Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ Хром
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімге ҚМЖ
Материалды ашып қарау


Сабақ жоспары
Пәні: Химия Мектеп: Арал қаласы «№220 орта мектебі» КММ
Күні: 25-26/02/2019 жылМұғалімнің аты-жөні: Нурталап Канатов
Сынып: 10 «б»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Хром
Сабақ негізделген оқу мақсатыОқушыларға атом құрылысының ерекшелігі, олардың металдық және тотықсыздардырғыштық қасиеттерін салыстыру. Қосылыстары туралы білім беру.
Күтілетін нәтиже:Хром туралы, атом құрылысын, тотықсыздандырғыш қасиетін білетін болады.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:


Қатты металл екенін, ПЖБС-ны, тотығу дәрежелерін.


Оқушылардың көпшілігі:


Берілген тапсырмаларды сұрақтарына сәйкес дұрыс түсініп, генетикалық қатарын, сандық есептерді шығара білу және есепті шығару алгоритіміне байланысты түсініктері қалыптасып, білімдері жетіледі.


Кейбір оқушылар істей алады:


Тапсырмаларды дұрыс түсініп, есептің шығару алгоритімін түсініп, орындай алады, қолданады.


Тілдік мақсат
Оқушылар:Не істей алады?


Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):


Негіздік оксид, амфотерлі, қышқылдық. Хроматтар. Importera, alkaline, acidic oxide


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


неге үш түрлі оксидте әр түрлі қасиет көрсетеді?


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


хромның коррозияға берік


Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:


Жеке жұмысқа оқушының аты-жөні жазылса.
Көрнекілігі:Периодтық кесте, топқа берілетін тапсырмалар, жұмыс парағы, бейнетаспа.
Әдістер:Пазл, «Т» кестесі, артифактор, көрнекілік, жеке жұмыс, демонстрация.
Жетістік критерийлері:Оқушы жетті (%)Оқушы талпынады (%)


Оқушылар хромның тотығу дәрежесімен танысады. Жай және күрделі заттармен әрекеттесетінін, хром туралы түсіне отырып, тапсырмаларды орындай алады және қолданады.Оқушылар хромға түйіндеме жасап танысады. Тотығу дәрежелері ауыспалы болатынын меңгереді. Биологиялық рөлін білуге талпынады.
Алдыңғы оқуМырыш. Өтілген материалдарға сұрақтар арқылы сұралады.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңызРесурстар








Басы







7 мин
Сыныптағы әрекеттер тәртібіІ.Ұйымдастыру: - оқушыларды психологиялық дайындау.- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды түгелдеп, журналға белгілеу. Мырыш туралы түсінгендерін айтады. Еске түсіре отырып, өз өздерін көрсетеді.




















Ортасы




















30 мин
ІІ. Жаңа сабақПЖБС: хром – алтыншы топтың қосымша топшасының элементі,тотыңу дәрежесі–(+2,+3,+6) Табиғатта кездесуі: хром жер қыртысындағы массасы бойынша мөлшері 0,03 % Ол көбінесе, қосылыстар түрінде кездеседі.

Хромит немесе хромды теміртас FeCr2O4 (Ақтөбе обл) және Cr2O3 хром (ІІІ) оксиді кең таралған. Ақтөбе және Ақсу ферроқұйма зауыттарында өндіріледі. Хром космоста, жұлдызда, метеориттердебар екені анықталған.Алынуы: Алюминотермия: FeO*Cr2O3 +C -------- 2Cr +Fe + 4CO Cr2O3 + 2Al ------- Al2O3 + 2CrФизикалық қасиеттері: күмістей -ақ түсті жылтыр,ең қатты,шыныға сызат түсіретін металл.Хромның беті мөлдір оксид қабықшасымен қапталған,ол өте жұқа ,бірақ химиялық өте тұрақты,тіпті қышқылдың өзі қиындықпен бұзады.Осы қабықшаға байланысты хром жемірілуге тұрақты,тіпті ылғал ауадада бұзылмайды. Сұйылтылған қышқылдардың өзі біраз уақыттан кейін ғана әрекеттесе бастайды. Азот қышқылы хромды пассивтейді. Хром қосылыстары: хром оксиді CrO-пирофорлы ұнтақ, негіздік оксид, тұз қышқылында ериді, қыздырғанда хром(3) оксидіне айналады ; Cr2O3 -қиын балқитын күңгірт жасыл түсті ұнтақ,қаттылығы корундқа жақын амфотерлі оксид; CrO3- қанық –қызыл түсті кристалды зат,күшті тотықтырғыш,қышқылдық оксид, ( хром қышқылын түзеді Н 2CrO4; гидроксидтері Cr(OН)2, Cr(OН)3 Қолданылуы : хром және оның құймалары қара металлургияда қолданылатын қазіргі жаңа техниканың бағалы легирлеуші элементі. Таттанбайтын болат-18% хром және 8% никелден тұрады. Хром қосылыстарын тері илеуде,бояулар жасауда қолданады.


Мұқият тыңдайды, дәптерге жазып алады.
Соңы



8 минЖеке жұмыс тапсырмасынм таратуҮйге тапсырма: § 6,4 № 6-7 Оқушымен жеке жұмыс, сұрақтарға толық жауап беруге ұмтылады.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Реакция теңдеулеріндегі хром қосылыстарының тотығу дәрежелерін анықтау.Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Өзін-өзі бағалау. Қол белгілері арқылы.Пәнаралық байланыстар: тарих, география, математика, физика. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Оқу мақсаттары жоспар бойынша ашылды. Сол күнгі сабақта оқушылар хром туралы мағлұматтар білді. Сынып ахуалы жайлы, оқушылар толық қамтылды. Жоспар бойынша саралауға арналған тапсырма уақытымен алынды. Бұл тақырыпқа тапсырма, түсіндірілім көп, бір тақырыпты бөліп, қосылыстарын екінші сабаққа кіргізсе, барлық демонстарициялық тәжірибелер жасалатын еді.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

  • «Т» әдісін қолдану арқылы тақырыпты қамту.


  • Генетикалық қатарына есептер шығару.


  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

  • Қорытынды бөлімінде сын тұрғысынан ойлануға берілген пазл


  • Артифактор әдісі тиімді болды. Барлық мағлұмат сурет түрінде.


  • Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Сынып оқушылары келесі сабағымда күрделі есептерді шығаруға, өздерінің білімдерін жетілдіруге көмек беретінін білдім.













    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Канатов Нурталап Жаксылыкович
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-26
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1585242184