Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ 7 сынып Сұйылтылған қышқылдардың металдармен әрекеттесуі.
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3Мектеп: Т. Амандосов атындағы орта мектеп
Date: Teacher's Name: Рахметова Лиза
Grade: 7Attended:Absent:
Сабақ тақырыбыThe theme of the lesson: Сұйылтылған қышқылдардың металдармен әрекеттесуі. №9 зертханалық тәжірибе «Мырыштың сұйылтылған тұз қышқылымен әрекеттесуі». №10 зертханалық тәжірибе «Сутекке сапалық реакция»Reactions of dilute acids with metals. Loboratory works №9 and №10
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)During the lesson, the goal to achieve Оқушылар орындай алады:7.2.2.1 сұйылтылған қышқылдардың қолдану аймағын және олармен жұмыс жасау ережелерін атау. Name the using areas and safety rules for dilute acids;7.2.2.2 сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын және сутек газының сапалық реакциясын зерттеу. Investigate the reactions of dilute acids with different metals and carry out hydrogen test in practice.
Сабақ мақсаттарыLesson objectives:

Барлық оқушылар білуі керек :
  • қышқылдардың қолдану саласы мен онымен жұмыс жүргізу ережелерін біледі;
  • байқалған бақылауды талқылап, алынған газдың қай газ екендігін анықтай алады
  • Көптеген оқушылар білуі керек :
  • сұйылтылған қышқылдардың түрлі металдармен әрекеттесуін зерттейді
  • сутек газын анықтау жолын біледі;
  • сұйылтылған қышқылдардың металдармен реакция теңдеулерін сөзбен жаза алады
  • Кейбір оқушылар білуі керек :
  • Эксперимент жасау дағдылары қалыптасады


  • Бағалау критерийлері Evaluation criteria-металдар сұйытылған қышқылдармен әрекеттескенде газ бөлінетінін біледі;-сутегі газын анықтау жолын біледі;-металдар сұйытылған қышқылдармен әрекеттесу реакция теңдеуін сөзбен жаза алады;-сутек газын анықтауға сапалық реакцияны сипаттай алады;тәжірибе жасағаннан кейін жұмыстың қорытындысын жазады;
    Тілдік мақсаттарLanguage goals

    Оқушылар орындай алады:-химиялық зертханада жұмыс қауіпсіздігін талқылай аладыҚауіпсіздік техника ережелерін құрастыра алады- Пәнге қатысты лексика және терминология Н.Н.Бекетов, (әмбебап) индикатор, ерітінді, сұйытылған қышқыл, газ, электрохимиялық кернеу қатары, қауіпсздіктің қажетті талаптары.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Зертханада қауіпсіздік өте маңызды, себебі…Қышқылдар теріні күйдіреді, себебі...Зертханада / тәжірибе жүргізу кезінде, біз … жасауымыз/жасамауымыз керек/ керек емес
    Құндылықтарды дарыту

    Құндылықтарды дарыту: топта жұмыс істеу арқылы ынтымақтастықта жұмыс істеу, лабораториялық жұмыстар орындау арқылы ұқыптылыққа, үнемдеуге баулу.
    Пәнаралық байланыстарЖаратылыстану курсынан алынған білім.
    Алдыңғы білім

    «Қышқылдар, олардың құрамы, алу жолдары » тақырыбын қайталау.7.1A бөліміне дейін қарастырылған жалпы зертханалық қауіпсіздік шаралары.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы «Шаттық шеңбері»Сабаққа жағымды психологиялық ахуал тудыру.(Шаттық шеңберін құру. Бүгінгі күнге бір –біріне сәттілік тілейді. )Сәлемдесу. Good afternoon dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? Who is absent today? 1- топ. Қышқыл деген не?Күнделікті өмірде қандай заттардың құрамында қышқылдар кездеседі ? Мысалдар келтіріңдер. Қышқылдар неліктен қауіпті? Мысал келтіріңдер? 2- топ. Индикатор дегеніміз не? Индикатордың ерітінділерге әсері қандай? Индикатор көмегімен нені анықтайды?

    Сабақтың ортасы



















    Білімді қолдану









    .































































































































































































































































    Сабақтың соңы
    Оқушылар қышқылдар туралы білімдерін ортаға салады. Сұйылтылған сірке қышқылы (сіркесу) тамақ өнеркәсібінде жиі қолданылады.Тұз қышқылы ,күкірт қышқылы т.б өнеркәсіптік жолмен алынады.Қышқылдарға тән белгілер: қышқылтым дәм, күйдіргіштік қасиет.Қышқылдардың қайда түзілетінін, қайда қолданылатынын мұғалім қорытындылай келіп, сабақ тақырыбымен таныстырады.Техника қауіпсіздігі қайталанадыТөмендегі суреттерді пайдаланып қышқылдармен қалай жұмыс істеу керектігін айтып беріңіз.

    .№9 Зертханалық тәжірибе « Мырыштың сұйытылған тұз қышқылымен әрекеттесуі» №10 «Сутекке сапалық реакция »Мақсаты: Мырыштың сұйылтылған тұз қышқылымен әрекеттесуі нәтижесінде сутегі газы бөлінетініне көз жеткізу және оны анықтау әдістерін таныстыру.Қажетті құрал – жабдықтар: Ұстағышы бар метал тұрғы-1, Сынауықтар-2,колба ,стакандар Тығыны бар газ өткізгіш түтік-1 Химикаттар – реактивтер :Тұз қышқылының ерітіндісі , мырыш түйіршігі , Тапсырма: Сұйылтылған тұз қышқылы мен мырышты әрекеттестіру .Қауіпсіздік техникасы:! Жұмыс барысы кезінде қышқылдармен жұмыс істеу ережелерін, жалпы ҚТЕ сақтау .Жұмыс барысы:1. Металл тұрғыға сынауықты бекітіңдер.2. Сынауыққа қалақшаның ¼ бөлігіндей мырыш түйіршігін салыңдар. 3.Мырыш түйіршігі бар сынауыққа 1-2мл сұйытылған қышқыл ерітіндісінен құйыңдар.4. Сынауықтың аузын газ өтетін түтікшесі бар резина тығынмен бекітіңдер 5. Байқалған құбылысты бақылаңдар Тәжірибе бойынша сұрақтар: Мырыш сұйытылған тұз қышқылмен әрекеттескенде қандай газ түзіледі? Сутек жиналғанын қалай тексереміз ? Газ жинайтын ыдыс төңкеріліп ұсталуы неліктен? Бұл реакцияда белсенді металл қышқыл құрамындағы қай элементтің орнын басып тұр? және жазбаша реакция теңдеуін жазыңдар.Жұмыстың қорытындысын жазыңдар. Жұмыс орнын жинақтап зертханашыға немесе мұғалімге тапсырыңдар!

    Дескриптор Білім алушы -мырыштың сұйытылған тұз қышқылымен әрекеттесу үдерісін сипаттайды ;-нені бақылағанын жазады;- реакция өнімдерін атап, реакция теңдеуін жазады;- қорытынды жазады;Ширату жаттығулары: «Түйін» ойыны. Сұрақтар мен жауаптар оқушыларға таратылып беріледі. Бір оқушы сұрақты оқиды. Келесі оқушы сәйкес жауабын оқуы керек. Тапсырма . Cутек газын анықтау әдістеріне берілген тапсырманы орындаңдар. 1.Сутек газын алу үшін қолданылатын қосылыстардың атаулары: ________________________________________________________________________________________ 2. Берілген заттардың әрекеттесу барысында нені байқадыңыз? ____________________________________________ 3. Сутек газын анықтау үшін не істеуіміз қажет?______________________________________4. Сапалық анализ кезінде не байқадыңыз? ____________________________________________5. Сутек газын жинау кезінде сынауықты неліктен аузын төмен қаратып ұстаймыз? _____________________________6. Сутек газын алу реакциясын сөзбен жазыңыз:Жауаптары:1.Сутек газын алу үшін қолданылатын қосылыстардың атаулары: сұйытылған тұз қышқылы, мырыш2. Берілген заттардың әрекеттесу барысында нені байқадыңыз? Қышқыл мен металл әрекеттесу барысында газ бөлінгені байқалды.3. Сутек газын анықтау үшін не істеуіміз қажет? Жағылған шырпыны сынауықтың басына жақындату. 4. Сапалық анализ кезінде не байқадыңыз? Сынауықтың басына отты жақындату кезінде «Пах!» деген дыбыс шығады. 5. Сутек газын жинау кезінде сынауықты неліктен аузын төмен қаратып ұстаймыз? Себебі сутек газы ауадан жеңіл, сондықтан ол жоғарыға ұмтылады.6. Сутек газын алу реакциясын сөзбен жазыңыз: қышқыл + металл = тұз + сутегі

    Дескриптор Білім алушы -сұйылтылған қышқылдардың белсенділігі әртүрлі металдармен әрекеттесу реакция теңдеулерін сөзбен жаза алады;- заттардың әрекеттесу барысында нені бақылағанын жазады;- кернеу қатарында сутектен кейін орналасқан металдар сұйылтылған қышқылдан сутекті ығыстыра алмайтынын біліп, дәлелдей алады; - реакция өнімдерін атайды; - сутек газын анықтай алады ; - сутек газын алу реакциясын сөзбен жаза алады. Топтық жұмыс: «Ой толғаныс» 1-топ.   1- тапсырма Төрт шар әртүрлі газдармен толтырылған. Қай шарда сутек газы бар? Неліктен сол деп ойлайсыңдар?.





















    2- тапсырма. Тест. 1.Қышқылдың формуласы: а) H2 O б)O2 в)CO2 г) HСl 2. Сұйылтылған тұз қышқылы әрекеттеспейді : а) Zn б)Cu в) Mg г) Fe 3. Сұйылтылған тұз қышқылы әрекеттеседі : а) Cu б) Ag в) Zn г) Pt 2-топ. 1- тапсырма Сутек газы атмосферада аздаған мөлшерде кездеседі. а) қай суретте сутек газы жинау әдісі бейнеленген. б) Өз таңдауыңды түсіндіріңдер. А) Б)











    Қай суретте сутек газын алу әдісі дұрыс берілген?2- тапсырма. Тест. 1.Электрохимиялық кернеу қатарында сутегін ығыстырып шығаратын металдар орналасқан: а) оң жақта б)ортада в)сол жақта 2. Реакция нәтижесінде түзіледі: а) тұз және сутегі б)газ және қышқыл в) қышқыл ж/е су 3.Сұйылтылған тұз қышқылы мырышпен әрекеттескенде түзіледі :а) темір хлориді ж/е сутегі б) магний хлориді ж/е сутегі в) мырыш хлориді ж/е сутегі Дескриптор Білім алушы -«сутек газын алу әдісі» бейнеленген суретті дұрыс анықтай алады;-электрохимиялық кернеу қатарында сутегін ығыстырып шығаратын металдардың орналасуын біледі;-реакция нәтижесінде түзілетін өнімдерді атайды,- қышқылдың формуласын біледі.Сен де бір кірпіш дүниеге, кетігін тап та бар қалан!«Кірпіш қалау» ойыны, термин сөздерді есте сақтау үшін қолдану.Тақтаға ілінген плакаттағы, жоқ сөздердің орнын толықтыру

    Кері байланыс ( не үйрендім, не қиын болды) сұрақҮй жұмысы тақарыпты оқу,термин сөздер жаттау
    Презентация











    Сынауық, сұйытылған тұз қышқылы, мырыш түйіршігі, газ жүретін түтігі бар тығын, колба, стакандар











































































































































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Рахметова Лиза Жолжановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-11
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560275095
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999