4.2 – сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану.85-бет мазмұндау1





    4 тоқсан. (21 сағат)

    821Судың қасиеті. Көкқұтанның ақылы. Пошшо Қожа3.3.1.5 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.88- бет мазмұндау1



    832Суды қалай ішеді?Жануарлар суды қалай ішеді? Жылқы. Қой. Түйе. Ешкі. Сиыр. Ит. Мысық. Сейіл Боранбаев.3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.89-бет түсініп оқу1



    843Жаңбыр. Нөсер.Адырбек Сопыбеков3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.92- бет мазмұндау1



    854Жаңбырдың пайдасы.Ақ жаңбыр. Жәнібек Кәрбозин.3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау.94-бет оқу1



    865Көлде. Көл жағасында.Зейнолла Шүкіров.

    3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.95-бет түсініп оқу1



    876Көлде. Көлде. Ғабит Мүсірепов 3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.97-бет түсініп оқу1



    887Бұлақ көрсең, көзін аш.Райымбек бастауы. Жолдасбай Тұрлыбаев.3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.100 -бет мазмұндау1



    898Судың пайдасы.Суыр сұңқар, су қайда?3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.103-бет сұрақтарға жауап жазу1



    909Ғажайып әлем.Адам – балық. Александр Беляев.3.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі(иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру.106-бет мазмұндау1



    9110Ғажайып әлем. (жалғасы)Адам – балық. (жалғасы) Александр Беляев.3.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі(иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру.109-бет мазмұндау1



    9211Судың да сұрауы бар.Нағыз адам.Василий Сухомлинский3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау.111-бет түсініп оқу1



    9312Нені үйрендім?Жиынтық бағалау № 72.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау113-бет сұрақтарға жазу1







    9413Тәуелсіздік күні.Бостандық таңы атты. Шәкәрім Құдайбердіұлы.3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу.115-бет түсініп оқу1



    9514Ана тіліне тағзым.Ана тіліне тағзым. Мұзафар Әлімбаев.Сүйемін. Сұлтанмахмұт Торайғыров3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау116-бет жаттау1



    9615Отанымды сүйемін.Үш бақыттым. Мұқағали Мақатаев3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.118-бет жаттау1



    9716Аналар мерекесі.Ардақты ана.Әнуарбек Дүйсенбиев.Қуаныш.Әбді Шынбатыров3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.120-бет мәнерлеп оқу1



    9817Наурыз келді!Наурыз келді!Темірхан Медетбек3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.123-бет түсініп оқу1



    9918Айт құтты болсын!Айт. Сұлтанмахмұт Торайғыров.Айт күндері. Бейімбет Майлин. Жиынтық бағалау 83.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.125-бет түсініп оқу1



    10019Жеңіс күні.Жеңіс күні. Қайрат Жұмағалиев.Бейбітшілік болса. Жұматай Жақыпбаев3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.127-бет түсініп оқу1



    10120Тоқсандық жиынтық бағалау № 42.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.129-бет тапсырмаларды орындау1



    10221Жыл бойы өткенді қайталау.3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу..1





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Казиева Гульнур Токсанбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-08
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Басқа
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570552679
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999