Осы аптаның үздік көрнекіліктері
An environmental problem.
Материал туралы қысқаша түсінік
8.C10 use talk or writing as a means of reflecting on and exploring a range of perspectives on the world.
8.S7 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics.
8.W5 develop with support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for a growing range of written genres in familiar general and curricular topics.
All learners will be able to:
• Understand the general writing structure.
Most learners will be able to:
• Write an email to a newspaper in accordance with email structure.
Some learners will be able to:
• Express their ideas in writing task.
Write an email about an environmental problem.
Responsibility, Global Citizenship.
Ecology.
Practice offering and asking for help.
Smart board for showing a presentation, getting additional information, playing the audio files.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Чурбаева Қарлығаш Құралханқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
8.Т3.Оқу - еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну
Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді, күрделі сөздерді анықтайды. Тыңдалым дағдыларын дамытады.
Күрделі сөздердің мағынасын түсінеді
• Ақпараттарды сәйкестендіреді
• Күрделі сөздерді ажыратады
• Мәтін үзіндісі бойынша түсінгенін айтады
Лексикалық минимум: Қараой, ақырап, қарақұйрық, бала кез, ат шаптыру, өріс,үңгір
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар: менің ойымша, біріншіден, қорытындылай келе т.б.
Ашықтық.
Өзгелердің пікірін құрметтейді. Пікір алмасуда өзара сыйластық танытады, құрмет көрсетеді.
тарих
Онлайн сөздік
Тарихи тұлғалар тағылымы. Т.Әлімқұлов «Қараой» әңгімесі
Қазақ әдебиеті
Мақала
10 сынып
. 8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу.
Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу
Көркем әдебиеттің негізгі жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында теориялық түсінік беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп оқу.
Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын негізге алып жазады;
Жазба жұмысында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады.
Жырдағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы кеңейеді.
Топта бірлесіп жұмыс істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше белсене орындауына мүмкіншілік беріледі.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
10 сынып
8.2.5.1 - пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру;
Әдеби кейіпкердің мінезін анықтап, диалог пен монолог түрінде идеялармен бөліседі, оқиға желісі мен кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне баға береді.
Пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді;
Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.
Оқушылар әдеби тіл нормасына сай сөйлеуге дағдыланады, ойын анық та жүйелі жеткізе алады.
Өмір бойы білім алу
Ынтымақтастық
Азаматтық жауапкершілік
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
9 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері