Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ. Үйсіндер мен қаңлылыр мәдениетінің ерекшеліктері қандай?
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдермен тәжірибие алмасу үшін
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.3 В Үйсіндер мен қаңлылар
Мектеп:№ 30 мектеп-гимназия

Мұғалімнің аты-жөні:Тузакбаева Эльмира Айбасовна

Күні:



Сынып:5 «а» Қатысқандар: 25 Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы:Үйсіндер мен қаңлылыр мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

Оқу мақсаты:5.2.2.3 Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау.

Сабақ мақсаты:Барлық оқушылар: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетіндегі қолданбалы өнер туралы айтады. (білу, түсіну)Оқушылардың басым бөлігі: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетіндегі қолданбалы өнердің ерекшеліктерін көрсетеді (қолдану).Кейбір оқушылар: Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін қазіргі қазақ қолданбалы өнерімен байланыстырады (талдау).
Бағалау критерийі: Үйсіндер мен қаңлылардың қолданбалы өнердегі жетістіктерін біледі.Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетіндегі қолданбалы өнердің ерекшеліктерін ажыратады.
Тілдік мақсаттар















































































































1-минут









5-минут







































































1-минут











4-минут





























4-минут





































4-минут



















































4-минут



















































































1-минут





1-минут













2-минут















1-минут

Оқушылар орындай алады:
  • Қаңлылар мен үйсіндердің мәдениеті туралы ақпарат алу үшін тарихи деректерді оқиды.
  • (оқылым дағдысы)
  • Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениеті турлы аудио жазбаны тыңдап, талқылау жасайды.
  • (тыңдалым, айтылым дағдысы)
  • Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениетіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды тауып, жазады
  • (жазылым дағдысы) Пәнге қатысты лексика мен терминология:Қарғалы алтын тәтісі, Шаш –Илақ, Биші Бикеш, Қытай жылнамасы, Жазу дәстүрі, Айыр өркешті түйе мүсіні бар жүзікДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Үйсіндер мен қаңлылар мәдениеті бір-бірінен ерекше болды, себебі...................































































































































































































































































































































































































































    Құндылықтарды дамыту

    Туған жерінің тарихымен мақтануПатриотизмҰлттық сана-сезімТарихи құндылықтарды сақтау МәдениетӨнер



    Тарихи концептҰқсастық пен айырмашылық
    Пәнаралық байланысГеография, қазақ әдебиеті, дүние тарихы
    АКТ қолдану дағдыларыАКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта)
    Бастапқы білім

    Өткен тақырыпта оқушылар Сыма Цяньннің қаңлы қоғамын қалай сипаттағаны туралы білді. «Кім жылдам?» әдісі арқылы өткен сабақтан алған білімдерін жинақтау үшін қысқаша сұрақтар қойылады.







































































  • Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығулар түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы6 минутҰйымдастыру шаралары: Оқушылармен сәлемдесемін, түгендеймін.Оқушыларды түрлі-түсті қағаздар арқылы 3- топқа бөлемін.«Миға шабуыл» Барлық оқушыларға тақтадан айыр өркешті түйе мүсіні бар жүзік пен алтын сырға суреті көрсетіліп, оқушылардың болжамдары тыңдалады. Сұрақтар:
  • Мына суретте нені көріп тұрмыз?
  • Сырға мен жүзік қай тайпаларға тән болуы мүмкін?
  • Оқушылардың болжамдары тыңдалады. Айыр өркешті түйе мүсіні бар жүзік пен алтын сырға туралы қысқаша мәлімет беріледі.Сабақтың тақырыбы, мақсаты жетістік критерийлері анықталады



    Қалыптастырушы бағалау. «Шапалақтау» әдісі арқылы

    https://kk.m.wikipedia.org>wiki>























    Сабақтың ортасы26 минут







    4-минут



































































    4-минут

















































    4-минут



























































    1-минут





























    4-минут













    4-минут











    4-минут



















































    1-минут









    Сабақтың соңы8 минут







    3-минут



























    3-минут

















    2-минут









    1-тапсырма: ОЖБ, Венн Диаграммасы, ҚҚҚҮйсіндер мен қаңлылардың мәдениеті туралы аудио жазба тыңдатып, мәтін таратамын. Оқушылар мәтіннен алғандарын және тыңдағандарын талқылайды. «ОЖБ» әдісі арқылы әр топ мынандай тапсырмаларды орындайды. 1-топ Оқушыларға үйсіндер мен қаңлылардың археологиялық ескерткіштері, қолөнері мен зергерлік бұйымдары, музыкасы мен жазбалары, діни-наным сенімдерін сипаттайтын қима суреттерді алдарындағы А 3 формасындағы қағаздағы кестеге дұрыс орналастырып, қорғайды.













    2-топ ВЕНН ДИАГРАММАСЫ Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетіндегі қолданбалы өнердің ерекшеліктерін көрсетіп, айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтайды.















    3-топ ҚҚҚ кестесі бойынша талдау

    Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін қазіргі қазақ қолданбалы өнерімен байланыстырады.











    Қалыптастырушы бағалау:

    Топтар бірін-бірі қабырғада ілулі тұрған смайликтер бағалау парағы арқылы бағалайды 1 » 2 » 3 » 1









    2-тапсырма: Импровизация Оқушыларға ермексаздан көшпелілердің қолданбалы өнер түрлерін қыш құмыралар, зергерлік бұйымдар, қазандықтар мен айналарды алдын ала жасап келу керектігі туралы тапсырма берілген болатын, сол жасап келген қолданбалы өнерлеріне тақырыпқа қатысты өзгеріс еңгізіп, барлық оқушылар арасында жарнамалайды.1-топ Үйсіндер мен қаңлылардың қыш құмыраларын ермексазбен жасап, барлық топтың алдында жарнамалайды.



    2-топ Үйсіндер мен қаңлылардың зергерлік бұйымдарын ермексазбен жасап, барлық топтың алдында жарнамалайды.3-топ Үйсіндер мен қаңлылардың қола қазандықтары мен айналарын ермексазбен жасап, барлық топтың алдында жарнамалайды.



















    Қалыптастырушы бағалау: «бас бармақ» арқылы бағалайды







    Сабақты қорытындылау:3-тапсырма: «Дискуссиялық өрнек» әдісі арқылы бекіту



    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:Екі жұлдыз бір тілек арқылы оқушылар сабақты қорытындылайды.















    Кері байланыс: Сабақтың екі тиімді тұсын және бір ұсынысын жапырақ стикерге түсіріп, өмір ағашына іледі.











    Ойлан



    Жұптас



    Бөліс



    Қима суреттер, маркерлер, А 3 қағаздары, желім

































    El.kz>news>archive>

    ehistory.kz>contents>view











































    ҚҚҚ кестесі













































    Қатты қағаздар,

























































































































    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?







    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Барлық оқушылар: Аудио жазба тыңдатып , мәтінді тарата отырып, ойлан жұптас

    бөліс әдісі арқылы,

    үйсіндер мен қаңлылардың қолданбалы өнердегі ерекшеліктерін анықтайды. Венн диаграммасы арқылы үйсіндер мен қаңлылардың қолданбалы өнердегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетеді. (білу, түсіну)Оқушылардың басым бөлігі: Импровизация әдісі арқылы,ежелгі тайпалардың қолданбалы өнерінің әлемдік орнын түсіндіріп, көрсетеді. (қолдану) Кейбір оқушылар:ҚҚҚ талдау кестесі арқылы, ежелгі тайпалар қолданбалы өнерінің қазіргі қазақ қолданбалы өнерімен байланысын анықтап, осы кестедегі қиын деген жерге 3-ші топта отырған кейбір оқушылар жауап береді (талдау).



    Қалыптастырушы бағалау:Аудио жазба мен мәтінді талқылап, ойлан жұптас

    бөліс әдісі, Венн диаграммасы, ҚҚҚ талдау кестесі арқылы жасаған жұмыстарын әр топ смайликтер бағалау парағы арқылы бірін-бірі бағалайды.Импровизация әдісі арқылы орындаған жұмыстарын «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.«Дискуссиялық өрнек» тапсырмасын сәтті орындағаннан кейін, оқушылар «екі жұлдыз бір тілек» арқылы рефлексия жасайды.Сабақ соңында оқушыларға сабақтың екі тиімді тұсын және бір ұсынысын жапырақ стикерге түсіріп, өмір ағашына ілу керек екендігі туралы кері байланыс ұсынамын.


    Сынып ішіндегі санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау.АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесін сақтау. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылауда ұстап, қадағалау. Сынып тазалығына мән беру.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сөйлемді аяқта

    Бүгінгі сабақта білгенім ---------------------------------

    Маған қызық болғаны ------------------------------------

    Ойлануға тура келді ---------------------------------------

    Басқаларға айта аламын ---------------------------------






    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тузакбаева Эльмира Айбасовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-23
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571816375
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999