Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ Қ.И.Сәтбаев - жан-жақты ғалым
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ұстаздарға қажет.Көмек ретінде
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім және ғылымПән: Қазақстан тарихы

Мектеп: №22 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Қаратаева Б.Қ.
Күні:12.12.19жСынып: 9аҚатысқандарсаны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Қ.И.Сәтбаев – жан-жақты ғалымЗерттеу сұрағы: Қ.И.Сәтбаевтың феномені неде?
Оқу мақсаты 8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Сабақ мақсаты
  • Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру;
  • Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау;
  • Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;
  • Бағалау критерийлері
  • Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумақтарын картада көрсетеді;
  • Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттайды;
  • Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға береді;
  • Тарихи концептМаңыздылық
    Құндылықтарды дарыту
  • патриотизм
  • өз елі үшін мақтаныш
  • отансүйгіштік;
  • Басқа пәндермен байланысы
  • география пәні; қазақ әдебиеті музыка
  • АКТ қолдану дағдылары интернет-ресурстарын пайдаланады, интербелсенді тақта арқылы көрсетілім
    Алдыңғы білім XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
    Тілдік мақсат1.Пәндік лексика мен терминология:Геология, академик,минералогия картограф, зерттеуші, саяхатшы, Металлогения2. Тілдік мақсатҚаныш Имантайұлы Сәтбаев туралы мәтінмен жұмыс жасайды.(оқылым, жазылым, тыңдалым дағдылары).3. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестерҚ.И.Сәтбаев ғылымның келесі салаларының дамуына ықпал етті..............................Менің ойымша ....... ,себебі ...............Мен оны ............... деген мысалмен дәлелдеймін. «Егер мен болашақта ғалым болсам ........................................».
    Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс-әрекеттерДерек көздері
    Сабақтың басы 7 мин















    Сабақтың ортасы20 мин



































    6 мин























    4 мин
    І. Ұйымдастыру кезеңі Қалыпты жағдай қалыптастыру. «Тарихтың құпиясы» ойыны Сұрақтар: 1.Бұл кімнің сөзі? 2.Бұл тұлға тарихта қандай еңбегімен белгілі? Экранға Қ.И.Сәтбаевтың суреті шығады.Оқушылар түрткі сұрақтар арқылы тақырыпты өздері анықтайды.ҚБ «Мұғалім мадақтамасы» /дұрыс жауап берген оқушыларды ынталандыру, қызығушылығын арттыру мақсатында/1.Тақырып 2. Оқу мақсаты 3. Бағалау критерийі таныстырылады

    Топқа бөлу. 1-топ: Зерттеушілер 2-топ: Байланыстырушылар3-топ:Қорытындылаушылар

    1-тапсырма.Топтық жұмыс. Бейнематериалмен жұмыс 1-топ: Байланыстырушылар: Ғалымның ұрпақтар жадындағы алар орны қандай екенін анықтаңыздар. 2-топ: Зерттеушілер: Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесіне баға беріңіздер.3-топ:Қорытындылаушылар: Қ.И.Сәтбаев – жан-жақты ғалымболғанын дәлелдеп сипаттаңыздарДескриптор: 1.Ғалымның ұрпақтар жадындағы алар орнын анықтайды. 2.Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесін зерттейді.3. Қ.Сәтбаев жан-жақты ғалым болғанын дәлелдейді.Бағалау. Топтар бірін-бірі критерийлер арқылы бағалайды Бағалау крийтерийлері
  • Ғалымның жан-жақтылығын сипаттау;
  • Кемінде 1 дәлелдер келтіру
  • Қорытынды ой тұжырым
  • ҚБ бағдаршам Көрнекті ғалым, белгілі қоғам қайраткері, қазақстан ғылымының жетекшісі –Ұлы тұлға Қаныш Имантайұлы Сәтбаев өз халқы үшін орасан зор қызмет жасап,артынан өшпестей бай мұра қалдырды. Сондықтан болар  ХХ ғасырдың аяғында халық оны «Ғасыр адамы» деп атады.2- тапсырма.Жұптық тапсырма : «Жанды карта» әдісі: Кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын белгілейдіТапсырма шарты:
  • Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 2 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;
  • ҚБ:«Бес жұлдыз» арқылы бағалау яғни оқушылар жұлдызша жинайдыДескриптор: Білім алушы
  • Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;
  • Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;


  • 3-тапсырма. Жеке тапсырма Қаныш Имантайұлына қатысты ақпаратты тауып, + белгісін қойыңыз.









































    ҚБ. Мадақтау
















    Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым. Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған. Құрастырушы: Тоғысбаев Б. Сужикова А. – Алматы. “Алматыкітап баспасы”, 2009

    Қ.И.СәтбаевБілім ланд .









    Презентатция

















































    Карта
    Сабақтың соңы3 мин Үй тапсырмасы: «Қ.И.Сәтбаев – жан-жақты ғалым» тақырыбында эссе жазып келуКритерийлері:
  • Кіріспе сөз;
  • Қ. Сәтбаевтың жан-жақты ғалым болғанына кем дегенде үш дәлел мен дейек келтіру.
  • Қорытынды ой;
  • Сөз саны 50-100;Рефлексия. Не қиын болды?Не қызықты болды?Қайда қолдана аласың?Сабақтың түйіні, сабақта не білдің?

















    «Ойлаудың үш гүлі»










    Не қиын болды?
    Не қызықты болды?
    Қайда қолдана аласың?
    Сабақтың түйіні, сабақта не білдің?














    2- тапсырма.Жұптық тапсырма : «Жанды карта» әдісі: Кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын белгілейдіТапсырма шарты:
  • Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 2 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;








  • 2- тапсырма.Жұптық тапсырма : «Жанды карта» әдісі: Кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын белгілейдіТапсырма шарты:
  • Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 2 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;








  • 2- тапсырма.Жұптық тапсырма : «Жанды карта» әдісі: Кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын белгілейдіТапсырма шарты:
  • Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 2 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;




















  • Топ жұмысы Дескриптор: 1.Ғалымның ұрпақтар жадындағы алар орнын анықтайды. 2.Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесін зерттейді3. Қ.Сәтбаев жан-жақты ғалым болғанын дәлелдейді.

    Топ жұмысы Дескриптор: 1.Ғалымның ұрпақтар жадындағы алар орнын анықтайды. 2.Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесін зерттейді3. Қ.Сәтбаев жан-жақты ғалым болғанын дәлелдейді.

    Топ жұмысы Дескриптор: 1.Ғалымның ұрпақтар жадындағы алар орнын анықтайды. 2.Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесін зерттейді3. Қ.Сәтбаев жан-жақты ғалым болғанын дәлелдейді.

















    Не қиын болды?Не қызықты болды?

    Сабақтың түйіні, сабақта не білдің?













    1- топ Ғалымның ұрпақтар жадындағы алар орны қандай екенін анықтаңыздар.

































































































    2-топ: Зерттеушілер: Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесіне баға беріңіздер.









    3-топ:Қорытындылаушылар: Қ.И.Сәтбаев – жан-жақты ғалым болғанын дәлелдеп сипаттаңыздар

















































    Картаға түсіру: Байқоңыр көмірін зерттеді Қарсақбай мыс комбинаты, ( Қарағанды Ұлытау ауданында) Ұлытау-Жезқазған мыс кен орны Ертіс Қарағанды каналы Кенді Алтай









































    2-топ: Зерттеушілер: Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесіне баға беріңіздер.

    Қаныш Сәтбаев еңбегінің нәтижесі ол минералдық шикізатқа бай Сарыарқа, Кенді Алтай, Қарағанды, Қаратау секілді аймақтарға да ерекше назар аудара зерттеп, олардың кендерінің стратиграфиясы, тектоникасы, құрлысы, металлогениясының шығу тегі туралы маңызды ғылыми қорытындылар жасады, ғылымға формациялық металлогендік анализдің кешендік әдісін еңгізді.

    Ғалымның арқасында, Қазақстан жерінде Менделеев кестесіндегі барлық элементтер табылды. Қаныш Сәтбаев «Ертіс-Қарағанды» арнасының жобасын жасаған. Жобаның құрылысы 1961 жылы басталып, 1967 жылы аяқталды. Нәтижесінде, Орталық Қазақстан толығымен сумен қамтамасыз етілді. 1930-1940 ж. Ұлытау-Жезқазған кен орнын ашқаны үшін, 1940 жылы Ленин орденімен марапатталды.1929 жылы Атасу темір-марганец кендерін игерудің негізінде Қарағанды облысында қара металлургия өнеркәсібін дамыту туралы мәселе көтерген. Жезқазған Ұлытау ауданында мыстан басқа темір, марганец, көмір, қорғасын кендерін ашып, барлау нәтижесінде маңызды геологиялық қорытындылар жасаған. Ұлы Отан соғысы жылдарында танк бронын құюға қажет марганец тапшылығы туған кезде Сәтбаевтың жетекшілік етуімен өте қысқа мерзімде Жезді марганец кені барланып, іске қосылған. Бізде кезіккен мынандай терминдерге анықтама берсек







    «Ертіс – Қарағанды жобасы» аталған алып құрылыс 1961 жылы басталып, 1967 жылғы желтоқсан айында бірінші кезегі аяқталып, Ертіс суы Екібастұзды жанамалай, 475 метр өрдегі Қарағанды мен Теміртау қалаларына жетті. Бұл болса – Қаныш сынды ұлы кемеңгердің 1949 жылда-ақ көксеген ұлы арманы! 

































    Стратиграфия Геологияның бөлімі, тарихи геологияның негізі. Стратиграфия тау жыныстарының зерттеп, жастарын анықтайды.

    Тектоника Жер қыртысының құрылысын, ондағы тектоникалық құрылымдарды және олардың орналасу, даму заңдылықтарын зерттейтін бөлімі. 

    Металлогения геологияның кен орындарының қалыптасу және олардың орналасу заңдылықтарын зерттейтін бөлімі. 

    3-топ:Қорытындылаушылар:

    Қ.И.Сәтбаев – жан-жақты ғалым болғанын дәлелдеп сипаттаңыздар

    Сәтбаевтың геологиядан басқа ғылымдарда, мәдениет саласында, тарихта қалдырған еңбектері мол. Ш.Уәлиханов жазып алған «Едіге» жырының мәтініндегі қазақ оқырмандарына түсініксіз араб, татар сөздерінен тазартып, қазақ тілінде қайтадан дайындаған. Ол зерттеуші. Ғұлама ғалым Ұлытау өңіріндегі басты-басты тарихи, мәдени, археологиялық ескерткіштерді зерттеді. Жезқазған – Ұлытау өңірінен көптеген этнографиялық мұраларды жинап, «Жезқазған ауданындағы көне заман ескерткіштері» атты еңбегін жазған.Онда Ұлытау өңірі ежелгі металлургия орталығы болуымен қатар қазақ этносының саяси орталығы екендігі де толық дәлелденген. Қазақ орта мектебінің төменгі және жоғары сынып оқушыларына арналған «Алгебра» оқулығын дайындаған. Ол әнші. 1931 жылы басылған А.Затаевичтің «500 қазақ әндері мен күйлері» жинағына Сәтбаев қазақ халқының музыкалық мұрасының інжу-маржаны болып есептелетін 25 әнді өзі орындап, орыс тілінде ғылыми түсініктемеберген. Алматыдағы Қазақ КСР Ғылым академиясының құрылуына көп күш жұмсап, 1946 жылы оны басқарды. 1935 жылы Жезқазғанды зерттеу кезінде, Қаныш Сәтпаев 14-ғасырда Әмір Темір қалдырып кеткен, жазуы бар тасты тауып алды. Көрнекті ғалым, белгілі қоғам қайраткері, қазақстан ғылымының жетекшісі –Ұлы тұлға Қаныш Имантайұлы Сәтбаев өз халқы үшін орасан зор қызмет жасап,артынан өшпестей бай мұра қалдырды. Сондықтан болар  ХХ ғасырдың аяғында халық оны «Ғасыр адамы» деп атады.













    Картаға түсіру: Байқоңыр көмірін зерттеді Қарсақбай мыс комбинаты, ( Қарағанды Ұлытау ауданында) Ұлытау-Жезқазған мыс кен орны Ертіс Қарағанды каналы Кенді Алтай



    Павлодар облысы
    Ғұламаның шын есімі – Ғабдулғани.

    геология саласы

    Жезғазған мыс кені



    Екібастұз көмірін ашты.



    Арабшадан аударғанда «шексіз байлық иесі, ешкімге мұқтажсыз Алланың құлы» деген мағынаны береді..

    Ер Едіге» эпосын қазақ тіліне аударды.



    .

    Қазақстан Ғылым академиясының президенті.

    «Ертіс-Қарағанды» арнасының жобасын жасаған

    Ол, біріншіден, Отанына пайдалы азамат болуды,
    Жезғазған мыс кені

    техникалық ғылым «Алгебра» оқулығын дайындаған.Баянауыл ауданы Ақкелін болысыАнасы Әлима
    Ж. аймауытовпен бірге оқыдыМ.Әуезовпен бірге оқыдытехникалық ғылымЖезғазған мыс кені

    Баянауыл ауданы Ақкелін болысы
    Қазақстан Ғылым академиясының президенті.

    Қазақстан Ғылым академиясының президенті.

    Жезғазған мыс кені

    Қазақстан Ғылым академиясының президенті.

    Қазақстан Ғылым академиясының президенті.





























    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім және ғылымПән: Қазақстан тарихы

    Мектеп: №22 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Қаратаева Б.Қ.
    Күні:Сынып: 9Қатысқандарсаны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ тақырыбы:Қ.И.Сәтбаев – жан-жақты ғалымЗерттеу сұрағы: Қ.И.Сәтбаевтың феномені неде?
    Оқу мақсаты 8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
    Сабақ мақсаты
  • Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру;
  • Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау;
  • Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;
  • Бағалау критерийлері
  • Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумақтарын картада көрсетеді;
  • Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттайды;
  • Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға береді;
  • Тарихи концептМаңыздылық
    Құндылықтарды дарыту
  • патриотизм
  • өз елі үшін мақтаныш
  • отансүйгіштік;
  • Басқа пәндермен байланысы
  • география пәні; қазақ әдебиеті музыка
  • АКТ қолдану дағдылары интернет-ресурстарын пайдаланады, интербелсенді тақта арқылы көрсетілім
    Алдыңғы білім XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
    Тілдік мақсат1.Пәндік лексика мен терминология:Геология, академик,минералогия картограф, зерттеуші, саяхатшы2. Тілдік мақсатҚаныш Имантайұлы Сәтбаев туралы мәтінмен жұмыс жасайды.(оқылым, жазылым, тыңдалым дағдылары).3. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестерҚ.И.Сәтбаев ғылымның келесі салаларының дамуына ықпал етті..............................Менің ойымша ....... ,себебі ...............Мен оны ............... деген мысалмен дәлелдеймін. «Егер мен болашақта ғалым болсам ........................................».
    Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс-әрекеттерДерек көздері
    Сабақтың басы2 минут





    5 минут





    2 минут

    Сабақтың ортасы



















































































    Сабақтың соңы
    І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесіп, ортаға шығару.Ойын «Тарихтың құпиясы» Қолдарына сөз беру.Ғұламаның шын есімі – Ғабдулғани. Арабшадан аударғанда «шексіз байлық иесі, ешкімге мұқтажсыз Алланың құлы» деген мағынаны береді.. Ол бүкіл өмірін геология саласын зерттеуге арнады. Жезғазған мыс кенді ауданын ашты. Екібастұз көмірін ашты Ер Едіге» эпосын қазақ тіліне аударды.Қазақстан Ғылым академиясының президенті.Ертіс-Қарағанды каналын салды. «Тарихтың құпиясы » хат Алгебрадан мектеп оқулығының алғашқы құрастырушысы, тұңғыш кәсіби тау-кен инженері, ғалым-геолог, Қазақстан Ғылым академиясының негізін қалаушы және тұңғыш президенті, Қазақстандағы алғашқы Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты, еліміздегі техникалық ғылымның негізін салушылардың бірі, мемлекет және қоғам қайраткері. Сондықтан да оның есімі қазақ халқының тарихында алтын әріппен жазылған. Сұрақтарға назар аударыңыздар1.Жасырылған мәлімет қандай сала туралы? Ғалым туралы2.Жасырылған ғалым қай салады қызмет еткен деп ойлайсыңдар?3.Ол кім? Экранға Қ.И.Сәтбаевтың суреті ?Оқушылар түрткі сұрақтар арқылы тақырыпты өздері анықтайды.ҚБ «Мұғалім мадақтамасы» /дұрыс жауап берген оқушыларды ынталандыру, қызығушылығын арттыру мақсатында/1.Тақырып 2. Оқу мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

    Топқа бөлу. 1-топ: Байланыстырушылар2-топ: Зерттеушілер 3-топ:Қорытындылаушылар



    Бейне жазба тыңдау. 1-тапсырма.Топтық жұмыс. 1-топ: Байланыстырушылар: Ғалымның ұрпақтар жадындағы алар орны қандай екенін анықтаңыздар.2-топ: Зерттеушілер: Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесіне баға беріңіздер.3-топ:Қорытындылаушылар: Қ.И.Сәтбаев – жан-жақты ғалымболғанын дәлелдеп сипаттаңыздар

    Дескриптор: 1.Ғалымның ұрпақтар жадындағы алар орнын анықтайды. 2.Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесін зерттеңдер.3. Қ.Сәтбаев жан-жақты ғалым болғанын дәлелдейді.

    Бағалау крийтерийлері1.Ғалымның жан-жақтылығын сипаттау;2.Кемінде 1 дәлелдер келтіру3.Қорытынды ой тұжырымҚБ бағдаршам Көрнекті ғалым, белгілі қоғам қайраткері, қазақстан ғылымының жетекшісі –Ұлы тұлға Қаныш Имантайұлы Сәтбаев өз халқы үшін орасан зор қызмет жасап,артынан өшпестей бай мұра қалдырды. Сондықтан болар  ХХ ғасырдың аяғында халық оны «Ғасыр адамы» деп атады.2- тапсырма.Жұптық тапсырма : «Жанды карта» әдісі: Кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын белгілейдіТапсырма шарты:
  • Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 2 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;
  • ҚБ:«Бес жұлдыз» арқылы бағалау яғни оқушылар жұлдызша жинайдыДескриптор: Білім алушы
  • Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;
  • Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;
  • Мәскеудің тапсырмасы бойынша Қазақстанның жерасты қазба байлығының картасын жасаған кезде төрт-бес ірі кенішті картаға кіргізбейді. «Бұл қалай?» деген орыс ғалымдарына: «Ондағы рудалар өте тереңде. Қаржыны да, теxниканы да көп қажет етеді. Сондықтан бұл жерді картаға кіргізуге әлі ерте», – дейді. достары Мұхтар Әуезов пен Әлкей Марғұланға: «Әдейі жасырып алып қалдым. Кейінгі ұрпаққа да байлық керек шығар!» – деген екен. 1947 жылғы наурызда КСРО Жоғарғы Советінің делегациясы құрамында Анлгияға барған. Сапар барысында алғаш көрген Ұлыбританияның әйгілі саясаткері Уинстон Черчилль оған тесірейе қарап: «Қазақтардың бәрі сіздей алып па?» – деп сұраса керек. Сонда ол «О не дегеніңіз, Черчилль мырза, олай емес, мен қазақтардың ішіндегі ең кішкентайымын. Халқым менен де биік», – деп жауап беріпті.

    3-тапсырма. Жеке тапсырма Қаныш Имантайұлына қатысты ақпаратты тауып, + белгісін қойыңыз.ҚБ. МадақтауҮй тапсырмасы: «Қ.И.Сәтбаев – жан-жақты ғалым» тақырыбында эссе жазып келуКритерийлері:
  • Кіріспе сөз;
  • Қ. Сәтбаевтың жан-жақты ғалым болғанына кем дегенде үш дәлел мен дейек келтіру.
  • Қорытынды ой;
  • Сөз саны 50-100;Рефлексия. «Ойлаудың үш гүлі»Не қиын болды?Не қызықты болды?Қайда қолдана аласың?Сабақтың түйіні, сабақта не білдің?
  • Менің бүгін білгенім
  • Мені қызықтырғаны
  • Мен әлде де білгім келеді


  • Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым. Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған. Құрастырушы: Тоғысбаев Б. Сужикова А. – Алматы. “Алматыкітап баспасы”, 2009







    Сәрсекеев М. Адильбекова Х. Академик Қ.И. Сәтбаев және оның Қазақстан ғылымын дамытудағы рөлі 2008.№3..-19-21бб.

    Айтмағамбетов Е: Тектіліктің бір сыры/

    Е.Аймағамбетов // Ақиқат.-2007.-№11. –64-70бб.



































































    Қ.И.СәтбаевБілім ланд .























    Қостанай және Алтайдағы темір, марганец, Қаратаудағы фосфорит кендерін игерудегі еңбектері.

    2Орал-Ембі мұнайлы ауданы мұнайға аса бай облыстардың бірі болып саналды.

    3Қазақстан «Кеңес Одағының тұтас металлогенді аймағы болатыны туралы тұжырым» жасады.

    4Ғалымның зерттеу еңбегі бойынша Сарыарқаның металлогендік және болжам карталары жасалды.

    5Ертіс-Қарағанды каналының қазылуына, ғылыми-зерттеу институттарының ашылуына тікелей араласты.

    6Жезқазған-Ұлытау, Қарсақпай, Қаратау полиметалл кендері жөнінде ғылыми еңбек жазды.

    7Сарыарқа, кенді Алтай, Қарағанды, Қаратау аймақтарын зерттеп, ғылыми қорытынды жасады.

    8Металлогения геологияның кен орындарының қалыптасу және олардың орналасу заңдылықтарын зерттейтін бөлімі. 

    9Орал-Ембі мұнайлы ауданы туралы еңбек жазды.

    10Стратиграфия — геологияның бөлімі, тарихи геологияның негізі. Стратиграфия тау жыныстарының зерттеп, жастарын анықтайды.

    11Қарағанды көмір кенінің қоры туралы көлемді еңбек жазды.







    Қаныш Имантайұлына қатысты ақпаратты тап. + белгісін қой Қаныш Имантайұлына қатысты ақпаратты тап. + белгісін қой


    Қостанай және Алтайдағы темір, марганец, Қаратаудағы фосфорит кендерін игерудегі еңбектері.

    2Орал-Ембі мұнайлы ауданы мұнайға аса бай облыстардың бірі болып саналды.

    3Қазақстан «Кеңес Одағының тұтас металлогенді аймағы болатыны туралы тұжырым» жасады.

    4Ғалымның зерттеу еңбегі бойынша Сарыарқаның металлогендік және болжам карталары жасалды.

    5Ертіс-Қарағанды каналының қазылуына, ғылыми-зерттеу институттарының ашылуына тікелей араласты.

    6Жезқазған-Ұлытау, Қарсақпай, Қаратау полиметалл кендері жөнінде ғылыми еңбек жазды.

    7Сарыарқа, кенді Алтай, Қарағанды, Қаратау аймақтарын зерттеп, ғылыми қорытынды жасады.

    8Металлогения геологияның кен орындарының қалыптасу және олардың орналасу заңдылықтарын зерттейтін бөлімі. 

    9Орал-Ембі мұнайлы ауданы туралы еңбек жазды.

    10Стратиграфия — геологияның бөлімі, тарихи геологияның негізі. Стратиграфия тау жыныстарының зерттеп, жастарын анықтайды.

    11Қарағанды көмір кенінің қоры туралы көлемді еңбек жазды.







    Қаныш Имантайұлына қатысты ақпаратты тап. + белгісін қой


    Қостанай және Алтайдағы темір, марганец, Қаратаудағы фосфорит кендерін игерудегі еңбектері.

    2Орал-Ембі мұнайлы ауданы мұнайға аса бай облыстардың бірі болып саналды.

    3Қазақстан «Кеңес Одағының тұтас металлогенді аймағы болатыны туралы тұжырым» жасады.

    4Ғалымның зерттеу еңбегі бойынша Сарыарқаның металлогендік және болжам карталары жасалды.

    5Ертіс-Қарағанды каналының қазылуына, ғылыми-зерттеу институттарының ашылуына тікелей араласты.

    6Жезқазған-Ұлытау, Қарсақпай, Қаратау полиметалл кендері жөнінде ғылыми еңбек жазды.

    7Сарыарқа, кенді Алтай, Қарағанды, Қаратау аймақтарын зерттеп, ғылыми қорытынды жасады.

    8Металлогения геологияның кен орындарының қалыптасу және олардың орналасу заңдылықтарын зерттейтін бөлімі. 

    9Орал-Ембі мұнайлы ауданы туралы еңбек жазды.

    10Стратиграфия — геологияның бөлімі, тарихи геологияның негізі. Стратиграфия тау жыныстарының зерттеп, жастарын анықтайды.

    11Қарағанды көмір кенінің қоры туралы көлемді еңбек жазды.





















































    1-топ: Зерттеушілер













    2-топ:Байланыстырушылар





















    3-топ:Қорытындылаушылар





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Картаева Багила Кажмухановна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-21
    Категория:
    Қазақстан тарихы
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584780476