Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ Ғұндар тарихы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ұстаздарға қажет материал
Материалды ашып қарау
Пәні:Мектеп: «№22 орта мектеп» МКМ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Қаратаева Б.Қ:.
Сынып: 6

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыҒұндар тарихы
Сабақтың мақсаты Ғұндар және ғұн мемлекеттік бірлестігінің қалыптасу тарихы туралы білім беру. Сыни тұрғыда ойлауын қабілеттерін жетілдіру, логикалық ойлауын дамыту. Оқушыларды туған жерін сүюге, патриотизмге тәрбиелеу

Күтілетін нәтижелерБілу және түсіну дағдысы: Ғұндар туралы жазылған деректерді анықтай алады Қолдану дағдысы: ғұн тайпаларының орналасу аймағын картадан көрсете алады;Сыни ойлау мен талдау дағдысы: Ғұндардың көрші мемлекеттермен жүргізген саясатын талдау арқылы әр топ тапсырмаларына орай, оның нәтижелерін анықтай алады Жинақтау дағдысы: ғұндардың қоғамындағы орнын сипаттай алады.

Сабақтың түрі Жаңа білімді игеру сабағы
Бағалау критерийлері





Білу және түсіну дағдысы: Ғұндар туралы жазылған деректерді анықтап атайды Қолдану дағдысы: ғұн тайпаларының орналасу аймағын картадан көрсетеді;Сыни ойлау мен талдау дағдысы: Ғұндардың көрші мемлекеттермен жүргізген саясатын талдау арқылы әр топ тапсырмаларына орай, оның нәтижелерін анықтайды; Жинақтау дағдысы: ғұндардың қоғамындағы орнын тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар Ғұндар туралы, ақпараттарды тыңдайды, оқиды, әңгімелейді, жазады Пәнге қатысты лексика мен терминология ғұн, шаньюй,тәңірқұт, түменбасы, әскери жүйе
Құндылықтарды дарытуМәңгілік Ел идеясыӨзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну- патриотизм- ұлттық сана-сезім- тәуелсіздік- ар-ождан бостандығы Өткен тарихына құрметпен қарау еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстарОқылым, жазылым тапсырмаларын орындату арқылы қазақ тілімен байланысты, картамен жұмыс арқылы географиямен байланысты жүзеге асыру.
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта мен презентация жаңа сабақ материалын игеруде пайдаланылады.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңіСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы





1.Ұйымдастыру сәті. Психологиялық ахуал қалыптастыру Топқа бөлу 1-топ.Қызыл 2-топ. Сары 3-топ. Жасыл

Сабақты Елбасымыздың сөзімен бастаймын Өз тарихын сыйламаған, өзін де сыйламайды. Назарбаев Н.Ә. Балалар, сендер ерте темір дәуіріне жататын қандай тайпаларды білесіңдер? Бейне жазба көрсету «Ғұндар» Ой шақыру. -Балалар не көрдік ?-Қандай ой келді?

Осы ойларың нақтылау үшін мына құпия хатты шешейік Құпия хат (Оқушының зейінін дамытуға арналған тапсырма) Әріптердің алфавиттегі номерленген орны тәртібі беріледі, сол сандарды пайдаланып әріптерден сөз құрау. Қызыл түсті сандар дауысты әрптер, көк түсті сандар дауыссыз әріптер. Жауабы: «Ғұндар»

6 27 18 7 1 23 Тақырыбы: Ғұндар Сабақ мақсатымен таныстыру














Интерактивті тақта





АКТВидео «Ғұндар» көрсету













Слайд ретінде көрсету





Слайд арқылы көрсетіледі

Сабақтың ортасы































































































































Сергіту сәті
«Ғұндар туралы естідіңіздер ме, олар туралы қандай мәліметтер білесіздер?» деген сұрақ 1.Ғұн туралы не білетіндерін сұрау



1.Жаңа сабақтан мәлімет беру слайд бойынша.2. Оқулықтан мәтінді оқуға уақыт беру. 1- тапсырма Топтық жұмыс Ғұндардың тарихына сипаттама беріңіз.

1-топ Мөде шаньюй – Ғұн мемлекетінің негізін салушы. Ассосация құруҚорытынды шығару керек.

2-топ «Бір қарыс жер туралы аңыз» бойыншаҒұндар туралы тарихи деректеріне сипаттама беріңдер. ( көрініс көрсету).

Бұл аңыздың басты идеясын не? 3-топ Ғұн мемлекетінің құрылысы тірек сызба толтыру. Сұрақ:М. Қалай ойлайсыңдар балалар: «Неліктен ғұндар туралы негізгі мәліметтерді қытай жазба деректері береді?»

ҚБ Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.2- тапсырма Берілген сөздердің мағынасын сәйкестендіріңіз. « Ойлан тап» әдісі бойынша «Сәйкестендіру». Жаңа ұғымдармен жұмысСабақ барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын түсінуіне жағдай жасалады. Оқушылар «ойлан тап» тапсырмасы бойынша ұғымдарын тиісінше мағынасымен сәйкестендіреді.

Дескрипторлар:
  • Шаньюй деген сөзінің мағынасын анықтайды.
  • Шаньюй Мөденің саяси ерекшілігін анықтайды.
  • Түменбасы- туралы мәлімеметтерді анықтайды.
  • Ғұн мемлекетінің уақытын анықтайды
  • ҚБ Әр жұп бір-бірін «Смайлктер» арқылы бағалайды. 3- тапсырма жеке жұмыс «Қолдану» дағдысына негізделген « Ғұн тайпаларының қоныстануы» картамен жұмыс.

    Кескін картада ғұндардың территорияларын көрсетіңіз.Оқушылар жұппен карта мәліметтері негізінде 1.Ғұндардың бастапқы орналасқан аумағын көрсет.2. Ғұндармен көршілес орналасқан елдерді ата.

    Кескін картаға сарматтар мен ғұн тайпаларының Қазақстан территориясында географиялық орналасуын белгілеңіз.













    Дескрипторлары:
  • Кескін картада ғұн тайпаларының орналасуын белгілейді;
  • ҚБ Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.









    Интерактивті тақта









    Таратпа материалдар



















    Формативтік бағалау.Смайликпен бағалау.



    ғұн армиясы несімен ерекшеленді













































































































    Қазақстан аумағындағы ерте темір дәуірінің картасы



    Интерактивті тақта
    Сабақтың соңыҚорытындылау кезеңі







































































    Бағалау





    Бағалау

    Үйге тапсырма.

    Рефлексия
    Сыныпқа сұрақ. Ғұндар мемлекеттік дәрежеге жетті ме? Сұрақ қою «Иә» деп жауап бергендер - жасыл бәйшешекеті көтереді. «Жоқ» деп жауап бергендер қызыл бәйшешекті көтереді."Мемлекет болуы үшін не қажет?, Мемлекет белгілері қандай?" Бекіту сұрақтары: Тапсырма-№5. 1. Неліктен көрші ел Дунху Мөденің астындағы атын сұрағанда ол беруге келісті? 2.Мөде әйелін неліктен жауларына беруге қарсы болмады деп ойлайсыңдар? 3.Мөде мал жаюға қолайсыз жерді беруге неге келіспеді? ҚБ « Шапалақтау» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. Оқушылар жердің мемлекет үшін маңызды екенін түсінуі үшін, оларға қазіргі Қазақстан картасын көрсетіп, оның шекараларының тұрақтылығына, қорғалатындығына назар аудартыңыз. Мөде қағанның жер туралы сөзін туған жер, Отан, атамекен ұғымдарымен байланыстырыңыз.

    «Қазақстан дүниежүзінде жер көлемі бойынша 9 орында. Жер көлемі 2724900км²»

    «Жер – ата-бабамыздан бізге мирас болып қалған ең басты қазынамыз, ұлтымыздың ұлы байлығы. Қазақтың даласы – халықтың меншігі» Назарбаев Н.Ә. (3 мин)Бағалаушы оқушылар смайлктерін санап айтады. «Ғұндар қазақ халқының арғы атасы» тақырыбында ойтолғау жазу

    « Табыс баспалдағы» әдісі арқылы смайлктерін жапсырады.


















































































    стикерлерОқушылар бағдаршам түстеріне алдын ала таратылған көңіл-күй бейнеленген смайликтерді сабақты қалай меңгергендері туралы түстерге апарып жапсырады.




























    « №22 орта мектеп»МКМ











    Сабақтың тақырыбы: Ғұндар6 -сыныпАудандық ашық сабақ













    Тарих пәнінің мұғалімі: Қаратаева Б.Қ.





    2017-2017 оқу жылы



































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    КАРАТАЕВА БАГИЛА КАЖМУХАНОВНА
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-21
    Категория:
    Қазақстан тарихы
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584780766