Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ақпаратты шифрлау
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ақпаратты шифрлау ұстаздарға студенттерге
Материалды ашып қарау
Мектеп: Боранқұл орта мектебіСынып: 8 «а»
Күні : 16.11.1813.11.18

Мұғалімнің аты-жөні: Аққалиева Жазира

Сынып 6 «а»6 «б»

Қатысқандар саны:





Қатыспағандар:





Сабақтың тақырыбы:Ақпаратты шифрлау
Оқу мақсаттары:6.2.1.1 — мәтіндік ақпартты кодтау және декодтау
Сабақтың мақсатыМәтіндік ақрпаратты шифрлаудың әртүрлі әдістерін қолдана білу. Криптографиялық шифрлау және дешифрлау әдістерін пайдалана білу. Практика барысында қолдана алу.
Күтілетін нәтиже(саралау бойынша)1-меңгеру деңгейі. Барлық оқушы оқулықтағы «жауап берейік» және «себебін анықтайық» қадамдары тапсырмаларын орындай алады. Ақпараттарды біледі және олардың мін мағынасын түсіне алады (өнімсіз деңгей)


2-меңгеру деңгейі. Оқушылардың көпшілігі оқулықтағы «Талдап салыстырайық» және «Дәптерге орындайық» қадамдары тапсырмаларын орындай алады (өнімді деңгей)


3-меңгеру деңгейі. Кейбір оқушылар алған теориялық білімдерін:1)практикада бекітеді; 2) алған білімі мен қалыптасқан білігін өмірде кездесетін жағдаяттарды шешуге пайдаланады(«ой бөлісейік» қадамында)
Құндылықтарға баулуСабақта жауапкершілік, айқындық, құрмет, ынтымақтастық қасиеттерін бойына сіңіреді. Бір-бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Алдыңғы білімОқулықтағы «Естеріңе түсіріңдер» айдарында берілген тапсырмалар және өткен тақырыптан басқа да қосымша тапсырмалар
Қолданылатын әдіс-тәсілдер«Ыстық алақан», «Ыстық орындық», «Джигсо», «Ойды жалғастыр», «Блоб ағашы»
Қолданылатын ресурстарслайд, оқулық,
Нәтижені бағалау1 –меңгеру деңгейі- «қанағаттанарлық»; 1 және 2-меңгеру деңгейлері – «жақсы»; 1,2 және 3-меңгеру деңгейлері – «өте жақсы»
Жұмыс түрлері, сабақтың барысы: Мұғалімнің мен оқушының іс-әрекеті
І кезең. Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі (2мин)Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Ыстық алақан» тренингін ұйымдастыру. Тақырыптың өмірдегі маңыздылығын анықтаушы 5 жағдайды анықтау
Үй тапсырмасын тексеру (5мин)Сурет қиындыларын құрастыру арқылы оқушылар 4 топқа бөлініп, топ басшыларын сайлайды, топтың атауын таңдайды. Бағалау парақтары таратылып бағалау критерийлерімен танысады.Бағалау парағыТоптағы оқушылар жұптасып, жеке дәптерлермен алмасады. Сыныптасының дәптеріне бағалау парағында берілген «жауап берейік», «себебін анықтайық», «талдап салыстырайық», «дәптерге орындайық» қадамдары бойынша үйде орындалған тапсырмалар санын белгілеп, дәптерді бір-біріне қайтарып береді.

Жаңа тақырыпты меңгеруге оқушылардың қызығушылығын ояту(3мин.)«Естеріңе түсіріңдер» айдарының тапсырмалары :
  • Мәтін деген не?
  • Ақпаратты қандай әдістермен жеткізуге болады?
  • Сұрақтарды талғылау барысында «Ыстық орындық» әдісі қолданылады.: оқушылар сұрақтарға жауап береді, талқылайды, ой бөліседі. Оқушылар сабақтың мақсатын анықтап өздері анықтап, келесі кезеңге көшеді.
    ІІ кезең
    Сабақтың ортасы ақырыпты өз бетімен меңгеруТоптардың презентацияға дайындалуы (5мин)Топтардың презентацияны қорғауы (8мин)
  • Әр топ жеребе бойынша бір –бірден «Жауап берейік», «себебін анықтайық», «талдап салыстырайық», «дәптерге орындайық» қадамдарының тапсырмаларын бөліп алады.
  • «джигсо» әдісі бойынша оқушылар өз ойларын ортаға салып, талқылайды
  • Презентация қорғайды
  • Оқушылардың мұндағы мақсаты-берілген тапсырмаларды қатесіз, топпен бірлесе отырып орындау.

    «Дәптерге орындайық» тапсырмасы.































    Сөзжұмбақты шешіңдер:
  • Хaбaрлaмaлaрды шифрлaу / дешифрлaу кезiнде криптoгрaфиялық aлгoритмде қoлдaнылaтын құпия aқпaрaт.
  • Өзiндiк идеяcы немеcе мaғынacы бaр, қaрым қaтынac жacaу үшiн жaрaмды aқпaрaт ұcыну фoрмacы.
  • Ұcынылaтын aқпaрaттың құпиялығын caқтaуды қaмтaмacыз ететiн мәтiндi түрлендiрудiң қaндaйдa бiр жүйеci.
  • Ұcынылу немеcе бейнелену фoрмacынa мәлiмдеме.
  • Жaзбaшa түрде тaбиғи және фoрмaлды тiлдермен берiлетiн aқпaрaт түрi.
  • Телегрaфты oйлaп тaпқaн aдaм.
  • Зaмaнaуи мaғынaдa cигнaлдaрды cым, рaдиo немеcе бacқa дa электрoбaйлaныc aрнaлaры aрқылы беру құрылғыcы.
  • Қaрaпaйым шифрлaу әдici.
  • Шифрлaрдың caны шифрлaу үшiн қoлдaнылaтын aлфaвиттiң әрiптер caнынa тең бoлaтын ежелгi шифр түрi.
  • Әрiптер ден aтaлaтын cтaндaртты тaңбaлaр жиынтығынa негiзделген жaзбa фoрмacы.
  • Aшық мәтiндi шифрлaнғaн мәтiнге aуыcтыру үрдici.
  • «Шифрлaу» cөзiнiң ежелгi бaлaмacы.
  • Сергіту сәті (2мин)Көз жаттығуларын жасау. Оқушылармен бірге сергіту жасау.

    Сабақты бекіту (10мин)1)«Компьютерде орындайық» және 2)«Ой бөлісейік» тапсырмалары арқылы.1) оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды(жеке жұмыс)2) «Ой бөлісейік» сұрақтары бойынша оқушылар «Бір айналым сұхбат» стратегиясы арқылы ой бөліседі (топтық жұмыс)Қойылатын сұрақ: Сабақта не білдіңдер? Нені үйрендіңдер? Мысал келтіріңдер.
    ІІІ кезең
    Кері байланыс (3мин)Бекіту жұмыстарының нәтижесін оқушылар өздері бағалайды. Оларға мақынасы түрлі дәрежедегі смаликтер таратылады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне байланысты смаликті таңдап, оның теріс жағына атын жазады да, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суретіне жапсырады, смаликтің мәнін бағалау парағындағы «Компьютерде орындайық» бағанына жазып қояды.
    Қорытынды :мұғалім тақырыпты зерттеуді қорытындылайды және көрсеткіштерді жеке журналына белгілейді
  • 4 балл («қанағаттанарлық») алған оқушылардың саны – 1-деңгейді меңгереді;
  • 8 балл («жақсы») алған оқушылардың саны-1 және 2-деңгелерді меңгерді;
  • 12 балл(«өте жақсы») жинап, тақырыпты толығымен игерген оқушылардың саны -1,2 және 3-деңгейлерді меңгерді.
  • Үй тапсырмасыОқулықта «Шығармашылқ тапсырма», «Үй тапсырмасы» айдарында берілген тапсырмаларды орындау


    Тексерілді:
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Аккалиева Жазира Набиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-05
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1564984323
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999