Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ. Ақ ғұндар (эфалиттер)
Материал жайлы қысқаша түсінік: 7 сынып материалы (6 сынып). Дүниежүзі тарихы пәнінен ашық сабақ.
Материалды ашып қарау
Сабақ: 7 «А»Сабақ өтілетін уақыт: _________________Орны: Барлық оқушы саны: Қатысқаны:
СілтемеКүнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ тақырыбыЕрте орта ғасырлардағы Орталық Азия жеріндегі феодалдық қатынастар
Жалпы мақсаттарОңтүстікке ауа көшкен ғұндардың тарихымен танысу; Эфталит мемлекеті туралы мәлімет алу; Шаруашылығы мен мәдениетінің дамуы туралы білу; Эфталит мемлекетінің ыдырауы жөнінде мәлімет алу;
Түйінді идеялар-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелеріОңтүстікке ауа көшкен ғұндардың тарихымен танысады; Эфталит мемлекеті туралы мәлімет алады; Шаруашылығы мен мәдениетінің дамуы туралы біледі; Эфталит мемлекетінің ыдырауы жөнінде мәлімет алады;
КөрнекіліктерСуреттер, карта, АКТ.
Дереккөздероқулық, дерекнама, сайт, З.Қинаятұлы «Ұлы Дала мемлекеттері»
Сабақ барысыУақытыӘдіс-тәсілдерМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекетіБағалау
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту:- ұйымдастыру- белсенді әрекетке жұмылдырылады;- ойлау жұмысына ынталандырылады





5 мин





3 мин













7 мин
“Өз жартыңды тап” ойыны.

«Болжау» стратегия-сы







Мәнмәтін-де айқындау.
1.ҰйымдастыруТопқа бөлу: “Өз жартыңды тап” ойыны.

Жаңа сабақ. «Болжау» стратегиясы арқылы басталады.1. Қазақ жерін мекендеген тайпалардың бірі?2. Олар б.з.б. І ғасырда оңтүстікке жылжи бастады?3. Олар кейде Ақ ғұндар деп те аталады?

Топ тапсырмалары: «Бірге ойланамыз»I. Эфталит мемлекетіІІ. Шаруашылығы мен мәдениетінің дамуыIІI. Эфталит мемлекетінің ыдырауы
Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.Қағидасы: - Ұсынылған пікір бағаланбайды, сыналмайды. - Жұмыс пікірдің сапасына емес санына бағытталған (неғұрлым пікір көп болса, соғұрлым нақты шешім қабылдауға таңдау болады). – Барлық пікірлер «бір ауыз сөзбен» жазылып отырғаны жақсы. – Белгіленген уақыт сақталуы тиіс. оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды. Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.критериалды
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;15ИНСЕРТИНСЕРТ (түртіп алу)I топ: Эфталит мемлекетіII топ: Шаруашылығы мен мәдениетінің дамуыIII топ: Эфталит мемлекетінің ыдырауыҚолдарына қарындаш алып, «v»- білемін, «+» - білмеймін, «-» - мен үшін жаңа білім (ақпарат), «?» – мені таң қалдырды - деген белгілерді қойып отырып мәтіннің мазмұнын түсінеді.Формативті
3-кезең: Ой- толғаныс:анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; синтез, бір-бірімен ой бөліседі. сабақ қорытындысы13 минБекіту:Бекіту: I. Тест ІІ. Топтастыру ІІІ. Эссе Топтардың түсіндірген тақырыптарын анализдейді. топпен
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)2 мин. §.Келесі тақырыпты қарау.Ерте орта ғасырлардағы славяндар тақырыбын оқу, ғаламтордан қосымша мәліметтер іздеуКүнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды.

РефлексияЕкі жұлдыз бір тілекСабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.Оқушылар тапсырмаларға байланысты өздерінің пікірлерін жазады.























№18 орта мектеп





















Ашық сабақТақырыбы: Ерте орта ғасырлардағы Орталық Азия жеріндегі феодалдық қатынастарПәні: Дүниежүзі тарихыПән мұғалімі: тарих пәні мұғалімі Малбасова Л.М.Сыныбы: 7 «А»























2016-2017 оқу жылы
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Малбасова Лаззат Молдабаевна
Жарияланған уақыты:
2019-06-06
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1559787942
333
444
555
666
7
888
999