Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қытай Монғолия
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІ тарау.ХХ ғ.ІІ жартысы-ХХІ ғ. басы Азия мен Африка елдеріМектеп: №7 Қ.Сыпатаев атындағы мектеп-лицейі
Күні: 14.02.2019жМұғалімнің аты-жөні: Кулжанова РТ.
Сынып: 11 ГПәні: Дүниежүзі тарихыҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Жаңа сабақтың тақырыбыҚытай.Моңғолия
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • Қытай елінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Моңғолия елінің саяси құрылымын сипаттау;
  • Сабақ мақсаттары
  • Қытай мен Моңғолия елдерінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Бағалаукритерийлері Оқушылар:
  • Қытайдың соғыстан кейінгі дамуы туралы болжам жасай алады
  • Сыныптастар арасында талқылау жүргізу арқылы Моңғолияның қазіргі жағдайы жөнінде өз пікірлерін негіздеп айту
  • Сыныптағы талқылау нәтижесінде Қытай елінің билігінің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсете алады
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология Гоминдан, коммуна, Хэнвэйбиндер, Цзаофандар, Прагматиктер, ШЫҰ Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
  • Қытай елі … туралы айтты
  • Қытай мен Моңғолия елдері… жаңартылып осы күнге дейін сақталуда.
  • Қытай мен Ресей арасында осы күнге дейін әр түрлі мәселелер шешілмей келе жатыр деп ойлаймын.…
  • 2001 жылдың жазында Шанхай қаласындағы бес елдің кеңесіндеШанхай ынтымақтастық Ұйымы атты елдер бірлігі құрылды.
  • Құндылықтарды дарыту



    Патриотизм, еуропа мәдениетінің озық дәстүрлерінің негізінде тәрбиелеу, әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін терең академиялық білім беру, өз бетімен білім табу және өзіндік ізденіс жасау дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен және топта тиімді жұмыс жасау дағдыларын шыңдау, еңбекке және шығармашылыққа, ашық болуға, ыңтымақтастыққа, қадірлеу мен азаматтық жауапкершілікке баулу
    Пәнаралық байланыстар География, Қазақстан тарихы, Мәдениет және философия, экономика пәндерімен пәнаралық байланыстар жүзеге асырылады
    АКТ қолдану дағдылары Оқушылар мұғаліммен бірге компъютермен, интернетпен, слайдтары мен видоематериалдарды көрсету үшін интерактивтік тақтамен жұмыс жасайды
    Бастапқы білім

    Оқушылар Қытай мен Моңғолия елінің саяси және ішкі саясатынан хабары бар.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минут





















    10 минут





    Ұйымдастыру.Оқушылардың сабаққа қатысымын белгілеу. Оқушыларды топпқа бөлу. (қағаз қиындыс арқылы 4 топқа бөлу.1-топ Шанқай2-топ Хурал 3-топ Улан Батор4-топ Гонконг(БЫМ) Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісін қолдана тұра, Ауғаныстан мен Иран мемлекеті туралы қандай білімі бар екендігін сұрайды.Ауғаныстанды неге тынышсыз мемлекет деп атайды. қандай билік іске асырылған? Б) Келесі сұрақтар қойылады:- Иран елі бұрын қалай аталған? (Персия) -Ауғаныстан патшасы1941 ж қараша айында «толық бейтараптық» саясаты туралы қаулы жариялады,онда қандай мәселе қаралды?- Ауғаныстан мен Иран екінші дүнежүзілік соғысқа қатысты ма?-Кабул және Джелалабад Мемлекеттік университеттері қашан ашылды? (1946.1963ж)-Әйелдер қай заң бойынша беттерін емін еркін ашық ұстауға мүмкіншілік алды? (1959 ж паранжы тарту заңы)-1964ж жаңа конституция ауғаныстанды қандай мемлекет деп жарялады? (конституциялық монархия)-Ауған Демократияллық Республикасы қай кезде жарияланды? (1978ж мемлекеттік төңкеріс нәтижесінде)-КСРО әскерлері қай кезде ауған территориясына кіргізілді және шығарылды? (1979-1989ж)-Ауаныстандағы жанжалға тағы қай мемлекеттер араласты?(АҚШ,Пәкістан, Иран, Сауд Арабиясы,КСРО )-1997ж 28 қазанда Ауғаныстан жерінің 85-90 пайызын басып алған талиптер кеңесі Ауғаныстанды өмірлік деп жариялап қандай тәртіпті қайта қалпына келтірді? (монархиялық тәртіпті)-1996 ж талиптердің саны қанша болды? (50 мыңға жетті)Жаңа сабақ: Қытай.МоңғолияЖоспар
  • Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытайдың саяси және экономикалық даму ерекшеліктері
  • Қытай Халық Республикасының құрылуы
  • Жаңа «басты бағыт», «Зор секірістің» күйреуі
  • Мәдени революция
  • ХХ ғасырдың соңындағы Қытайдың сыртқы саясаты
  • ХХІ ғасырдың басындағы Қытай
  • Моңғолия


  • 11 сынып оқулығы,интернет материалдары
    Сабақтың ортасы













    10 минут





































    5 минут

















    7 минут
    (М) Оқушыларға Қытайдың президенті мен Моңғолияның басшыларының суреттері көрсетіледі. . Келесі сұрақтар қойылады:- Картадан Қытай елінің аумағына қарап, бұл мемлекет туралы не айтуға болады?Неліктен бұл елді аспан асты елі деп атайды? (М). Моңғолия елі туралы не білесіңдер? (Т/Ж) 1-тапсырма: Жұппен жұмыс. Қытайдың соғыстан кейінгі дамуы 1-топ Қытай Халық Республикасын талқылайды. 2-топ ХХ ғасырдың соңындағы Қытайды сипаттайды 3-топ ХХІ ғасырдың басындағы Қытайды сипаттайды.4-топ Моңғолияны сипаттайды(мағлұмат жинап постер жасау тапсырылады.)( Ж/Ж)2-тапсырма Екі елдің президенттері туралы салыстыру кестесін жасау Қытай Моңғолия











    Дескриптор:

    (Б) Оқушылардың болжамдарын қабылдай отырып, мәтінді оқып талқылаңыздар. Тапсырмаға арналған дескрипторлар.

    Қосымша мәліметтер,слайд







    Сабақтың соңы3 минутҮй жұмысы: «Қытайдағы Мәдени революцияның күйреу себептері» тақырыбына эссе жазу Сабақ соңында оқушылар «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша рефлексия жүргізеді:1 жұлдыз «өте жақсы болғаны...»2 жұлдыз «осы жер.... жақсы болды» 3 жұлдыз «осы жері..... жақсартуды қажет етеді»



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын іріктеу.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанова Райхан Турлыбеккызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-04
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554361057
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999