Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта оқу мақсатына жеттім.Сабаққа балалар белсенді қатысты.Жоспарда көрсетілген тапсырмаларды орындау қиын болған жоқ.Сабақта қолданылған әдіс тәсілдер тиімді болдыОқушылар көбейтудің бірдей қосылғыштардың қосындысы екенін түсінді.Олардың компоненттерін атай алады.. Сабақ өздеңгейінде өтті.Уақытты үнемдей білдім
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Өтенбекова Перизат Мырзатайқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Бірінші сынып мұғалімдеріне қажет болар деген мақсатпен сабаққа берілген рефлексияны қсынып отырмын.
Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.Зерттеу жұмысы.
2: Қалыптастырушы тапсырмаларын орындау
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады?
1: Кері байланыс беру
2: Қалыптастырушы тапсырмаларын орындау
Барлық оқушылар теңдік пен теңсіздікті ажырата алады.
Көптеген оқушылар суретке немесе заттарды салыстыру арқылы теңдік,теңсіздік құрастыра алатын болды.
Сабақта оқушылардың қызығушылығы артып,жағымды атмосфера қалыптасты.
Математика
Ашық сабақ
1 сынып
Екінші сыныпта әдебиеттік оқу пәнінен Сәкен Сейфуллиннің "Көлде" тақырыбында өтілген ашық сабақта оқушыларды мәтін мен суретті салыстыра отырып,түсінігін жеткізе білуге қалай үйретуге болатынын,коммуникативті дағдыларын дамыту жолдарын көрсетуге тырыстым.Әдебиеттік оқу пәнінде мәтінді аудио арқылы тыңдау немесе мұғалімнің оқуы,мәтінді мәнерлеп оқу,түсініп оқу,тез оқу,рөлмен оқу тәсілдерімен қоса,суретпен салыстыра отырып,мәтіндегі жазушы сөздерін қолдана отырып,көркем тілмен өз ойын жеткізе білуге үйрету бастауыш сынып мұғалімдерінің басты міндеті.
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері