Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ақпараттың өлшем бірліктері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ақпараттың өлшем бірліктері ұстаздарға студенттерге арналған
Материалды ашып қарау
Мектеп: Боранқұл орта мектебі

Күні : Сыныбы: 12.11.2018 5 «в»13.11.20185 «а»15.11.2018 5 «б»

Мұғалімнің аты-жөні: Аққалиева Жазира
Қатысқандар саны:







Қатыспағандар саны:







Сабақ тақырыбы:Ақпараттың өлшем бірліктері
Жалпы мақсат пен міндеттеріАқпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, мәліметтердің ақпараттық көлемін анықтайтын есептерді шығаруды, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірлігіне ауыстыруды үйрету. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту, алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу дағдыларын, ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі:Жұмыс орнын ұйымдастыра алады. Ақпараттың өлшем бірліктерін, ақпарат көлемін есептеуді, ақпарат өлшемін кішіден үлкенге және керісінше үлкеннен кішіге ауыстыру алгоритмін біледі, ізденімпаздыққа, жаңашылдыққа ұмтылады.
Ресурстар: Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,-«Информатика 5 сынып» оқулығы, Астана:Арман ПВ, 2013ж. Презентация «Ақпараттың өлшем бірліктері»
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер:Топтық жұмыс, СТО, АКТ – ны пайдалану, диалог, дарынды және талантты балалармен жұмыс, бағалау.
Құрал-жабдықтар: проектор, мультимедиапрезентация (көзге арналған сергіту жаттығулары), ДК, топтарға арналған тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, дәптер, оқулық, стикер, түрлі-түсті маркерлер мен постерлер.


Мұғалім әрекетіОқушы әрекеті
  • Ұйымдастыру.(2 мин)
  • Амандасу «Бір қолмен амандасу», коллаборативті орта құру. Топқа бөлу үшін «Фото суреттің қиындыларын құрастыру» (ноутбук, ДК, планшет). Топ ережесін құру

    1.Оқушылар тренингке белсенді, көңілді қатысады.Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастырды. Оқушылар топ ережесін құру кезінде ойланып өз ұсыныстарын айтады
  • Өткен сабақ бойынша білімдерін тексеру. Кумулятивті әңгіме.(4 мин)
  • Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды:
  • Адам ақпаратпен не істей алады?
  • Ақпаратты адам қалай сақтайды?
  • Ақпараттарды қайда сақтауға болады?
  • Смайликтер арқылы формативті бағалау.
    2. Оқушылар сұрақтарға жауап береді:
  • Сақтайды, өңдейді, қабылдайды, бере алады.
  • Адам ақпаратты «Сыртқы сақтау құрылғыларында» сақтай алады. (қойын дәптерінде, флешкаларда, дискілерде т.б).
  • Электронды құрылғыларда.(СD, DVD дискілерде, флешккаларда)
  • Дұрыс жауаптарға смайликтер алады.
  • Білімді өзектендіру.Тақырыпты ашу. (6 мин)
  • 1. Жоғарғы сынып оқушыларының сабақта жасаған жобаларындағы ақпаратты сақтаудың түрлі әдістерін көрсету арқылы жаңа сабақты бастаймын.2.Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. 3.Оқушылар алдына мәселе тудырамын: математика пәнінен беретін әріптесім менен көмек сұрады. Ол сабақ тақырыбына байланысты бейнесабақты бір флешкадан екінші флешкаға көшіре алмағанын отырғанын айтты. Қалай ойлайсыздар неге? Яғни ақпаратты өлшеу керек шығар?4.Сұрақ қоямын: балалар сендер ақпаратты қалай өлшеуге болатынын білесіңдер ме, қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?

    3. Оқушылар осы материалдарды көре отырып, мәселенің шешу жолдарын айтады.

    Ақпарат флешкаға сыймайды, флешкада орын аз. Көлемі үлкен флешка алу керек немесе дискіге жазуға болады....



    Байт, гигабайт, мегабайт….



    Дәптерге сабақ тақырыбын жазады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаты мен міндеттері анықталады
  • Мағынаны тану.(8 мин)
  • Презентация көрсете отырып жаңа сабақтың түйінді идеяларын түсіндіремін
    4. Оқушылар жаңа түсініктерді дәптерге жазып алады..
  • Тақырыпты бекіту. (15 мин)
  • - Топтар бойынша жұмыс жасау ұсынылады. Топтарға (1 қосымша) беріледі. Қосымша білімді бекітуге арналған 3 тапсырмадан тұрады. (3 деңгейлі). - Жауаптарды «Табыс критерийлері» стратегиясы бойынша құрылған жауап парағына жазып отыру керек. - Мұғалім ауызша жауаптары үшін алған смайликтер бойынша оқушылардың алған балдарын тақтаға жазып қояды. - Топтар жұмысына қорытынды жасалады.

    5. Топтар (1 қосымша) тапсырмасын алады. Топ спикерлері орындалған жұмыстарды қорғайды. Топ мүшелері сұрақтар қояды, хатшы мұғалім рөлінде болып,топтарға балдарын қойып отырады. Бағалау бірігіп жасаған табыс критерийлері бойынша жүргізіледі. 1 қате – 5 бал2-3 қате - 4 бал3-4 қате - 3 бал 4 қатеден артық болса – 2 балПрактикалық жұмыс кезінде оқушылар бір-бірлерімен бірлесе отырып жұмыс істеді
    6. Сергіту сәті. (2 мин) Презентацияға қарап бойын еркін ұстау және көзге арналған жаттығуды жасау. Оқушылар әр түрлі фигуралардың қозғалуы бойынша көздерін қозғай отырып жаттығулар жасайды.
    7. Жеке жұмыс. (6 мин)Сандарды бір өлшем бірліктен басқа өлшемдерге ауыстыру. Кілт бойынша жұп бірін-бірі бағалайды. _______________________(Аты-жөні)Бір өлшем бірліктен екінші өлшемге ауыстырыңыз:5 байт = _______________бит8 килобайт = ___________байт1 мегабайт = _________________ байт88 бит = ___________________ байт5120 терабайт = ___________ гигабайтУченики выполняют задание. Используют программу КалькуляторЖұптар бір-бірімен парақтарын ауыстырып бір-бірін бағалайды.
    8. Үй тапсырмасы.(2 мин)1. Оқулық - §4,.23-26 беттерді оқуТест «Өзіңді тексер» 29 бет дәптерде орындау2. Өз Атыңыз, Фамилияңыз, Тегіңіздің ақпараттық көлемңн анықтаңыз. (байты, Кбайтыбайты)Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. Сұрақтары болса сұрайды.


    Тексерілді:
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Аккалиева Жазира Набиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-05
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1564984005
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999