Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ жоспары "Тәуелсіздік нышандары" 5 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: "Қазақ тілі мен әдебиеті" пәні мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
«Бекітемін»_______________________________
№95 сабақ,«Менің Тәуелсіз Қазақстаным» бөлімінің №3-ші сабағы Мектеп: «Қарасай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «А.С.Пушкин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні: 30.01.09Мұғалім: Тураходжаева З.А
Сынып: 5 « »Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыТәуелсіздік нышандары
Сабақтың түріДағдыларды бекіту сабағы
Жүзеге асатын оқу мақсаттары Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Сөйлесім әрекетінің негізінде оқушылардың тәуелсіздік нышандары жайлы ақпараттық ұғымын қалып- тастырадыКөптеген оқушылар: Сұрақтарға дұрыс жауап береді.Кейбір оқушылар: Диалог құрастырады.
Жетістік крите- рийлері:Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тәуелсіздік нышандары жайлы ақпарат береді.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тәуелсіздік нышандары жайлы айтады, сипаттайды.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында тілдік қарым-қатынас құра алады, сұхбаттасады, тәуелсіздік нышандарына байланысты шағын мәтін құрайды.
ДескрипторСұраққа жауап береді.Қазақ тіліндегі төл дыбыстарды дұрыс айтады.Диалогтік сөйлесуге қатысады.
Тілдік міндеттерЛексикалық минимум: достық, егемен, көпұлтты, халықаралық, татулық, келісім, мәдениет, ұлттар достығы т.б.Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар: сенің ойыңша, қателеспесем, қорыта келе, менің пайымдауымша, т.б. Тәуелсіздік нышаны, бейнеленген, қанатты тұлпар, қыран, уық, жол сілтеу, келешек, құрмет, ұлықтау рәсімі.
Құндылықтар Халықтар достастығы
Пәнаралық байланысҚазақстан тарихы
Осыған дейін меңгерілген білімТыңдалым дағдысын дамытуға арналған мәтінмен жұмыс істеді. Тыңдаған мәтіндері бойынша сұрақтарға жауап берді.


Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерДереккөздер
Сабақтың басы

10 минут
1.Ұйымдастыру.Оқушылар шеңберге тұрып «ДОСТЫҚ» сөзінің әр әрпіне екі сөзден айтып шығады.АЙТЫЛЫМ Оқушылардың үй тапсырмасына дайындығын тексеру, өткен сабақты пысықтау; «Сандарды сөйлет»16-он алтыншы желтоқсан-Тәуелсіздік күні. 1991- бір мың тоғыз жүз тоқсан бірінші жылы Қазақстанның жоғары кеңесі «Тәуелсіздік пенмемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады.Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар талданады.ЖАЗЫЛЫМ 1-Тапсырма.Дұрыс, сауатты , әдемі жазуға машықтандыру;



№1 слайд
Сабақтың ортасы20 мин



























  • Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту: Оқушылар «Көк ту және достар» мультфильмін тамашалайды.
  • 2-тапсырма. Суреттерде не бейнеленген? Бұл символдар туралы не білесіңдер?ТЫҢДАЛЫМ ОҚЫЛЫМ 3-тапсырма. Мәтінді тыңда. Оқы. Мәтінге тақырып қой.

    АЙТЫЛЫМ Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топ ту, елтаңба, гимн сөздерін жеребе тастап алады. Таңдап алған мемлекеттік рәміз туралы айтып береді. Дұрыс айтқан топ жеңімпаз атанады.


    «Көк ту және достар» мультфильмі















    Сабақтың соңы5 мин



    ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Үш топқа «Елтаңба, Байрақ, Әнұран» сөздері бөлініп беріледі. Оқушылар осы сөздерден басқа сөздер жазу, құрастыру:Елтаңба Байрақ ӘнұранЕл Бай ӘнТаңба ай ҰранТаң қар ҰнАң ар нан







    Бағалау 3 минут



    Кері байланыс2 минут
    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыЕгер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді:
  • айтылым барысында өз ойын қазақ тілінде жеткізе алады;
  • жазылым барысында сұрақтарды түсініп, жауап жаза алады;
  • тыңдалым оқылым барысында мәтінді түсініп, мәтінге ат қояды;
  • сабақта белсенділік танытады.
  • Тапсырма жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың сабаққа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау (сабақ барысында сұрақтарға дұрыс жауап беріп, тапсырмаларды толық орындап отырған, белсенділік танытқан оқушыларға стикер беріп отырамын, оқушылар стикерді күнделіктеріне жапсырып отырады, сабақ соңында ең көп стикер жинаған оқушыға қошамет «КЕРЕМЕТ» стикері ).Үй тапсырмасы: 4-тапсырма, 27 бет.
    стикер

    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Барлық оқушылар: Берілген сұрақтарды түсінеді.Көптеген оқушылар: Сұрақтарға дұрыс жауап береді.Кейбір оқушылар: Диалог құрастырадыКері байланыс арқылы, яғни сұрақтар беру арқылыҚазақстан тарихымен байланыс бар. Оқушылар интерактивті тақтадан мультфильмді тамашалайды. Құндылығы Қазақстандағы ұлттар арасындағы достық, татулық. Қазақ отбасындағы дұрыс тәрбие.
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Сынып атмосферасы жағымды болды.Оқушыларға рөлге бөлінуде таңдау бердім. Осы арқылы дифференциацияны жүзеге асырдым.
    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.Мультфильм қызық болды.2. Рөлге бөлінуде оқушылар қызығушылық танытты.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тураходжаева Зулфия
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-29
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548779786
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999