Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ас атасы-нан
Материал жайлы қысқаша түсінік: мектепке дейінгі мекемелердің тәрбиешілеріне
Материалды ашып қарау
Бекітемін:_____________ №28 «Ақбота» бөбекжай -балабақшасы меңгерушісі: Б.Жолболды

ЦИКЛОГРАММА (2-6 сәуір 2018жыл)Ортанғы «Балауса» тобыӨтпелі тақырып: «Біз еңбекқор баламыз» Апталық тақырып: «Ас атасы-нан»
Күн тәртібіУақытыДүйсенбі02.04.2018жСейсенбі03.04.2018жСәрсенбі04.04.2018жБейсенбі05.04.2018жЖұма06.04.2018ж
Балаларды қабылдау

07.30-8.30«Сәлеметсің бе, балабақша!» Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.Сәлемдесу. Дене қызуларын мен тазалығын тексеру Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау.Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Суретті кітапшалар тамашалау . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.Сәлемдесу. Дене қызуларын мен тазалығын тексеру Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау.Сәлемдесу. Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Құрастырмалы ойыншықтармен ойын.


Ата – аналармен әңгімелесу





Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу;Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесуБалаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу;

Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу;

«Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу.



Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )


«Мақал мәтелдер»Мақсаты: Айтылған мақал- мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру.«Суреттерді орналастыр» Ойынның мақсаты: заттарды топтастыруға жаттықтыру, өз бетінше тапсырманы орындауға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту. «Көп және біреу» Ойынның мақсаты: көп және біреу қатынастарын білуге үйрету; заттардың тең, тең емес топтарын салыстыру. «Мақал мәтелдер»Мақсаты: Айтылған мақал- мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру.Дидактикалық ойын: «Ойыншықтар дүкені»Мақсаты: балаларды ойыншықтың түрлерімен таныстыру.

Таңертеңгі жаттығу

Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау. Кешен №1. Бастапқы қалып: арқамен жатып, қолды аяққа созып,аяқты тіке жоғары көтеру.2. Бастапқы қалып: арқамен жатып,қолды жоғары көтеру.Арқадан ішке,іштен арқаға жату.3 . Бастапқы қалып: «Алақандар»ішпен жатып,қол иықта алга сермеу.4. Бастапқы қалып: «Шлагбаум» Б.қ. ішпен жатып, оң аяқты көтеру.содан сол аяқты көтеру.5. Бастапқы қалып: «Қанқыз» тізерлеп отырып,жоғары тұру.Қайта отыру,алға еңкею, қол артта созулы.6. Бастапқы қалып: бір орында жүру.Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту
Таңғы ас8.30-09.00Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйретуАС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйретуДастархан басында сөйлейге болмайтынын айту Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық09.00-09.15«Бидай мен қаңбақ» суреті бойынша, әңгіме құрастырып айтып беруге үйрету.«Біз дәнбіз» диқан жерге дән екті (дән сепкен қимылды көрсетеді)Сіркіреп, жаңбыр жауды (қолдарын шапалақтайды) Жер бетіне көгеріп, бидай шықты (қолдарын жоғары көтереді)Жайлап самал жел есті (қолдарын ырғайды)Дид-қ ойын: «Сәлемдесу»Балалар екі - үш жұптан бір - біріне қарап, әр түрлі елдің, адамдардың сәлемдесу рәсімін көрсетеді.«Бидай»Комбайынмен бидайды,Былай, былай жинайды.Қаптап ұшқан торғайдан,Оны қалай қорғайды?Қаптап ұшқан торғайдан,Оны былай қорғайды.Кіш, кіш, кіш...Қорғап қалған бидайды,Қамбаға әкеп жинайды.

Дидактикалық ойын: «Артығын тап»Ойын шарты Үй жануарларының ішінен артық суретті табу.
Ұйымдастырылған оқу қызметтері09.15-10:15 1.Сөйлеуді дамытуТақырыбы: М.Етекбаев «Нан қайдан шығады?» ертегісіМақсаты: Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастырады.Ана тілінің барлық дыбыстарын дұрыс атайды. Көрнекілігі: «Нан қайдан шығады?» ертегісі желісі слайд, нан түрлері суреттер. мақал-мәтелдер.  Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіруТехнология:ақпараттықИнтеграция: таным,шығармашылықҚостілділік: Нан –хлеб, бәліш- пирошки, бөлішке – булочка.Барысы: «Ас атасы нан, нан атасы –дән»Армысың , Күн Анамыз! Бүгін бәріміз қуанамыз. Дастарханында әр үйдің, Болсын қасиетті нанымыз!

Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар қимылдар жасайды. Біз дәнбіз, диқан жерге дән екті (дән сепкен қимылды көрсетеді)Сіркіреп, жаңбыр жауды (қолдарын шапалақтайды)Жер бетіне көгеріп, бидай шықты (қолдарын жоғары көтереді)Жайлап самал жел есті (қолдарын ырғайды)Дид-қ ойын: «Не екті, не шықты?» Күтілетін нәтиже:Біледі: Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастыруды:Меңгереді:. Ана тілінің барлық дыбыстарын дұрыс атауды

Дене шынықтыру.Негізгі қимылдар:1.Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Бір орында тұрып, ұзындыққа 4-6сызықтың үстімен секіру(ара қаш-ы 40-50см).Затты тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5м), (ара қаш-ы1,5-2м)лақтыру.Қимылды ойын: «Дәннен бидайға»

3.Сурет салу Тақырыбы:«Бидай мен қаңбақ»Мақсаты: Заттарды қағаз бетіне тұтастай орналастыра отырып, мазмұнды комозиция салу дағдыларын дамыту.Дид-қ ойын: «Егіс алқабында» Көрнекілігі:. «Бидай мен қаңбақ» Слайд суреттер. Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру,Технология:ақпараттықИнтеграция: коммуникация Қостілділік: бидай-пщеницаБарысы: 1) Жұмбақ шешкізу. 1. Ұзын мұртты сарылар, Қойынында наны бар. (Бидай) 2. Шеңбер жасап өседі, Желмен бірге көшеді. (Қаңбақ) Бидай мен қаңбақ суреттері көрсетіліп, мысал оқып беру. Мысалға байланысты композиция құрастыру қажеттігі түсіндіріледі.Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Біледі: Заттарды қағаз бетіне тұтастай орналастырМеңгереді: мазмұнды комозиция салу дағдыларын
1.ЖаратылыстануТақырыбы: «Нан қалай пайда болды?»Мақсаты: Қарапайым зерттеуге қызығушылық пен әуестік таныту дағдыларын жетілдіруКөрнекілігі:нан түрлері слайд суреттер. мақал-мәтелдер. жұмбақ Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіруТехнология:ақпараттықИнтеграция:коммуникация,шығармашылықҚостілділік: Нан –хлеб, бәліш- пирошки, бөлішке – булочка.Барысы:

«Ас атасы нан, нан атасы –дән» - деген екен дана халқымыз.Сол дәннен бастап нан болғанға дйін қаншама адам маңдай терін төгеді.Ендеше, сол зор еңбекпен келген нанды қастерлеуіміз керек.Нанда аяқ асты етпей, ысырап қылмауымыз керек. Алдыңызға келген нанды таусып жеп, оның қоқысқа кетуіне жол бермеуіміз керек.Асты тас , үсті тас,Ортасында піскен ас (нан)

Сергіту сәті: Көлбең, көлбең, көлеңкем,Көлбеңдеген көлеңкем.Тасып піскен бидайды.Айтшы қалай жинайды?Комбайынмен бидайды,Былай, былай жинайды.Қаптап ұшқан торғайдан,Оны қалай қорғайды?Қаптап ұшқан торғайдан,Оны былай қорғайды.Кіш, кіш, кіш...Қорғап қалған бидайды,Қамбаға әкеп жинайды.

Дид-қ ойын: «Не екті, не шықты?» Күтілетін нәтиже:Біледі: Қарапайым зерттеуге қызығушылық пен әуестік таныту дағдыларын жетілдіруМеңгереді: «Ас атасы нан, нан атасы –дән»Дид-қ ойын: «Бұл қай кезде болады?» 2.Орыс тіліТема: «Хлеб – всему голова»Цель: Совершенствование навыков развития голосового и артикуляционного аппарата, речевого дыхания, четкой дикции. Дать детям первоначальное представление о том, какой путь проходит зерно, чтобы стать хлебом. дать представление о том, как хлеб приходит к нам на стол;познакомить детей с профессией хлебороба, тракториста, комбайнера, пекаря; с предметами их деятельности.Дид-я игра: «Чего не хватает?» Көрнекілігі:. Слайд суреттер. Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіруТехнология:ақпараттықИнтеграция: таным,шығармашылықҚостілділік: хлеб- Нан , пирошки -бәліш, булочка.-бөлішке

Барысы: познакомить детей с профессией хлебороба, тракториста, комбайнера, пекаря; с предметами их деятельности.

Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Меңгереді: хлеб- Нан , пирошки -бәліш, булочка.-бөлішке .

1. ҚұрастыруТақырыбы: «Наубайхана» (табиғи және қалдық материалдармен жұмыс)Мақсаты:Табиғи ма- териалдардан, жапырақтармен қорапшалардан наубайхананың макетін құрастыруды қалыптастыру.Дид-қ ойын: «Бөліктерден құрастыр» Көрнекілігі: нан түрлері суреттер. мақал-мәтелдер.  Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіруТехнология:ақпараттықИнтеграция:шығармашылықҚостілділік: Нан –хлеб, бәліш- пирошки, бөлішке – булочка.Барысы: Табиғи ма- териалдардан, жапырақтармен қорапшалардан наубайхананың макетін көрсету. «Ас атасы нан, нан атасы –дән»

Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар қимылдар жасайды. Біз дәнбіз, диқан жерге дән екті (дән сепкен қимылды көрсетеді)Сіркіреп, жаңбыр жауды (қолдарын шапалақтайды)Жер бетіне көгеріп, бидай шықты (қолдарын жоғары көтереді)Жайлап самал жел есті (қолдарын ырғайды)Дид-қ ойын: «Не екті, не шықты?» Күтілетін нәтиже:Біледі: Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастыруды:Меңгереді:. наубайхананың макетін құрастыруды



2.Дене шынықтыру.Негізгі қимылдар: 2.Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Затты тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5м),(ара қаш-ы1,5-2м) лақтыру.Құрсауды домалату.Қимылды ойын: «Қарауыл»

1.ДрамаТақырыбы: «Бидай мен қаңбақ» А.Тоқмағанбетов Мақсаты:.Өлеңді мәнерлеп оқи отырып, қазақ халқының ежелден келе жатқан кәсіби егін өсіру туралы мағлұмат беру. Дид-қ ойын: «Ия, жоқ» Көрнекілігі:. «Бидай мен қаңбақ» Слайд суреттер. Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру,Технология:ақпараттықИнтеграция: таным,шығармашылықҚостілділік: бидай-пщеницаБарысы: Бидай мен қаңбақ суреттері көрсетіліп, мысалды мәнерлеп оқып, түсіндіріп беру. Мынау не балалар? – Бидай.- Қайда өседі? – Егісте.- Қаңбақ дегеніміз не? – Шөп.- Қайда өседі? – Далада, сайда жатады.Суреттер арқылы түсініктер беремін.Бидай – астық тұқымдасына жататын, ең маңызды тағамдық дақыл. Бидайдан ұн тартылып, нан және нан өнімдері жасалады.Қаңбақ далада өсетін домалақ пішінді шөптекті өсімдік. Жер үстіндегі бөлігі (жемісі) піскеннен кейін, жер астындағы тамырынан бөлініп желдің соғу бағытымен қашып кетеді. Тұқымы жел арқылы алыс жерлерге таралды.Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Біледі: егін өсіру туралы мағлұмат Меңгереді:Бидай мен қаңбақ туралы2.ҚМҰҚТақырыбы: «Бауырсақ» ертегісіМақсаты: Заттардың жиынтық сапасы бойынша әртүрлі заттардан тұратындығы туралы түсініктерін жетілдіру. Осы заттардың сыңарын қою негізінде салыстырып теңдігін анықтау.Дид-қ ойын: «Үлкен-кіші» Көрнекілігі: ертегі желісі Слайд суреттер. Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіруТехнология:ақпараттықИнтеграция: шығармашылықҚостілділік: бауырсақ-колобок, Нан –хлеб, бәліш- пирошки, бөлішке – булочка.Барысы: Балаларға стол үстінде жатқан суреттер арқылы ертегі құрастыртуСергіту сәті: Көктемде жерді жыртамыз,Тегістейміз тырмалап.Дәндерді оған егеміз,Жайқалып көктеп шықсын деп.Күз болғанда орамыз,Нанға біздер тоямыз.Күтілетін нәтиже:Біледі: суреттер арқылы ертегі құрастыруды; МузыкаТақырыбы: «Нан болса ән де болады»Мақсаты: Нанның қадір-қасиеті және музыканың рухани азық екендігі туралы байланыстыра әңгімелеу. Би қимылда-рында жеңіл тербелу, жұптаса айналу т.б. орындауӘуенді ырғақты қимыл:«Ақ бидайлар биі» Музыка тыңдау: «Диірмен» Т.Ломова(«Зерек ботақан» жинағынан)Ән айту: «Бақытты баламыз» А.ЕспенбетоваОйын ойнау: «Мысық пен тышқан» Қимылды ойын1.АппликацияТақырыбы: «Бидай мен қаңбақ»Мақсаты: Ұжымдық мазмұнды композицияны құрастыру дағдыларын қалыптастыру.Үстел-үсті ойыны: «Ауылдағы еңбек күні»Көрнекілігі:. «Бидай мен қаңбақ» Слайд суреттер. Әдіс-тәсілі: көрсету, түсіндіру,Технология:ақпараттықИнтеграция: таным,коммуникацияҚостілділік: бидай-пщеница

Барысы: 1) Жұмбақ шешкізу. 1. Ұзын мұртты сарылар, Қойынында наны бар. (Бидай) 2. Шеңбер жасап өседі, Желмен бірге көшеді. (Қаңбақ) Бидай мен қаңбақ суреттері көрсетіліп, мысал оқып беру. Мысалға байланысты композиция құрастыру қажеттігі түсіндіріледі.Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Меңгереді: мазмұнды комозиция салу дағдыларын



2.Дене шынықтыру.Негізгі қимылдар:3.Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Бір орында тұрып, ұзындыққа 4-6сызықтың үстімен секіру(ара қаш-ы 40-50см).Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.Қимылды ойын: «Егістіктегі жел»

Серуенге дайындық

10.15-10:30 Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.
Серуендеу бақылау,еңбек,қимылды ойындар.

10:30-12.10

Желге бақылау жасау.Бақылау: Көктемгі жел құбылмалы. Егер солтүстіктен соқса өткір және суық болады. Мұндай желді көктемгі дауыл әкеледі, ағаштарды сықырлатып шайқалтады, терезеге қар соқтырады. Жұмбақ Мақал-мәтелКелсе де әні құлаққа, Көшерімді жел білсінӨзін ешкім көрмейді Қонарымды сай білсінЖусан,қамыс, құраққаТіптен маза бермейді..Қимылды ойын«Қақпақ пен таяқ».Еңбек іс-әрекетіҚажеттілік бойынша жұмысБалаларға топыраққа су құю барысында мұқият болуды,өз еңбегінің қажеттілігін түсіне білуге үйрету.Өсімдікті күту барысында тыңғылықты жұмыс атқара білуге тәрбиелеу.Шоғырланған бұлтқа бақылау жасау.Бақылау: Наурыз айының екінші жартысында алғашқы шоғырланған бұлттар пайда бола бастайды. Ауа райының жылуына байланысты олардың пайда болатынын түсіндіру. Қардың еруі қалай тез болса,бұлттар да сонша көбейе түседі. Шоғырланған бұлтты аспаннан көріп, қайталанбас сұлулығын байқай білуге үйрету. Қимылды ойын  «Кілттер»  Кеңістікті бағдарлап жылдам әрекет жасауға үйрету. Бастаушы шеңбер бойымен жүріп, кілт кімде деп сұрайды. Балалар жауап беріп орындарын ауыстырады. .Жылғалар мен шалшықтарды бақылау.Бақылау: Балаларда қардың еруінен пайда болатын жылға мен шалшықтар туралы түсінігін қалыптастыру. Жылғаның басталатын тұсы мен ағар жолын тауып алу. Жылғаның сыңғырлап ағуын тыңдау.Қимылды ойын«Батылдар»Жылғалар мен шалшықтардан секіріп өту, ұзындыққа секіруді үйретуді жалғастыру, дұрыс қона білу.Секіру барысында тепе-теңдікті сақтай білуге тәрбиелеу.Еңбек іс-әрекетіАула маңын қоқыстан тазартуҰжымда еңбектене білуді қалыптастыру,жұмысты жоспарлау,бақылауды іске асыру.Ұқыптылық пен белсенділікті тәрбиелеу.

Желге бақылау жасау.Бақылау: Көктемгі жел құбылмалы. Егер солтүстіктен соқса өткір және суық болады. Мұндай желді көктемгі дауыл әкеледі, ағаштарды сықырлатып шайқалтады, терезеге қар соқтырады. Жұмбақ Мақал-мәтелКелсе де әні құлаққа, Көшерімді жел білсінӨзін ешкім көрмейді Қонарымды сай білсінЖусан,қамыс, құраққаТіптен маза бермейді..Қимылды ойын«Қақпақ пен таяқ».Еңбек іс-әрекетіҚажеттілік бойынша жұмысБалаларға топыраққа су құю барысында мұқият болуды,өз еңбегінің қажеттілігін түсіне білуге үйрету.Өсімдікті күту барысында тыңғылықты жұмыс атқара білуге тәрбиелеу.



Ағаштарға бақылау жасауБақылау: Балалармен бірге ауладағы ағашты қарау: Ағаштарды бүрлері мен бұтақтарына қарап айыра білуге үйрету.Салыстыра білу қабілеті мен нақты белгілерін атай білуге үйрету..Қимылды ойын«Ағаштан ағашқа»Алға жылжу арқылы қос аяқтап секіре білуді бекіту.(кімде-кім аз секірсе сол,жеңімпаз)ойын барысында ойынды әділ бағалауға үйрету. Еңбек іс-әрекетіБұтақты кесуден кейінгі қалдықты жинау.Еңбек нәтижесін көру,топқа бірнеше бұтақты жинап әкеп,келесі бақылауды ұйымдастыру.
Серуеннен оралу12:10-12:30Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
Түскі ас12:30-13:10Асқа отырғызу. Балаларға ас ішу ережесін сақтауды дағдыландыруТамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыруСөздік материалдарды қолданып, тамақ ішу ережелерін сақтауға баулу.
Түскі ұйқы13.10-15.20Астан кейін ауыз қуыстарын шайғызу,беті-қолдарын жуғыздыру; ұйқыға жатқызу, жағымды әуен қою.Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Баяу қарқынмен ертегі тыңдату.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынық тыру шаралары15 20-15.40Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру«Қайық» - Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу.«Кемпірқосақ» - Төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау.«Тышқандар» - Массажды кілемшеде аяқ ұшымен және өкшемен айналу

Бесін ас15.40-16.00Асқа отырғызу,ұқыпты жеуге дағдыландыруТамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру
Ойындар, дербес әрекет

16 .00-16.30

«Бұлт неге ұқсайды?»Түрлі заттар мен жануарлардың келбетін таба білуге үйрету. Қиялын, шығармашылық қабылдауын дамыту.ТақпақКөркемдеген жер-көкті,Көктем қандай тамаша!Жерге әкеліп төсептіАлуан гүлді алаша.«Мақал мәтелдер» Мақсаты: Айтылған мақал- мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру

Мақал-мәтелБір ағаш кессең,жүз ағаш отырғыз

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

Жеке баламен жұмыс: «нан қайдан шығады?» (сурет бойынша әңгіме құрау)Мақсаты: тілдік грамматикалық құрлымын дамытуЖеке баламен жұмыс: «Нан қалай пайда болды?»Мақсаты: Қарапайым зерттеуге қызығушылық пен әуестік таныту дағдыларын жетілдіруЖеке баламен жұмыс: «Нан болса ән де болады» Мақсаты: Нанның қадір-қасиеті және музыканың рухани азық екендігі туралы байланыстыра әңгімелеу.Вариативтік компонент: «Я чудо»Вариативтік компонент:«Бүлдіршіндердің шығармашылығын дамыту»



Қимылды ойын: «Аю мен аралар»Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттеріҚимылды ойын: «Аңшы мен қояндар»Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттеріҚимылды ойын: «Аққу-қаздар»Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері














Серуенге дайындық



16:30-16:50
Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалау.Балабақша ауласына серуен.Балалармен әңгімелесу.
Серуен,қимылды ойындар16:50-17:40.« Кім шапшаң?»Балалар саппен келе жатып, тәрбиеші белгі берісімен, жан-жаққа бытырап, ойнап кетеді. Екінші белгімен тез өз орындарына тұра қалады. Тәрбиеші «1,2,3» деп санағанша балалар тұрып үлгеруі керек. Кімнің тез, дұрыс тұрғанын атап айтылып, жаңылған балаға ескерту берілед





« Тышқан аулау Ойыншылар 2 командаға бөлінеді. Аз топ қол ұстасып шеңбер жасайды. Олар тышқан ұстаушылар. Қалғандары тышқандар, олар шеңберді айналып жүреді. Тәрбиеші « қақпаны аш » дегенде шеңбердегі балалар қолдарын босатып жоғарға көтеріп тұрады. Тышқандар өтіп жүреді. Тәрбиеші қол шапалақтағанда, шеңбердегілер қолдарын түсіріп, шеңбер ұстай қою керек. Ішінде қалғандары ұстаған тышқан алады. Олар жиналып шеңбер жасауға дайындалады, олар қақпан жасап тышқан ұстаушы болады. Ойын жалғаса береді.

« Қуғыншы »Бір баланы қуғыншылыққа тағайындайды. Қалғандары әр жерге тұрады.Тәрбиеші 1-2-3 қу дегенде қуғыншы қуады, қалғандары қашады. Қуғыншы қол тигізген бала шетіне шыға береді. 3-4 бала жиналғанша қуады. Содан соң ойын аяқталады.Қайта қуғыншы дайындалады.Ескертетін жайт: Қуғыншы басқа балаларды айыру үшін қуғыншыға белгі беруі керек. Қолына лента немесе киім кигізу ( бөлек ) т.б

« Соқыртеке » ойыншының көзін байлап, бірнеше рет шыр-көбелек айналдырады, содан кейін былай деп сұрайды:
  • Мысық, мысық неде тұрсың?
  • Күбіде.
  • Не бар екен күбіде?
  • Бар боп шықты ашытпа.
  • Бізді емес, тышқанды ұста.
  • Осы сөздерден кейін ойынға қатысушылар жан-жаққа тарап қашады, ал « Соқыртеке» оларды қуады.
    « Допты домалат »Балаларға әртүрлі түсті доптар немесе онша үлкен емес шағын ғана шарлар беріледі де, оларды балалардан онша қашық емес жерге орналастырған жалаушаларға дейін домалатып жеткізген балаларды атап өтеді, Балалар допты бірнеше рет домалатқаннан кейін тәрбиеші оларды кәрзеңкеге жинауды ұсынады.

    Кешкілік.Үйлеріне қайтару17:40-18:00Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру».Психологтің кеңесі: мысалы: «Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. Психологтің кеңесі: мысалы: «Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.Жобаны таныстыру.«Менің отбасым тақырыбына көрме ұйымдастыру.


    Тексерілді:________________Әдіскер: Альменова Ж Тәрбиеші: Елеева Г.

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Зархан Ханышай
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-25
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1585135419