Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Африкадағы Араб елдері
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІ тарау.ХХ ғ.ІІ жартысы-ХХІ ғ. басы Азия мен Африка елдеріМектеп: №7 Қ.Сыпатаев атындағы мектеп-лицейі
Күні: 04.04.2019жМұғалімнің аты-жөні: Кулжанова РТ.
Сынып: 11 ГПәні: Дүниежүзі тарихыҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Жаңа сабақтың тақырыбыАфрикадағы Араб елдері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • Африкадағы Араб елдерінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау


  • Сабақ мақсаттары
  • Африкадағы Араб елдерінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Бағалаукритерийлері Оқушылар:
  • Африкадағы Араб елдерінің соғыстан кейінгі дамуы туралы болжам жасай алады
  • Сыныптастар арасында талқылау жүргізу арқылы Египет пен Солтүстік Африка елдерінің қазіргі жағдайы жөнінде өз пікірлерін негіздеп айту
  • Сыныптағы талқылау нәтижесінде Египет пен Солтүстік Африка елдері билігінің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсете алады
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология:компродорлық буржуазия,интеграция, диктаторлар, оппозиция, монополия, банкрот, Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
  • Африкадағы Араб елдері … туралы айтты
  • Африкадағы Араб елдері … жаңартылып осы күнге дейін сақталуда.
  • Африкадағы Араб елдері арасында осы күнге дейін әр түрлі мәселелер шешілмей келе жатыр деп ойлаймын.…


  • Құндылықтарды дарыту



    Патриотизм, еуропа мәдениетінің озық дәстүрлерінің негізінде тәрбиелеу, әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін терең академиялық білім беру, өз бетімен білім табу және өзіндік ізденіс жасау дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен және топта тиімді жұмыс жасау дағдыларын шыңдау, еңбекке және шығармашылыққа, ашық болуға, ыңтымақтастыққа, қадірлеу мен азаматтық жауапкершілікке баулу
    Пәнаралық байланыстар География, Қазақстан тарихы, Мәдениет және философия, экономика пәндерімен пәнаралық байланыстар жүзеге асырылады
    АКТ қолдану дағдылары Оқушылар мұғаліммен бірге компъютермен, интернетпен, слайдтары мен видоематериалдарды көрсету үшін интерактивтік тақтамен жұмыс жасайды
    Бастапқы білім

    Оқушылар Азиядағы Араб елдерінің саяси және ішкі саясатынан хабары бар.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минут





















    10 минут

    Ұйымдастыру.Оқушылардың сабаққа қатысымын белгілеу. Оқушыларды топқа бөлу. (қағаз қиындысы арқылы 3 топқа бөлу.1-топ Египет2-топ Марокко3-топ Тунис(БЫМ) Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісін қолдана тұра, Азиядағы Араб елдерінің мемлекеті туралы қандай білімі бар екендігін сұраймын.Б) Келесі сұрақтар қойылады:1. Араб елдерінің шығысында қай елдер билік жүргізді?( Англия мен Франция)2.Араб әлеміндегі ең алғашқы республикалар қай елдер болды? (Сирия мен Ливан)3.Ливан қай жылы тәуелсіз мемлекет деп жарияланды? ( 1943 ж)4.1946 ж ел аумағындағы қай елдің әскерлері толықтай шығарылды? ( француз әскерлері)5.Ливан қандай доктрина қабылдады? ( Эйзенхауэр доктринасын)6.Президент Шамунга қай елдікі (Ливандікі)7.1982 ж ливанға басып кірген қай ел болды? (Израйл әскері)8.1972 ж Ирак кеңес одағынан не сатып алды? (32 млрд долларға қару жарақ сатып алды)9.Ирак пен Иран арасында болған соғыс неше жылға созылды?(8 жылға созылды)10.2006 ж Ирак сотүкімімен дарға асылған президент кім? ( Саддам Хусейн)11.1946 ж тәуелсіз мемлекеттке айналға н Иордания қалай аталды? (Иордан Хашимит Мәліктігі)12.Араб пен Израйл арасында неше рет соғыс болды? ( 3 рет)13Біріккен Араб Республикасы қашан құрылды? (1958 ж ақпанда)14.Оның президенті кім болды? ( Абдел Насыр )15.ЕКі Иемен қай жылы бірікті? ( 1990 ж)11 сынып оқулығы,интернет материалдары
    Сабақтың ортасы













    10 минут





































    7 минут
    (М) Ж аңа сабақ: Африкадағы Араб елдері) 1-тапсырма: Жұппен жұмыс. 1-топ 40 ж ортасындағы Египеттің әлеуметтік-саяси жағдайы 2-топ Солтүстік Африкадағы араб елдері3-топ Судан(мағлұмат жинап постер жасау тапсырылады.)( Ж/Ж)2-тапсырма Ұш топқа да тапсырма:1.Египеттегі 1952 жылы революцияның мәні туралы оны неге ерекше оқиға деп есептейтінін анықтау2. «Араб көктемі» не себепті туындады, қандай өзгерістер әкелгенін айқындау3. Мағриб елдеріндегі жағдайларды қарастырып, ерекшеліктерін баяндау. Дескриптор:

    (Б) Оқушылардың болжамдарын қабылдай отырып, мәтінді оқып талқылаңыздар. Тапсырмаға арналған дескрипторлар.

    Үйге тапсырма «Африкадағы Араб елдері» тақырыбында эссе жазу
    Қосымша мәліметтер,слайд







    Сабақтың соңы3 минут Сабақ соңында оқушылар «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша рефлексия жүргізеді:1 жұлдыз «өте жақсы болғаны...»2 жұлдыз «осы жер.... жақсы болды» 3 жұлдыз «осы жері..... жақсартуды қажет етеді»



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын іріктеу.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанова Райхан Турлыбеккызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-04
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554360624
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999