Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Математика сабағынан 3-сыныптар үшін ктж 2019-2020 оқу жылы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Математика сабағынан 3-сыныптар үшін ктж 2019-2020 оқу жылы
Материалды ашып қарау




Түсінік хат «Математика» оқу пәні ретінде бастауыш білім берудің маңызды мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыруда елеулі үлес қосады. Математика бойынша бастапқы білім сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытады, зерттеу және қарым-қатынастың, математикалық білімді өмірде қолданудың алғашқы дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Бастауыш сынып білім алушылары математика курсын игере отырып, талдау, синтездеу, жіктеу, салыстыру, себеп-салдарлық қатынастар мен заңдылықтарды анықтауды үйренеді, түрлі заттар мен қоршаған орта құбылыстарын сипаттау үшін математикалық тілдің негіздерін игереді, білім мен іс-әрекет тәсілдерін меңгереді, мұның барлығы жинақтала келе оқи білуге негіз болады. «Математика» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 3-сынып – аптасына 5 сағат, оқу жылында – 170 сағатты құрайды. «Математика» пәні бойынша мұғалім алдын ала дайындалған критерийлер мен дескрипторлар бойынша әр түрлі қосымша тапсырмалар мен жұмыстарды жүргізе алады. 64-кесте – Жұмыс түрлері мен критерийлері № Жұмыс түрлері Критерийлер/дескрипторлар 1. Берілген мәліметтері жетіспейтін есептерді - мәліметтері толық емес 185 шешу Білім алушылар сандары, шарты мен сұрағы бар есептердің шығару жолдарын жақсы түсіну үшін оларға жетіспейтін мәліметтері бар есептерді ұсынуға болады. есептерді ажырата біледі; - есепті жетіспейтін мәліметпен толықтыра алады; - жазбаны нақты мәліметтермен толықтыра алады 2 .Артық мәліметтер берілген есептерді шешу Білім алушылар сандары, шарты мен сұрағы бар есептердің шығару жолдарын жақсы түсіну үшін оларға артық мәліметтері бар есептерді ұсынуға болады. - артық мәліметтері бар есептерді ажырата алады; - есептің шартын өзгерте және дәлелдей алады; - бақылай, салыстыра және қорытынды шығара алады 3 .Графикалық модельдеу Графикалық модель – сюжеттік есептің сызбасы, ол білім алушыларға есеп шартында берілген абстрактілі қатынастарды нақты кеңістіктік формада түсінуіне көмектеседі. - есеп мәтінін сызбамен келтіре алады; - есеп мәтінін және оған сай келетін сызбаны сәйкестендіре алады; - есептің берілгендерімен модельді толтыра алады; - сызба бойынша есеп құрастыра алады 4 .Заңдылықтарды табу және өзінің заңдылықтарын жасауға арналған шығармашылық тапсырмалар. Математикалық заңдылық – бұл белгілі бір ереже. Осы ереже бойынша элементтердің сандық, пішіндік немесе басқа да қатарында белгілі бір сәйкес тәртіппен элементтердің немесе олардың қасиеттерінің қайталануы немесе өзгеруі болып табылады. - заңдылық – бұл белгілі бір ереже, іздеу екенін біледі; - элементтері/заттар белгілі бір ереже бойынша орналасқанын түсінеді; - топтастыра және қорытынды жасай алады. Пән бойынша жиынтық бағалау бөлім бойынша (БЖБ) және тоқсан бойынша (ТЖБ) жиынтық бағалау рәсімдерінің нақты саны әр тоқсанда 1 рет өткізіледі. 65-кесте – «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны

Сыныптар1-тоқсан2-тоқсан3-тоқсан4-тоқсан
3-сынып3333
























Математика 3- сынып
  • тоқсан 41 сағат
  • Бағдарлама бөліміне сілтемеСабақ тақырыбыОқыту мақсаттарыСағат саныҮй тапсырмасыМерзіміТүзетулер
    11.Жанды табиғат .

    1 А.1000 көлеміндегі сандар . Қосу және азайту3.1.1.1.1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну: 3.1.1.2. Үш таңбалы сандарды оқу,жазу,салыстыру және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрену3.5.2.1. көп таңбалы сандардың графикалық моделін құру, кластар мен разрядтар кестесін құру16-бет, 8- мысал



    2Жануарлар мен өсімдіктер әлеміне күн райының әсеріРазрядтық қосылғыштардың қосындысы3.1.2.1. үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау 1 000 000-ға дейінгі мыңдықтармен санау1 9 -бет, 10 - мысал



    3

    1.Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту 3.1.2.1.Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуды үйрену, есептер шығару, әріпті өрнектердің мәндерін таба білу1 11-бет, 5 - мысал



    4Күн райының адам өміріне әсері2.Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту 3.1.3.1.Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуды үйрену, есептер шығару, есептеу тәсілдерін түсіндіру1 13 -бет, 6- мысал



    5

    3.Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту 3.1.3.2.Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуды үйрену, есептер шығару, есеп бойынша өрнек құрып, оны шығара білу. Өрнектерді құрастырып , жаза білу, мәндерін табу1 16 -бет, 10- мысал



    6Өсімдіктер әлемі1. 1 000 000-ға дейін мыңдықтырмен санау 3.1.4.1. үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау 1 000 000-ға дейінгі мыңдықтармен санау

    1 19-бет, 7- мысал



    7

    2.1 000 000-ға дейін мыңдықтырмен санау. Сандар тізбегі 3.1.4.1. үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау 1 000 000-ға дейінгі мыңдықтармен санау, есептер шығару, теңдеулерді шешу1 21 -бет, 6- мысал



    8Жануарлар әлеміКөптаңбалы сандардың моделі Сандар тізбегі3.1.5.1. көп таңбалы сандардың графикалық моделін құру, кластар мен разрядтар кестесін құру1 23 -бет, 7 - мысал



    9Жергілікті жердің жер бедері1.Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері 3.1.6.1. Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдануды үйрену, баған түрінде қосу және азайту1 26-бет, 6 - мысал



    10

    2.Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері 3.1.6.1. Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдануды үйрену, өрнектер құрастыру, топтау, мәндерін табу1 28 -бет, 6 - мысал



    11

    3.Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері Бақылау жұмысы №13.1.6.1. Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдануды үйрену , өрнектердің мәндерін табу, баған түрінде есептеу1 Көбейту жаттау



    12Өсімдіктер әлемі4.Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері3.1.4..2. 1000 көлеміндегі сандарды баған түрінде қосуды және азайтуды білу,есептер шығару1 33 -бет, 8- мысал



    13ҚұстарӨткенді бекіту3.1.7.1. Көптаңбалы сандарды жазуды, оқуды, және салыстыру, тиімді тәсілдермен есептеу1 35-бет, 8 - мысал



    14Табиғатты қорғауЖиынтық бағалау №1

    3.1.8.1. Өрнектер құрастыру, оқу, мәндерін табу, теңдеулер құру , оларды шешу1 38-бет, 10- мысал



    15

    Өзіңді тексер

    3.1.8.2. Өзінің жетістіктерін тексеру, көрсету1 Тапсырманы орындау



    16Жазушылар шығармаларындағы Қазақстан табиғаты1 . Көбейту және бөлу амалдарын орындаудағы 1 санының қасиеті3.1.2.1. 1- ге көбейту және бөлуді орындауда 1 санының қасиетін қолдану1 43 -бет, 8 - мысал



    17













    Көбейту және бөлу амалдарын орындау кезіндегі 0-дің қасиеті Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы3.1.2.2. 1- ге көбейту және бөлуді орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану, санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу1 45-бет, 7 - мысал



    18Қазақстанның табиғаты туралы аңыздар 0 және 1 санымен амалдар орындау. Жақшалы өрнектердің мәнін табу3.1.2.2. 1- ге көбейту және бөлуді орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін әріпті теңдіктер арқылы жазып үйрену1 47-бет, 7- мысал



    19Қазақтың мақалдары1.Есепті модельдеу3.1.2.1. Есеп бойынша өрнек құруды үйрену1 49 -бет, 5 - мысал



    202.Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен2.Есепті модельдеу3.2.2.1. Есеп бойынша өрнек құруды үйрену1 51 -бет, 7 - мысал



    21Отбасы құндылықтары1.Аудан. Ауданның өлшем бірліктері3.2.3.3. «Аудан»дегеннің не екенін , оның өлшем бірліктерін және ауданды ауданды палеткамен өлшеуді білу1 54 -бет, 6- мысал



    22Еңбектің адам өміріндегі маңызы2.Аудан. Ауданның өлшем бірліктері3.2.3.3. Әртүрлі ауданды салыстыруды , шамалар мәнімен берілген амалдарды орындауды үйрену1 57-бет, 6 - мысал



    23Еңбектің адам өміріндегі рөлі3.Аудан. Ауданның өлшем бірліктері3.2.3.3. Әртүрлі ауданды салыстыруды , шамалар мәнімен берілген амалдарды орындауды үйрену1 59-бет, 9- мысал



    24Менің жұмсайтын шығындарымШамалар арасындағы тәуелділік3.2.3.4. 2 – 3 амалдан тұратын есептерді шығару1 62 -бет, 6- мысал



    25Жануарларға қамқорлық1. Екі жиынның бірігуі және қиылысуы3.2.2.2. Екі жиынның бірігуі мен қиылысуын белгілеуді, құрастыруды, бейнелеуді үйрену1 66 -бет, 8- мысал



    26Менің қызығушылығым2. Екі жиынның бірігуі және қиылысуы3.2.2.2. Екі жиынның бірігуі мен қиылысуын белгілеуді, құрастыруды, бейнелеуді үйрену1 69 -бет, 7- мысал



    27Мінез – құлық ережелері1. Мүмкіндіктер тармағы3.2.2.3. Мүмкіндіктер тармағын құрып үйрену, есептер шығару1 71-бет, 2 мысал (ә)



    28Адамдар арасындағы достық2. Мүмкіндіктер тармағы3.2.2.3. Мүмкіндіктер тармағын құрып үйрену, есептер шығару1 76 -бет, 9- мысал



    29

    Жиынтық бағалай №23.2.2.4.Шамалардың мәндерін салыстыру, жиындардың қиылысуы мен бірігуін белгілеуді білу. «Мүмкіндіктер тармағын» құрып, 2-3 амалды есептерді шығару1 78 -бет, 6 - мысал



    30

    Өзіңді тексер

    3.2.2.5.Өз жетістіктерін тексеру1 Тапсырмаларды орындау



    31Сынып ұжымы . Құқықтар мен міндеттер6 санына көбейту және бөлу кестесі. Жанама сұрақтармен берілген есептер3.2.3.1. 6 санына көбейту және бөлу кестесін қолдану және құрастыру. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару1 84 -бет, 7 - мысал



    32Ұжым. Біз әртүрліміз, бірақ біргемізФормулалар3.2.3.2. Шамалардың формуласын түсіну, амалдардың орындалу ретін білу, формулаларды пайдаланып есептер шығару1 87-бет, 8- мысал



    33Сынып ұжымы .7 санына көбейту және бөлу кестесі. 3.2.3.3. 7-ге көбейту және бөлу кестесін құруды және қолдануды үйрену1 90 -бет, 8 - мысал



    34Жақсылық пен жамандықӨткенді бекіту

    3.2.3.4. Шамалар арасындағы қатынасты және көбейту мен бөлу кестесін есептер шығару үшін қолдану1 92-бет, 7- мысал



    35Жақсылық пен жамандық туралы халық ертегілері8,9, сандарына көбейту және бөлу кестесі3.2.3.3. 8 , 9 –ға көбейту және бөлу кестесін құруды және қолдануды үйрену1 94-бет, 6- мысал



    36Ұжымдық шешімЖиынтық бағалау №33.2.3.5. Есеп шығару, өрнектегі амалдардың орындалу ретін анықтау, көбейту кестесін қолдана білу1 96-бет, 5- мысал



    37 Құқықтар мен міндеттерЕсептер шығару

    3.2.3.5. Есеп шығару, өрнектегі амалдардың орындалу ретін анықтау, көбейту кестесін қолдана білуді бағалау, есепке алу1 98 -бет, 7- мысал



    38Қайырымды істерТоқсандық жиынтық бағалау №1Білімдерін есепке алу, бағалау, қорытындылау1 102-бет, 9 мысал (а)



    39

    Қорытындылау 3.2.3.6. Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау, есептер шығару1 Көбейту жатта



    40Мен өзімнің жетістіктерімді тексеремінӨзіңді тексер!3.2.3.7. Көбейту кестесі, формулаларды толықтыру,өрнектер құруесептерді талдап,шығару.1Тапсырманы орындау









  • тоқсан 40 сағат
  • Бағдарлама бөлімдеріне сілтемеСабақтың тақырыбыОқыту мақсаттарыСағат саныҮй тапсырмасыМерзіміТүзетулер
    413.Уақыт Уақытты қалай өлшейді?1. Үлес туралы түсінік . 3.3.1.1.Үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру16-бет8-мысал



    42Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері2. Үлес және бөлшек туралы 3.3.1.1. Үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру18-бет3- мысал



    43

    Бөлшекті оқу, жазу және салыстыру3.3.1.2. Бөлшектерді оқу, жазу және салыстыру, теңдеулер шешу, есептеу110-бет6-мысал



    44Егін жинау уақыты1. Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу3.3.1.3.Санның бөлігін табу, бөлігі бойынша санды табуды үйрену, есептер шығару112-бет6-мысал (ә)



    45Жолдағы уақыт2. Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу3.3.1.3.Санның бөлігін табу, бөлігі бойынша санды табуды үйрену, есептер шығару114-бет 5-мысал



    46Қайырымды істер уақыты3. Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу3.3.1.3.Санның бөлігін табу, бөлігі бойынша санды табуды үйрену, есептер шығару,теңдеулер шешу1 17-бет, 6 - мысал



    47Саябақтар мен гүлбақтарСанның квадраты3.3.1.4.Санның квадратын екі бірдей көбейткіштің көбейтіндісі ретінде табуды білу, фигуралардың периметрі мен ауданын табу1 19-бет, 4- мысал (ә)



    48Қала құрылысы және бейресми символдардың мәні

    Санның кубы3.3.1.5. Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде табуды үйрену, амалдардың орындалы тәртібін анықтай білу, есептер шығару1 21-бет, 4 - мысал



    49Сәндік қолданбалы өнерСанның квадраты және кубы3.3.1.5. Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде табуды үйрену, амалдардың орындалы тәртібін анықтай білу, есептер шығару1 23 -бет, 5- мысал



    50Зат сатып аламын1. Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару3.3.1.6. Есептер құрастыра білу, оларды шығару,үлестерді жазу1 25 -бет, 6- мысал (б)



    51

    2. Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару3.3.1.6. Есептер құрастыра білу, оларды шығару,бөлшектердің өсу ретін таба білу1 27 -бет, 5- мысал (ә)



    52Мен өзімнің жетістігімді тексеремінӨзіңді тексер Жиынтық бағалау №43.3.1.7.Үлес пен бөлшек, шамалар мен санның үлесін табуға берілген есептерді шығару, талдау1 28-29 бет тапсырманы орындау



    534.Сәулет.

    Ерте заманда уақытты қалай өлшеген?
    Шеңбер , дөңгелек және олардың элементтері3.4.1.1.Шеңбер мен дөңгелекті , олардың элементтерін (центр, радиус, диаметр) бір-бірінен ажырату және атау және атау,оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру1 32 -бет, 8- мысал



    54Ежелгі және қазіргі ою - өрнектерСимметриялы және симметриялы емес жазық фигуралар3.4.1.2. Симметриялы фигуралармен танысу, оларды қиып алу, есептер шығару1 34 -бет, 6- мысал



    55Ерте заманда қазақ халқы ауданды қалай өлшеген?

    1. Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу3.4.1.3. Тіктөртбұрыштың және шаршының ауданын есептеуді үйрену, есептер шығару1 36 -бет, 6- мысал



    56Ежелгі уақытта ауданды қалай өлшеген?

    2. Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу3.4.1.3. Тіктөртбұрыштың және шаршының ауданын есептеуді үйрену, есептер шығару, теңдеулер шешу1 38-бет, 6- мысал



    57

    3. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу Бақылау жұмысы №23.4.1.4. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын есептеуді үйрену1 40 -бет, 2 - мысал



    58Ежелгі уақытта ұзындықты қалай өлшеген?1. Фигуралар салу3.4.1.5. Әртүрлі фигураларды салуды , фигуралардың қиылысу және бірігу аймағын табуды үйрену, өрнектерді баған түрінде есептеу1 42-бет, 5- мысал



    59Ежелгі өлшеуіш құралдар2. Фигуралар салу3.4.1.5. Әртүрлі фигураларды салу, центрлес дөәгелектермен таныстыру, симметрия осін салу1 45 -бет, 10 - мысал



    60Жылдам әрі дұрыс есептеймізЕсептер шығару. Шамаларға амалдар қолдану 3.4.1.3. Есептер шығару1 47-бет, 5- мысал



    61Астана ғимараттарыКилометр. Миллиметр3.4.1.5.Километр және миллиметрмен танысу, өлшем бірліктерін өрнектеу,есептеу, есептер шығару1 50 -бет, 6 - мысал



    62Астана қаласының ғимараттарыТонна .Грамм3.4.1.6. Масса өлшем бірліктерімен танысу , өрнектермен есептер құрастыру, теңдеулер шешу1 53 -бет, 6 - мысал



    63Қала ішінде саяхаттаймызНүктенің координаталары және қозғалыс бағыты3.4.1.7. Нүктенің координаталарын анықтауды үйрену, кесте бойынша өрнектер құрастыру1 55-бет, 4 - мысал



    64Қазақстандағы спорт ғимараттарыЕсептер шығару3.4.1.4.Есептер шығару,сызбамен жұмыстар жүргізу, кестені пайдаланып ,шартын жаза білу1 57-бет, 4 - мысал



    65Мен өзімнің жетістіктерімді тексеремін Өзіңді тексерЖиынтық бағалау№53.4.1.7.Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу, формулаларды қолдану,фигуралар салу,есептерді талдап, шығару1 59-60-бет, мысалдарды орындау



    66Ғимараттарды неден тұрғызады? 10-ға, 100-ге көбейту және бөлу3.4.1.8. 10-ға, 100-ге көбейту және бөлуді меңгеру, есептер шығару, амалдардың орындалу ретін анықтау1 63-бет, 5- мысал



    67Әлемнің белгілі ғимараттары. КөпірлерТолық ондықтар мен жүздіктерді көбейту және бөлу3.4.1.8. Толық ондықтар мен жүздіктерді көбейтуді және бөлуді үйрену, есептер шығару, есептеу тәсілдерін түсіндіру1 66 -бет, 7- мысал



    68Ландшафт сәулеті 1000 көлеміндегі көбейту және бөлу3.4.1.8. Нөлмен аяқталатын сандарды ауызша көбейтуді және бөлуді үйрену,есеп құрастыру, оны шығару1 68 -бет, 5 - мысал



    69Гүлбақтар мен саябақтарДөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу3.4.1.8. 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту және бөлу, саыстыру,есептеу1 70-бет, 6- мысал



    70 Бау – бақ құрылысыКөбейтудің үлестірімділік қасиеті3.4.1.9.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін білу, периметрді әртүрлі тәсілмен табу,есеп шығару1 72-бет, 5- мысал



    71

    Көбейтудің үлестірімділік қасиеті. Есептер шығару3.4.1.9.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін есеп шығаруда қолдана білу, периметрді әртүрлі тәсілмен табу,есеп шығару1 74 -бет, 6- мысал



    72

    1) 32*2,320*2,32*20 түріндегі көбейту тәсілдері 3.4.1.8. Ауызша көбейту тәсілдерін үйрену, есептер шығару,тиімді тәсілмен есептей білу, өрнектер құрастыру1 76-бет, 6- мысал



    73

    2)32*2,320*2,32*20 түріндегі көбейту тәсілдері 3.4.1.8. Ауызша көбейту тәсілдерін үйрену, есептер шығару,тиімді тәсілмен есептей білу, өрнектер құрастыру1 78 -бет, 4 - мысал



    74 СубұрқақтарҚосындыны санға бөлу3.4.1.8. Қосындыны санға бөлуДІ орындап үйрену,есептер шығару, өрнектердің мәнін табу1 81 -бет, 8 - мысал



    75Әлемдегі ең биік ғимараттар48:2, 480:2 , 480:20 түріндегі бөлу тәсілдері3.4.1.8. Ауызша көбейту тәсілдерін үйрену, есептер шығару,1 84 -бет, 6 - мысал



    76Шағын архитектуралық құрылыстар, демалатын орындар және көпірлер

    Көбейту және бөлу тәсілдері3.4.1.8. Ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін орындау,есеп шығару, өрнектерді баған түрінде есептеу1 86 -бет, 6 - мысал



    77Гүлзарлар мен көгалды алаңдарКөбейту және бөлу тәсілдеріЖиынтық бағалау №6

    3.4.1.8. Ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін орындау,есеп шығару, өрнектерді баған түрінде есептеу1





    88 -бет, 7 - мысал



    78Мен өзімнің жетістіктерімді тексеремін Өзіңді тексер 3.4.1.8. Қосындыны бір таңбалы санға көбейту және бөлу10-ға,100-ге ауызша көбейту,тиімді тәсілдермен есептеу, есептер шығару

    1 90-бет, 9 - мысал



    79

    Тоқсандық жиынтық бағалау №23.4.1.8. Қосындыны бір таңбалы санға көбейту және бөлу10-ға,100-ге ауызша көбейту,тиімді тәсілдермен есептеу, есептер шығару

    1 Тапсырмаларды орында



    80

    1. Көбейту және бөлу тәсілдері3.4.1.8. Ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін орындау,есеп шығару, өрнектерді баған түрінде есептеу,амалдардың орындалу тәртібі

    1 қайталау





  • тоқсан 50 сағат
  • Бағдарлама бөлімдеріне сілтемеСабақтың тақырыбыОқыту мақсаттарыСағат саныҮй тапсырмасыМерзіміТүзетулер
    815.Өнер Сәндік қолданбалы өнерКестеден тыс көбейту және бөлуТиімді есептеу3.5.1.1. Өрнекті әріпті теңдік түрінде жазу, тиімді есептеу үшін көбейту мен бөлудің қасиеттерін қолдану1 5 -бет, 4- мысал



    82

    Тиімді есептеу үшін көбейтудің қасиеттерін пайдалану3.5.1.1.Тиімді есептеу үшін көбейту мен бөлудің қасиеттерін қолдану,есепті әртүрлі тәсілмен шығару1 6-бет, 3- мысал



    83

    1. Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу3.5.1.2. Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді үйрену, есептерді әртүрлі тәсілдермен шығару , амалдардың орындалу ретін анықтау1 9-бет, 5 - мысал



    84Мүсін өнері2. Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу3.5.1.2. Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді үйрену, есептерді әртүрлі тәсілдермен шығару , амалдардың орындалу ретін анықтау1 11 -бет, 7- мысал



    85Кескіндеме17 * 5, 84 : 4 түріндегі кестеден тыс көбейту және бөлу3.5.1.3. 17 * 5, 84 : 4 түріндегі кестеден тыс ауызша көбейту және бөлу амалдарын орындауды үйрену1 13 -бет, 7- мысал(б)



    86

    96 : 6 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлу3.5.1.3. 96 : 6 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлуді орындап үйрену1 15-бет, 4 - мысал



    87Мүсін өнері75 : 5 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлу3.5.1.3. 75 : 5 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлуді орындап үйрену1 18 -бет, 4- мысал



    88ГрафикаКестеден тыс көбейту және бөлу. Бекіту3.5.1.3. Кестеден тыс ауызша бөлуді орындап үйрену ,есептер шығару1 21 -бет, 7- мысал



    89Әдебиет1. Құрылымы күрделі теңдеулер3.5.1.4. Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйрену1 23 -бет, 6- мысал



    90

    2.Құрылымы күрделі теңдеулер3.5.1.4. Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйрену және теңдеудің көмегімен есептер шығару1 25-бет, 4- мысал



    91Музыка3. Құрылымы күрделі теңдеулер. Бекіту3.5.1.4. Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйрену және өткен материалдарды қайталау1 27 -бет, 6- мысал



    92

    1. Есептеу. Қорытындылау3.5.1.5. Есептеудің үйренген тәсілдерін қолдану1 29 -бет, 5 - мысал



    93Театр2. Есептеу. Қорытындылау3.5.1.5. Есептеудің үйренген тәсілдерін қолдану1 31 -бет, 8 - мысал



    94Кино және циркЕсептеу. Жиынтық бағалау №73.5.1.5. Есептеудің үйренген тәсілдерін қолдану1 33 -бет, 4- мысал



    95Мен өзімнің жетістіктерімді тексеремінӨзіңді тексер .ҚорытындылауӨткен материалдар бойынша білімдерін есепке алу, бағалау 1 34-35 -бет, мысалдарды орындау



    96ДизайнТекше (куб)3.5.1.5. Текшенің жазбасын дайындауды және моделін жинауды үйрену1 37-бет, 6 - мысал



    97

    1. Текше, тікбұрышты параллелепипед3.5.1.5.Тікбұрышты параллелепипедтің жазбасын жасауды және моделін жинауды , оның орналасуындағы өзгерістерді түсіндіруді үйрену1 39 -бет, 4 - мысал (ә)



    98

    2. Текше, тікбұрышты параллелепипед3.5.1.5. Фигуралардың жазбасын жасауды және моделін жинау , оның орналасуындағы өзгерістерді түсіндіру1 42-бет, 6 - мысал



    99Фотосуретке түсіру өнері3. Текше, тікбұрышты параллелепипед3.5.1.5. Фигуралардың жазбасын жасау және моделін жинау , оның орналасуындағы өзгерістерді түсіндіру, есептеу тәсілдерін қайталау1Текше жасау



    100

    4. Текше, тікбұрышты параллелепипед3.5.1.6. Кеңістік фигуралардың орналасуындағы өзгерістерді түсіндіру, кестеден тыс көбейту жжәне бөлуді орындау1 46-бет, 6- мысал



    101Мен өзімнің жетістіктерімді тексеремінӨзіңді тексер .Жиынтық бағалау №8Өткен материалдар бойынша білімдерін есепке алу, бағалау 1 47-48 -бет, тапсырманы орындау



    1026. Атақты тұлғаларҚазақ хандығының негізін қалаушылар1. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту3.6.1.1. Жазбаша көбейтудің алгоритмін қолдануды үйрену1 50 -бет, 5 - мысал



    103

    2. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту3.6.1.1. Жазбаша көбейтудің алгоритмін қолдануды үйрену, теңдеудің көмегімен есеп шығару1 52 -бет, 8 - мысал



    104Қазақ халқының ұлы ағартушылары1. Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту3.6.1.2. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді үйрену, өрнектерді баған түрінде жазып, есептеу1 54 -бет, 5- мысал



    105

    2. Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту3.6.1.2. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді үйрену, амалдардың орындалу ретін анықтау, есептер шығару1 56 -бет, 8 - мысал



    106

    3. Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу3.6.1.2. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуді үйрену, әртүрлі тәсілмен есептер шығару1 58 -бет, 3 мысал (ә)



    107Ежелгі замандағы ұлы математиктер4. Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу3.6.1.2. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу, баған түрінде есептеуесептер құрастыру,оны шығару, теңдеулерді шешу1 60-бет, 5- мысал



    108

    5. Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу3.6.1.2. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуді үйрену ,есептер шығару, баған түрінде жазып, есептеу1 62 -бет, 5- мысал



    109Ұлы математиктер6. Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу3.6.1.2. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуді үйрену ,есептер шығару, баған түрінде жазып, есептеу,теңдеулер шешу1 64 -бет, 8 - мысал



    110Қазақстанның математиктері1. Жазбаша түрде қалдықпен бөлу3.6.1.2.Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды үйрену, есептер шығару , төртбұрыш, үшбұрыштардың аудандарын есептеуді меңгеру1 66 -бет, 6- мысал



    111Ғарышты зерттеушілер2. Жазбаша түрде қалдықпен бөлу3.6.1.2.Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды үйрену, есептер шығару , төртбұрыш, үшбұрыштардың аудандарын есептеуді меңгеру1 68 -бет, 4- мысал (ә)



    112

    3. Жазбаша түрде қалдықпен бөлу3.6.1.2.Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды үйрену, есептер шығару , төртбұрыш, үшбұрыштардың аудандарын есептеуді меңгеру1 70 -бет, 9 - мысал



    113Ғарышты бағындырушылар1. Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі3.6.1.2.Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды үйрену, есептер шығару , төртбұрыш, үшбұрыштардың аудандарын есептеуді меңгеру1 72 -бет, 5- мысал



    114

    2. Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі3.6.1.3. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, өрнектерді баған түрінде есептеу, теңдеулер шешу, есептер шығару1 74 -бет, 4 - мысал



    115Ұлы композиторлар мен музыканттар3. Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі3.6.1.3. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, өрнектерді баған түрінде есептеу, теңдеулер шешу1 76 -бет, 7- мысал



    116Ұлы композиторлар 4. Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі3.6.1.3. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, өрнектерді баған түрінде есептеу, теңдеулер шешу1 78-бет, 5- мысал



    117Ұлы күйшілер5. Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі3.6.1.3. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, өрнектерді баған түрінде есептеу, теңдеулер шешу, есепті өрнек тәсілімен шығару1 80 -бет, 6 - мысал



    118Қазақстанның көрнекті композиторлары6. Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі

    3.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін үйрену, өрнектерді баған түрінде есептеу, 1 82-бет, 4 - мысал



    119Ұлы суретшілер7. Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі Бақылау жұмысы №33.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, өрнектерді есептеу, теңдеулер шешу , өрнектер құрастыру, есептер шығару1 85 -бет, 6 - мысал



    120Қазақстанның көрнекті суретшілері8. Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі3.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, өрнектерді баған түрінде есептеу, есептер шығару1 87-бет, 5 мысал(ә)



    121Ұлы жазушылар9. Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі3.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, өрнектерді баған түрінде есептеу, есептер шығару1 89-бет, 5- мысал



    122

    1. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану. Бекіту3.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, теңдеулер шешу ,есептер шығару1 91-бет, 7 - мысал



    123Әлемнің көрнекті балалар жазушылары2. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану .Бекіту3.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану ,есептеу, салыстыру, есептер шығару1 93 -бет, 8 - мысал



    124Қазақстанның танымал жазушылары3. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану3.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану ,есептеу, салыстыру, есептер шығару1 95-бет, 5- мысал(ә)



    125Қазақстанның балалар жазушылары4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдануЖиынтық бағалау №93.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану ,есептеу, салыстыру, есептер ,өрнектер құрастыру, оларды шығару , теңдеулер шешу1 97 -бет, 5- мысал



    126Ұлы адамдардың білім туралы айтқаны5. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану3.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану ,есептеу, салыстыру, есептер ,өрнектер құрастыру, оларды шығару , теңдеулер шешу1 98 -бет, 2- мысал



    127Әртүрлі мамандық иелері6. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану3.6.1.4. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану ,есептеу, есептер ,өрнектер құрастыру, оларды шығару , теңдеулер шешу1 101 -бет, 4 мысал (ә)



    128Біз – еліміздің мақтанышымызТоқсандық жиынтық бағалау №33.6.1.5. Есептеулерді орындау және есептер шығару1 103 -бет, 6 - мысал



    129

    Қорытындылау3.6.1.5. Есептеулерді орындау және есептер шығару1 Есеп шығару



    130Мен өзімнің жетістіктерімді тексеремінӨзіңді тексер3.6.1.5. Есептеулерді орындау және есептер шығар, амалдар бойынша баған түрінде есептеуу1 104-105-бет, есептер шығару



    1315. Су – тіршілік көзі

    4 А.Жазбаша көбейту және бөлужаңа түрін, 140 * 2 ,280 : 2 түріндегі көбейту мен бөлу тәсілдерін үйрену1 6-бет, 10 - мысал



    132Судың адам өміріне қажеттілігіБекіту3.5.1.1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмінің жаңа түрін, 140 * 2 280 : 2 түріндегі көбейту мен бөлу тәсілдерін қолдану1 8 -бет, 7- мысал















































    4 – тоқсан 40 сағат

    Бағдарлама бөлімдеріне сілтемеСабақтың тақырыбыОқыту мақсаттарыСағат саныҮй тапсырмасыМерзіміТүзетулер
    133Өсімдіктер тіршілігіндегі судың маңызы102 *3 , 306 :: 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу3.5.1.1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін үйрену 1 10-бет, 3 - мысал



    134

    1. Бекіту3.5.1.1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін қолдану , есептер шығару1 13-бет, 5 - мысал



    135Судың жануарлар үшін маңызы104 * 4 , 416 : 4 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу3.5.1.1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін үйрену, есептер шығару, теңдеулерді шешу, көбейткіштердің квадраты мен кубын көбейтінділермен алмастыру1 16-бет, 6 - мысал



    136Судың балықтар тіршілігі үшін маңызы2. Бекіту3.5.1.1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін қолдану, есептер шығару, Амалдардың орындалу реті, баған түрінде есептеу118-бет, 2- мысал



    137Мұхиттар мен теңіздер134 * 5 , 670 : 5 түріндегі көбейту және бөлу 3.5.1.1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін үйрену, баған түрінде есептеу, қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыру , оларды шығару1 21 -бет, 5 - мысал



    138Көлдер3. Бекіту3.5.1.1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін қолдану, есептер шығару, Амалдардың орындалу реті, баған түрінде есептеу1 23-бет, 5 - мысал



    139Мен өзімнің жетістіктерімді бексеремін

    Өзіңді тексер! Жиынтық бағалау №103.5.1.2. Жазбаша көбейту және бөлу бөлімі бойынша білімдерін есепке алу және бағалау1 Мысалдарды есепте





    140Өзендер4 в . Есепті шығару жолдары3.5.2.1. 1 000 теңгелік , 2 000 теңгелік , 5 000 теңгелік ақшаларды ажыратуды және түрліше төлем жасауды үйрену. Есептер шығару, амалдардың орындалу ретін анықтау , теңдеулерді шешу128-бет, 6- мысал



    141Мұздықтар мен мұзтауларҚағаз ақша3.5.2.1. 1 000 теңгелік , 2 000 теңгелік , 5 000 теңгелік ақшаларды ажыратуды және түрліше төлем жасауды қолдану. Есептер шығару, амалдардың орындалу ретін анықтау , теңдеулерді шешу1 31 -бет, 5- мысал



    142Ауаның құрамындағы су1. Ішкі жиын3.5.2.2. Сандар жиынының ішкі жиынын құруды үйрену, есептер шығару1 34 -бет, 4 - мысал



    143 Суды қорғау2. Ішкі жиын3.5.2.2. Сандар жиынының ішкі жиынын құруды қолдану, есептер шығару1 38 -бет, 7 - мысал



    1446. Демалу мәдениеті, мерекелер.Табиғат аясында демалу мәдениетіАқиқат немесе жалған пікірлер құру3.6.1.1. Ақиқат немесе жалған пікірлер құруды үйрену, көбейтінділерді көбейткіштердің квадраты немесе кубына айналдырып, өрнектердің мәнін есептеу, есептер шығару , теңдеулерді шешу1 40 -бет, 3 - мысал



    145

    Жиынтық бағалау №113.6.1.2.Кестелер және мүмкіндіктер тармағы арқылы логикалық пайымдауға берілген есептерді шығару, өткен материалдарды қалай меңгергендерін есепке алу1 43-бет, 5- мысал



    146 Саябақта демалу мәдениеті 1) 2 - 3 амалмен орындалатын есептер шығару3.6.1.3.Есептерді модельдеуді үйрену. Есептер шығару,теңдеулерді шешу1 46 -бет, 8- мысал



    147

    2) 2 - 3 амалмен орындалатын есептер шығару3.6.1.3.Есептерді модельдеуді үйрену. Есептер шығару, амалдарды баған түрінде жазып, есептеу1 48 -бет, 4- мысал



    148Аулада демалу мәдениеті1. Есептер шығару3.6.1.4. Шамалардың өзара тәуелділігіне есептер шығару1 50 -бет, 4 - мысал



    149

    2. Есептер шығару3.6.1.4. Шамалардың өзара тәуелділігіне есептер шығару, теңдеулер шешу1 52-бет, 7- мысал



    150Лагерьде демалу мәдениеті 3. Есептер шығару Бақылау жұмысы №43.6.1.5.Есептерді шығаруды және модельдеуді үйрену1 54 -бет, 5- мысал



    151

    1. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығару3.6.1.6. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруды үйрену, амалдарды орындау, теңдеулер шешу1 56 -бет, 6 - мысал



    152Қоғамдық орындарда демалу мәдениеті2. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығару3.6.1.6. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруды қолдану1 58 -бет, 6- мысал



    153Мәдени – демалыс орындары1. Үш амалмен орындалатын есептер шығару3.6.2.1. Үш амалмен орындалатын есептер шығаруды үйрену1 60 -бет, 5 - мысал



    154Ойын – сауық орталықтарында демалу мәдениеті2. Үш амалмен орындалатын есептер шығару3.6.2.1. Үш амалмен орындалатын есептер шығаруды үйрену , тіктөртбұрыштың ұзындығы мен енін табуды үйрену1 62 -бет, 6 - мысал



    155

    Есептерді әріпті өрнектердің көмегімен шығару3.6.2.2.Есеп бойынша әріпті өрнек құрастыруды үйрену, теңдеулерді шешу, амалдарды орындау1 63-бет, 3- мысал (ә)



    156

    Есептерді теңдеу құру арқылы шығар3.6.2.3. Есептерді теңдеу құру арқылы шығаруды үйрену , амалдарды орындау1 66 -бет, 7- мысал



    157Халықаралық аналар мерекесіҚұрама есептер шығару3.6.2.4. Құрама есептерді шығару,өрнектер бойынша есептер құрастыру, теңдеулерді шешу1 68-бет, 4 - мысал



    158

    4. Бекіту3.6.2.4.Өз білімін қорытындылай білуге үйрету1 69 -бет, 4 - мысал



    159Мен өзімнің жетістіктерімді тексеремінӨзіңді тексер!Жиынтық бағалау №123.6.2.5. Өткен материалдарды қалай меңгергендерін есепке алу, бағалау1Жетістігімді тексеремін тапсырмаларын орында



    1604 С . Уақыт.Наурыз мейрамы1. Секунд3.7.1.1. Секунд өлшем бірлігін қолданып өлшеуді үйрену, есептер шығару, амалдарды орындау1 74 -бет, 6 - мысал



    161

    2. Секунд3.7.1.1. Секунд өлшем бірлігін қолдану, есептер шығару, салыстыру1 77 -бет, 5 - мысал



    162Қазақстан халқының бірлігі мерекесіҒасыр3.7.1.2.Шамалардың мәнін салыстыру және олармен амалдар орындауды үйрену, салыстыру, есептер шығару, теңдеулер шешу1 79 -бет, 6- мысал



    163

    5. Бекіту3.7.1.2.Шамалардың мәнін салыстыру және олармен амалдар орындауды қолдану ,салыстыру, есептер шығару 1 82-бет, 6 - мысал



    164Жеңіс күніУақыт өлшем бірліктерін түрлендіру3.7.1.3.Уақыт өлшем бірліктерін түрлендіруді үйрену, ,есептер шығару1 85-бет, 8- мысал



    165

    Уақытты сағатпен анықтау3.7.1.4. Әртүрлі сағат бойынша уақытты анықтауды үйрену , есептер шығару1 87 -бет, 5 - мысал



    166ҚР Конституциясы күніТоқсандық жиынтық бағалау №43.7.1.4. Әртүрлі сағат бойынша уақытты анықтауды үйрену , есептер шығару1 89-бет, 4 - мысал



    167

    ҚР Тәуелсіздік күні Бекіту .

    3.7.1.4. Уақыт өлшем бірліктерін қолдану, есептер шығару 3.7.1.5. Алған білімдерін қорытындылау1 91-бет, 7 - мысал



    168

    1.Қорытындылау3.7.1.4. Уақыт өлшем бірліктерін қолдану, есептер шығару 3.7.1.5. Алған білімдерін қорытындылау1 92-бет, 6- мысал



    169



    2. Қорытындылау

    3.7.1.5. Алған білімдерін қорытындылау3.7.1.7.Өзінің жетістіктерін тексеру, тапсырмаларды орындау1 97-бет, 3 - мысал



    170

    Қызыға орындаймыз3.7.1.5. Алған білімдерін қорытындылау3.7.1.7.Өзінің жетістіктерін тексеру, тапсырмаларды орындау1қайталау











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Казиева Гульнур Токсанбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-08
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Басқа
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570552967
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999