Материалдар Аэробты және анаэробты тыныс алуға физикалық жүктемелердің әсері.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Аэробты және анаэробты тыныс алуға физикалық жүктемелердің әсері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2A Тыныс алу Мектеп: Күні: ФИО учителя: Сынып: 9 Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны: Сабақтың тақырыбы Аэробты және анаэробты тыныс алуға физикалық жүктемелердің әсері. Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 9.1.4.2 - бұлшықет қажуы және аэробты, анаэробты тыныс алу үдерістері арасындағы байланысты қарастыру; аэробты, анаэробты тыныс алу үдерістерімен байланысты бұлшық еттердің қажуы Сабақ түрі Жаңа тақырыпты зерттеу Сабақ мақсаты • Аэробты және анаэробты тыныс алуды білу; • аэробты және анаэробты тыныс алуды салыстыру; • физикалық жүктемелердің аэробты және анаэробты тыныс алуға әсерін қарастыру; • тыныс алу түрі бойынша шаршаудың пайда болу тәуелділігін зерттеу. Бағалау критерийі • Аэробты және анаэробты тыныс алуды біледі; • аэробты және анаэробты тыныс алуды салыстырады; • физикалық жүктемелердің аэробты және анаэробты тыныс алуға әсерін қарастырады; • тыныс алу түрлері мен шаршаудың арасындағы байланысзерттейді. Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: Бұлшықет әлсіздігі мен тыныс алу процестері арасындағы байланыс орнату. (оқу және жазу дағдылары) Пәндік лексика және терминология: Muscle fatigue - утомление мышц – бұлшық еттердің қажуы Aerobic and anaerobic respiration - аэробное и анаэробное дыхание – аэробты және анаэробты тыныс алу Lacticacid - молочная кислота - сүтқышқылы Unableoffulloxygenation - невозможность полного окисления Luckofenergy – недостаток энергии – энергия тапшылығы relationship between type of respiration andfatigue – связь между типами дыхания и усталостью – тыныс алу түрлері мен шаршаудың арасындағы байланыс Диалог құруға/жазылымға қажетті пайдалы сөздер топтамасы: Аэробтық жағдайда, фосфат тобын қосу ...... қатысымен жүреді. Сондықтан бұл процесс тотығу фосфорлануы деп аталады. Анаэробты жағдайда бұлшықет жасушаларының белсенділігі мүмкін емес ..... . Құндылықтарды дарыту Сыйластық: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі кел
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
04 Желтоқсан 2019
3648
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Тірі ағзалар үшін макро (магний, кальций, калий, фосфор) және микроэлементтердің (мырыш, темір, фтор, селен) маңызы
Жанибекова Акерке Булатовна
22 Қараша 2020
885
7
Оқушыларға «Не білдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?» кестесін толтырады (бірнеше оқушы өз қалауымен өз кестесін оқуына болады).Оқушылардың сабақ барысындағы нәтижелеріне сәйкес кері байланыс беріледі. Сабақтың сәтті/сәтсіз кезеңдері және де оқушылар үшін қиындық тудырған сәттері, кемшіліктері айтылып, оны жақсарту жолдары ұсынылады.
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері
Кабиева Баян Жанатовна
04 Желтоқсан 2019
3253
57
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.1D Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 9 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіру Сабақ мақсаттары Пестицидтер жайлы білім қалыптастыру; Пестицидтердің қоршаған ортаға әсерін түсіну; Пестицидтердің адам денсаулығына әсерін түсіну; Жетістік критерийлері Пестицид түрлерін сипаттайды. Қоршаған ортаға пестицид, инсектицид және гербицидтердің әсерін анықтай алады. Адам денсаулығына әсер ететін факторлардың бірі екендігін түсіндіре алады Бастапқы білім Экожүйе, тірі ағзалардың бірлестіктері және биогеоценоз ұғымдары – 7 сынып; Қоректік тізбектің қарапайым сызбасы – 7 сынып; Жергілікті немесе мектеп ауласы мысалында экожүйенің ерекшеліктері – 7 сынып; Экожүйеге әсер ететін биотикалық және абиотикалық факторлар – 7 сынып; Биологиялық популяцияның негізгі қасиеттерін және құрылымдық ерекшеліктері – 8 сынып. Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: Дұрыс терминологияны пайдалана құрылысы пестицидтердің зияндылығы мен әсерін басқаларға түсіндіру Өздері оқыған материалға талдау жасай отырып, оны кестеге түсіре алады.(оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым) Пәнге қатысты лексика мен терминология: Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Пестицидтер дегеніміз ........................... Өсімдік зиянкестеріне бунақденелерден басқа нелер жатады? Арамшөптерге қандай өсімдіктерді жатқызамыз? Пестицидтер қоршаған ортаға зиян келтіреді ме? Құндылықтарды дамыту Осы бөлімде оқушылар қоршаған ортаны зиянкестерге қорғауға өз үлестерін қосуға тырысады. Олардан сақтануға, алдын алуға ұсыныстар білдіреді. Пәнаралық байланыстар География, химия, АКТ қолдану дағдылары Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялау Power Point бағдарламасы, ғаламтор, бейне ро
Биология
Ашық сабақ
9 сынып
Асқорыту жолының аурулары
Кабиева Баян Жанатовна
04 Желтоқсан 2019
845
2
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1D Қоректену Мектеп: Күні: ___ Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Асқорыту жолының аурулары Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары 8.1.2.4 асқорыту жолы ауруларының мен астан уланудың себептерін анықтау Сабақтың мақсаты Асқорыту мүшелерінің ауруларының: -себептерін - алдын алу жолдарын білу Бағалау критерийлері  асқорыту жүйесінің ауруларын атайды  асқорыту жүйесі ауруларының алдын алу шараларын ұсынады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: асқорыту жүйесінің ауруларының себептерін, аурулардың алдын алу шараларын ауызша жазбаша түрде сипаттап түсіндіре алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология ішек құрт аурулары, аскаридоз, энтеробиоз, холера, дизентерия, астан улану, ботулизм, гастрит, панкреатит. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы Асқорыту жүйесінің ауруларына: …,…, ...,… жатады. Дизентерияның себебі.... Адам холераны ....жұқтырады. Ботулизмның ...себептен болады. Аскаридоз адамға... арқылы жұғады. Энтеробиоздың алдын алу үшін...қажет. Гастритті болдырмау үшін...қажет. Құндылықтарды дарыту Оқу тапсырмасын орындау кезде қоғамдық өмірге дайын болу, өзін бақылауда ұстай білу, бәсекеге қабілетті бола білу құндылықтары дамытылады. Жазбаша жұмыстар арқылы академиялық шыншылдық, нақтылық, өзін өзі реттей білу құндылықтары дамытылады. Ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу, сенімділік, дәлелдерді қолдана білу құндылықтары дамытылады. Жеке жұмыс кезінде өзіне деген сенімділік, өзін-өзі көрсету құндылықтары дамытылады. Топтық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақтастықта бола білу, жаһандық азаматтық, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, сынға алу, ортақ пайдалану құндылықтары дамытылады. Рөлдік ойын арқылы өзіне рефлексия жасау, өз ісіне жауапкершілік таныту, тілектестікте болу, қоғамдық өмірге дайындық құндылықтары дамытылады. Пәнаралық байланыс Аурулардың белгілеріне байланысты химиялық заттарды, кейбір процесстерді қарастыру арқылы химия пәнімен, ау
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері